در مورد آن محرک بررسی

عزیز سرویس درآمد داخلی: در 4 ژوئن 2019, مادرم, Marion, S. غمگین درگذشت علل طبیعی در سن 90. او زندگی در یک محلی

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

عزیز سرویس درآمد داخلی:

در 4 ژوئن 2019, مادرم, Marion, S. غمگین درگذشت علل طبیعی در سن 90. او زندگی در یک محلی ارشد بازنشستگی ، به عنوان مجری و مستغلات او من اطلاع همه محلی و ایالتی و فدرال از جمله خدمات درآمد داخلی از مرگ او.

در ماه گذشته دریافت کردم فدرال محرک چک ساخته شده به مادر من در مقدار $1,200. چک ساخته شده بود قابل پرداخت به ماریون S. غمگین DECD, C/O اسکات غمگین آدرس منزل من. مگر اینکه DECD است برخی از مبهم سازمان دولتی از آن آگاهی ندارم من فرض کنیم که معنی آن مرحوم. پس از آن فرستاده شد به مراقبت از من در من آدرس و مشخص شده متوفی را به من نظر می رسد که دولت فدرال آگاهانه ارسال یک محرک چک به یک فرد مرده. مادر من یک فرد محدود مالی به معنی و کاملا با صرفه بنابراین من مطمئن هستم که او می شده اند کاملا تحریک شده توسط این حرکت اگر او زنده بودند.

متصل لطفا پیدا کردن فوق محرک را بررسی کنید. من دوباره آن را با برخی از مشاوره به عنوان به چگونه پول ممکن است به درستی توزیع شده است. لطفا همه محرک ارسال پول به مردم مرده و مبلغ برابر با مقدار پول حیف و میل در همه, خود, خدمت, صفراوی غیر صمیمی محرک نامه ارسال شده از سوی کاخ سفید و توزیع آن را به عنوان پاداش به خط مقدم پزشکی کارگران در حال حاضر در حال مبارزه با این بیماری همه گیر.

توجه به گرم ،
اسکات غمگین

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب