ابزار مهم برای نصب و تعمیر پکیج

10 ابزار مایحتاج برای نصب و تعمیر پکیج دیواری - میم پکیج  زمانی شغل خویش را&n

توسط مدیر سایت در 25 خرداد 1402

10 ابزار مایحتاج برای نصب و تعمیر پکیج دیواری - میم پکیج 

زمانی شغل خویش را تحت عنوان یک تعمیرکار استارت میکنید و قصد دارید فعالیت بغرنج‌ای مثل نصب یا این که تعمیر پکیج دیواری را ایفا دهید، می بایست تماماً فراهم باشید. این شایستگی مشمول در دست داشتن ابزار مطلوب هم می‌گرددتا قبل از اینً درباره‌ی ابزار ابتدایی و ضروری موردنیاز برای تعمیر اثاثیه خانگی مثل اشکال آچارها و پیچ‌گوشتی‌ها حرف کردیم. در اینجا بعضی از ابزار ضروری جهت تعمیر پکیج دیواری را معرفی میکنیم:
میم پکیج نصب و تعمیر پکیج
1- تراز



این ابزار بی آلایش اعتنا شما‌را در عمل تعمیر پکیج دیواری ارتقاء می دهد. این ابزار از یک لوله خرد شیشه‌ای با یک حباب هوا ایجاد شده است. صاف بودن سطح عمل را از روی قرارگیری حباب داخل این لوله شیشه‌ای تشخیص میدهند.

نکته: برای ارتقا اعتنا همواره وسیع ترین سطح لوله را برای به کار گیری از این ابزار گزینش نمائید.

2- مشعل



از مشعل برای جوش دادن یا این که لحیم کردن لوله‌های مسی حین تعمیر پکیج دیواری جهت آب‌بندی اتصالات به کارگیری می گردد.

 مشعل‌ها اشکال مختلفی دارا هستند و از گونه های سوخت‌ها به کار گیری می‌نمایند البته سه سبک اساسی مشعل وجود دارااست:

2-1- مشعل‌های پروپان

معمول‌ترین نوع مشعل‌ها میباشند که ارزش کمتری دارا هستند و فعالیت کردن با آن‌ها معمولیخیس میباشد. دمای این مشعل‌ها به ۱۹۹۵ سکو سانتیگراد می رسد. مزیت آن ها در دسترس بودن گاز پروپان در سیلندرهای خرد میباشد که فضای متعددی مورد نیاز ندارد. از این مشعل برای اتصال لوله‌های مسی به کارگیری میگردد.

2-2- مشعل‌های لحیم‌کاری

غامضخیس می باشند و معمولاً از گاز استیلن استعمال می‌نمایند. از این مشعل برای اتصال لوله‌های برنجی به برنجی، مسی به مسی و مسی به برنجی به کار گیری میگردد. این نوع مشعل‌ها اتصالات سفت‌تری تولید می‌نمایند.

2-3- مشعل گاز مپ

این مشعل برای جوشکاری لوله‌های مسی و برنجی کاربرد دارااست. محبوبیت این نوع مشعل به خیال و خاطر دمای فراتر و توانگری جوشکاری سوای نیاز به اکسیژن میباشدفعالیت تعمیر پکیج دیواری با این مشعل سریع‌خیس پیش می‌رود زیرا فلز را سریع‌خیس گرم می‌نماید.

3- اره آهن‌بر



اره آهن بر یک اره دستی با دندانه‌های ریز میباشد که از آن برای برش دادن لوله‌ها، میله‌ها، بست‌ها و ... حین تعمیر پکیج دیواری استعمال می شود. این اره برای براندن پلاستیک هم کاربرد دارااست.

خطر: مسلماً هنگام عمل با اره آهن‌بر از دستکش و عینک ایمنی به کارگیری نمائید و مراقب کناره‌های تیز و پرش براده‌های آهن باشید.

4- بتونه درزگیری

از این ماده برای اعتقاد از آب‌بندی شیرآلات و لوله‌ها و پرهیز از نشتی آن‌ها حین تعمیر پکیج دیواری و بقیه دستگاه‌هایی که با آب سروکار دارا‌هستند، به کار گیری می‌گردد. این ماده معمولا از ادغام کاتولین، خاک رس، روغن گیاهی، کلولوفن و اتانول ساخته می شود. می‌اقتدار از این بتونه هم به‌تیتر ماده درزگیری و هم ماده چرب‌کننده استفاده نمود. کاربرد این ماده بر روی اتصالات لوله‌ها حین تعمیر پکیج دیواری این اعتقادوباور را به شما می دهد که هیچ نشتی آب یا این که هوا در اتصالات لوله‌ها وجود نخواهد داشت.

5- لوله‌بُر



از این ابزار برای برش لوله‌های فلزی حین نصب و تعمیر پکیج دیواری به کار گیری میگردد. ابزار لوله‌بر برای براندن قسمت‌های مجروح لوله پیش از ردوبدل آن کاربرد داراست. سطح برش لوله‌ها با این ابزار تمیزتر از اره آهن‌بر میباشد و تلاش بیشتری داراست، مخصوصاً در جایی که فضای کافی برای برش وجود نداشته باشد.

نکته: حین استعمال از لوله‌بُر، تراشه و براده‌های آهن یه خرده ساخت‌و‌ساز میشود به این ترتیب دفتر شما پاک خواهد ماند و خطر کمتری هم وجود داراست.

6- آچار لوله‌گیر



یک نوع آچار قابل تهیه و تنظیم میباشد و از آن برای به چنگ آوردن و گشوده و بسته کردن لوله‌ها و اتصالات فلزی، فولادی، آهنی و... به کار گیری می گردد. این ابزار دو فک دندانه‌دار دارااست که لوله در بین آن‌ها سفت نگه داشته می‌گردد. فک بالایی قابل تهیه میباشد و قابلیت نگه داشتن گونه های لوله‌ها با قطرهای گوناگون را به شما میدهد.

خطر: به کارگیری از این آچار منجر می‌گردد تیغه‌های تیزی روی لوله برجای بماند.پس قطعاً از دستکش ایمنی به کار گیری نمایید تا در گیر بریدگی نشوید.

7- لامپ قوه

لامپ قوه ابزار معمولی‌ای میباشد که در آحاد اشکال تعمیرات مخصوصاً تعمیر پکیج دیواری به خیال اجزا و قطعات زیاد آن کاربرد دارااست.

8- پمپ رسوب‌زدایی



 رسوبات به وجود آمده در لوله‌ها، مبدل و اتصالات پکیج دیواری بازدارنده جریان آب گردیده و کارآمدی دستگاه را زیر می آوردبراین اساس یکی پروسه اصلی تعمیر پکیج دیواری در شکل ضرورت رسوب‌زدایی آن میباشد. برای از در میان بردن این رسوب، پکیج دیواری را به یک پمپ تبارک دارنده مخزن وصل می‌نمایند. آب منزه یا این که مواد شیمیایی با سرعت بالا از روش این پمپ در سرتاسر سیستم ‌گرمایشی جریان مییابد و رسوب‌های مو جود در سیستم را غیروابسته می‌نماید. مایع آلوده دارنده رسوبات بوسیله همین پمپ با آب منزه جایگزین می‌گردد.

یادآوری: در شکل پایین آمدن فشار آب گرم در شیرهای آب و دوش خزینه، عالی گرم نشدن آب و رادیاتورها یا این که صرف مجال زیاد برای گرم کردن و همینطور بالا رفتن فارغ از عامل فشار پکیج، مسلماً آن را رسوب‌زدایی فرمائید.

9- لوله‌خم‌کن دستی



به کار گیری از این ابزار شل‌ترین و شایسته ترین روش برای صرفه‌جویی در وقت هنگام خم کردن لوله‌ها حین نصب و تعمیر پکیج دیواری میباشد.

خم کردن لوله یک مراحل همیشگی میباشد یعنی عملکرد برای بازگرداندن لوله به شرایط اول سبب ساز شکستن یا این که زخم دیدن لوله گردیده و چگونگی آن را ذیل می آوردبراین اساس بسیار التفات دارااست که‌این فعالیت با تمرکز و سرعت صورت بپذیرداشکال لوله‌ها از کالا فولاد، آلومینیوم و مس را می‌اقتدار با این ابزار خم کرده و صورت داراست.

نکته: اکثر لوله خم کن‌ها از کالا آلومینیوم یا این که آهن می‌باشند. ابزار آلومینیومی مدلخیس میباشد البته نمی‌تواند به اندازه سبک آهنی نیروی گشتاور ساخت‌و‌ساز نماید.
نصب رادیاتور و حوله خشک کن 
10- متر و کولیس



این دو ابزار نخستین‌ترین ابزار در نصب و تعمیر پکیج دیواری یا این که هرنوع تعمیراتی می‌باشند که با لوله و لوله‌کشی رمز و فعالیت دارا‌هستند. هر دوی این ابزارها برای اندازه‌گیری به شغل میروند. مترهای فلزی به خیال و خاطر زخم‌پذیری کمتر و اعتنا زیادتر کاربرد بیشتری دارا هستند.

اندازه گیری کولیس بسیار ظریف بوده و با امداد آن می‌قدرت قطر فرنگی و داخلی لوله‌ها را اندازه‌گیری کرد. حتی قابلیت تلاوت توجه‌های اعشاری هم از روی کولیس وجود داراست.

در اینجا ۱۰ ابزار اول برای تعمیر پکیج دیواری را معرفی کردیم. در صورتی‌که میخواهید داده ها بیشتر و ظریف‌تری دراین مورد به دست آورید و با اشکال خطاها پکیج دیواری و تعمیرات آن آشنا گردید، قطعاً فیلم فراگیری پکیج دیواری را در سامانه رهجو تماشا فرمائید. متخصصین ما جدیدترین و به‌روزترین داده ها درباره ی نصب، عیب‌یابی و تعمیر پکیج دیواری را درین ویدئوهای آموزشی در دست شما قرار داده‌اند . میم پکیج نصب و تعمیر پکیج

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن