'یک مرد جوان با فوق العاده وعده': UC برکلی فارغ التحصیل کورتنی Brousseau می میرد در 22

شناخته شده برای عشق خود را برای حمل و نقل عمومی و قطار و دوچرخه و شور و شوق خود را UC برکلی فارغ التحصیل کورتن

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

شناخته شده برای عشق خود را برای حمل و نقل عمومی و قطار و دوچرخه و شور و شوق خود را UC برکلی فارغ التحصیل کورتنی Brousseau درگذشت دوشنبه در سن 22 احاطه شده توسط خانواده اش.

Brousseau و شناخته شده بود برای حمایت از حمل و نقل عمومی و قیمت. در علاوه بر این به کار های دیگر خود او تاسیس گی برای حمل و نقل از سان فرانسیسکو ماهانه ناهار برای تجاوز+ اعضای جامعه که پرشور در مورد حمل و نقل عمومی با بارت هیئت مدیره نماینده جانیس Li.

دانیل ایوانز-ناکامورا, Brousseau سابق هم اتاقی او قادر به تماشای Brousseau رشد به عنوان او درگیر بیشتر با فعالیت و به دنبال احساسات خود را.

"او را لمس بسیاری از زندگی" Evans-ناکامورا گفت. "من شاهد او شکوفه."

ایالتی کالیفرنیا در سن. اسکات وینر یک ایمیل به در گفت که او و کارکنان خود را می دانستند و مشغول به کار در کنار Brousseau.

او در توصیف Brousseau مرگ به عنوان "کاملا ویرانگر" و افزود که Brousseau بود "معشوق عضو" جامعه سان فرانسیسکو.

"کورتنی بود به وضوح یک مرد جوان با فوق العاده, وعده عمیقا درگیر در جامعه خود و محبوب توسط بسیاری از" گفت: San Francisco منطقه سرپرست رافائل Mandelman در یک صدای جیر جیر ممکن است 5. "قلب من می شکند برای دوستان و خانواده خود و برای تمام زندگی است که او باید به حال جلوتر از او."

Brousseau شناخته شده بود برای ارتکاب به همه چیز حتی گاهی اوقات overcommitting با توجه به Evans-ناکامورا که اشاره کرد که چگونه درگیر Brousseau در جامعه خود را هر دو در دانشگاه و پس از فارغ التحصیلی.

در حالی که او در دانشگاه, دانش آموز, Brousseau درگیر شد با این اتحادیه دانشجویی به عنوان رئیس هیئت مدیره. او همچنین عضو برکلی کالیفرنیا دموکرات و برکلی فروم در طول زمان خود را در محوطه دانشگاه.

او نهفته پردیس در بسیاری از جهات با توجه به افرادی که او را می دانستند. Brousseau و یک تیم مشغول به کار در نرم افزار برکلی تلفن همراه که هنوز هم کمک دانشجویان فعلی در دسترسی به پردیس منابع از جمله برنامه اتوبوس و سالن ناهار خوری منوها با توجه به ارتباط با.

"این که کورتنی بود. او را واقعا درگیر در چیزهایی که او را ملاقات کرده و با مردم صحبت کنید و سعی کنید به آنها را درک کنید. او فوق العاده همدلانه" Evans-ناکامورا گفت. "او این نوع از کسی که چیزی اشتباه است و یا شکسته و او آن را بر خود را به آن را تعمیر کنند."

شهرستان برکلی Councilmember Rigel رابینسون است که در سابق هم اتاقی از Brousseau است گفت: در پست های رسانه های اجتماعی است که او را به یاد داشته باشید Brousseau برای لبخند عشق خود را برای قطار و "همیلتون" موسیقی متن فیلم و اشتیاق خود را برای ساختمان با کد کامپیوتر و Legos.

وی افزود که او امیدوار است که مردم همچنان به حمایت از حمل و نقل عمومی و دوچرخه خطوط مدنی, تکنولوژی, مدارس دولتی و عجیب و غریب برابری در آینده در Brousseau حافظه.

"چه می تواند شما را احتمالا می گویند در یک لحظه مثل این؟" رابینسون گفت: در پست های رسانه های اجتماعی. "من از دست شما Brousseau جوانه. و نه جلوگیری از تماس شما است که. ما داستان خود را بگویید."

توییتر پست شامل هشتگ #LoveForCourtney مورد استفاده قرار گرفته است صدها بار در چند روز گذشته توسط کسانی که او را می دانستند به مناسبت Brousseau زندگی و تاثیر.

بسیاری از آنها نیز شده است به اشتراک گذاری خاطرات خود را از Brousseau تصاویر او و اولین تعاملات خود را با او. دیگران شده اند متعهد به کمک به 10 سازمان است که Brousseau شده بود اهدا $50 هر یک به صورت ماهانه از ژانویه تاکنون است.

Brousseau خانواده گفت: Brousseau تا به حال ساخته شده است یک "دایره های شگفت انگیز از عشق" که او گسترش یافت و با هر فرد با او ملاقات کرد.

"بدانید که کورتنی شما باید به فراتر از دستاوردها و انجام و به جای آن باور دارند و نه فکری و نه از طریق کلمات و اما در اقدامات که زندگی در مورد عشق" خانواده او در بیانیه ای گفت. "او می دانست آنچه در آن به معنای نگه داشتن خود را به عشق و امید و قدردانی است. ممکن است لحظه ای که در حال حاضر توان ابدیت است."

تماس با Shylie Ati و سباستین کاهیل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب