نزدیک S. B. سواحل

عزیز شهردار Murillo, من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین باری که من ایمیل فرستاده شده یک انتخاب نماینده اما

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

عزیز شهردار Murillo,

من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین باری که من ایمیل فرستاده شده یک انتخاب نماینده اما امروز به پایان می رسد. من کاملا وحشت زده در شهر ما تصمیم به دوباره باز کردن سواحل 4th. این فقط در مورد محلی ما بار ویروسی. این است که در مورد این واقعیت است که از دیگر مناطق شیراز در حال تمام بسته شدن خود را از سواحل ما را دریافت کنید عامیانه از آمدن به اینجا. افراد بدون علامت خواهد بود که از L. A. ونتورا و مناطق دیگر.

پس ما نیز اجازه ما هتل ها و متل ها برای باز کردن غیر ضروری مردم ما اساسا پرتاب باز کردن درب به گردشگران و گردشگران منظورم COVID-19.

من خجالت در حال حاضر در کشور ما چگونه است که دست زدن به این. ما را تبدیل به یک شوخی در سراسر جهان. ممنوع از اتحادیه اروپا به دلیل شکست ما به رفتار خودمان را به درستی در جهانی همه گیر.

می تواند ما را به عنوان یک شهر نیست بهتر از این ؟ من می دانم که شما باید تحت یک تن فشار را از monied اینجا در شهر. اما منطق و دلیل علمی باید پیروز در برابر جهل و حرص و آز.

به عنوان من ارسال شده در S. B. شهرستان, بهداشت, صفحه FB:

"خوش بینی شما در مورد هوش از ما مردم در مواجهه با آنچه که ما شاهد سراسر کشور سرسام آور است.

"من امیدوارم که به اشتباه باشد اما من از دست داده اند و ایمان به توانایی مردم را به انجام چیزی است که در بهترین منافع خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که از همسایگان خود & عزیزان.

"خدا خوب است. ما نمی دانیم تا 17 یا بیشتر اما اگر بیمارستان دریافت تاخت و تاز این خواهد بود که در سر خود را."

شهردار Murillo, من رای برای شما. من اعتماد شما را به یک صدا سر شده توسط پلت فرم خود را و شما باور بودند که بهترین فرد برای این کار است.

لطفا نمی شود و این مهم آزمون خود را به رهبری.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب