در مورد ماشین معطل ماندن

با تشکر از شما رهبری manjari شارما برای "نامه ای به امریکا است." من خیلی متاسفم برای منفی خود را تجربه. من از

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

با تشکر از شما رهبری manjari شارما برای "نامه ای به امریکا است." من خیلی متاسفم برای منفی خود را تجربه. من از شما قدردانی های آنها و امیدواریم که این تفاوت را.

من فکر دیگری به عنوان مثال در داستان خود را که در آن من می تواند به طور جدی اذیت و احتمالا "تابش" در صاحب ماشین. معلوم بود در داستان خود را اگر شما موتور بود, اما زمانی که من دیدن ماشین کسی معطل ماندن, من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم آنها در حال خودخواه و نفرت انگیز. آن است که غیر قانونی در کالیفرنیا به دلیل آلودگی است. من نه مقابله اما خودم را عبوس و درهم در این مجرم به دلیل تبدیل کردن موتور خودرو هنگام پارک یک راه ساده برای کاهش آلودگی می شود و یک مثال خوب برای بچه های ما و نشان می دهد ما برای مراقبت از سیاره ما آینده خود و هر یک از دیگر.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن