واقعی سیاست منسجم تر از 'مقاومت'

درجه: 0.5/5 آن را وسوسه انگیز برای تماس با "مقاومت" بدترین نوع طنز سیاسی — نوعی که rehashes همان کم عمق و آشنا

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

درجه: 0.5/5

آن را وسوسه انگیز برای تماس با "مقاومت" بدترین نوع طنز سیاسی — نوعی که rehashes همان کم عمق و آشنا کاریکاتور با کمی گوشت به آن انتقاد — اما حتی است که به اشتباه این مفهوم را میرسانند که "مقاومت" باعث می شود هر منسجم بیانیه در همه.

کارگردان و کمدین و "نمایش روزانه" آلوم جان استوارت این فیلم به شرح زیر Gary زیمر (Steve Carell) یک سیاسی دموکراتیک مشاور حرفه ای که پس از چهار هیلاری کلینتون را شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2016. پس از کشف جک هیستینگز (کریس کوپر) یک کاریزماتیک و مترقی بازنشسته دریایی از ویسکانسین شهر, Gary تصمیم می گیرد به او کمک کند اجرا به عنوان یک دموکرات رقیب به شهر فعلی جمهوری خواه mayorship.

اما برای یک فیلم در به کارگیری برخی از بیشترین طنز عقل در صنعت از آن حیرت انگیز است که هیچ کس درگیر می تواند در پیدا کردن چیزی — هر چیزی — original برای "مقاومت" می گویند. همه اقدامات ممکن است این فیلم یک شکست است. آن را از لحاظ فنی مبهم دردناکی ساختگی تلاش در کاریکاتور برای کاریکاتور خاطر و خسته کننده و نادان کمدی اشتباه است.

حتی بدون وارد شدن به انتقاد از این فیلم محتوای واقعی آن را مربوط به توجه داشته باشید که "مقاومت" است که به راحتی یکی از بدترین بودجه بزرگ سینما در یک سطح فنی در حافظه اخیر است. کل صحنه احساس با هم خراشیده از البا, پرتاب مسدود کردن و مکانی تداوم به باد. کیفیت صدا و سطوح قابل ملاحظه ای تغییر بین کاهش, گاهی اوقات حتی در وسط یک شخصیت واحد است خط. شاید این مسائل در نتیجه با عجله تولید عمده روایت تغییر تصویر قفل و یا هر دو. اما به هر دلیلی محصول نهایی یک چیز درهم و برهم از دارایی از آغاز تا پایان.

هر چند آن را وسوسه انگیز به چشم پوشی از این مسائل آنها را تشدید مرکزی معایب فیلم: فقدان هر گونه تمرکز بر روی شخصیت های آن است. خیلی از این فیلم تلاش به دنبال گری به عنوان او همواره مردم را از طریق عدم همدلی و بطور سرد طرز فکر سیاسی — یعنی مشتری جک جمهوری خواه و رقیب ایمان (رز بایرن) و بالقوه علاقه عشق دیانا (Mackenzie Davis).

با وجود این شخصیت plotlines, "مقاومت" به نظر می رسد راضی به هر عنوان کمی pop-ups ads با گری به عنوان امکان پذیر است. فیلم رفتار آنها بیشتر شبیه کنسرت بربس برای Carell به عمل در جای co-stars برای او عمل می کنند. این فقط خواستار توجه به منفرجه طرح که نقطه اوج در سریع رشته های ناموجه تاب قهرمانی خود را در دقیقه. گذشته از این کم عمق است ناگهانی و obnoxiously موعظه به اندازه کافی به طور کامل بی اعتبار ساختن این فیلم است.

که اگر این کافی نیست فیلم تلاش در کمدی تقریبا جهانی unfunny. آن جوک اغلب نیمه پخته مانند ذره مانده از قبل پیش نویس این اسکریپت. دیگران پرهیاهو حقایق, ناشیانه ء یا حتی تکان دهنده تن ناشنوا است.

در یک صحنه سفید "قدرت" طرفداران مسلح با مشعل ماورا مسالمت آمیز معاشرت در یک جمعیت در کنار "pussyhat" فمینیست و dreadlock-پوشیدن dashiki-آراسته سیاه زندگی توجه فعالان. این فیلم نمی کند و حتی تلاش برای نقد روش و ایدئولوژی آن فعالان سیاسی در هر نقطه از این طیف محتوا به سادگی به صورت یکنواخت اخراج آنها به عنوان یک دامگاه کم عمق و کاریکاتور.

در جای دیگر "مقاومت" به تمسخر معلول "شرکت نخبگان" کمپین اهدا کننده که اغراق آمیز رباتیک پروتز و glitchy متن به گفتار نرم افزار به نظر می رسد میزان کل شوخی است. در یک نقطه خاص این طنز است دیگر در مورد parodying "شرکت نخبگان." آن را به سادگی مورد parodying افراد معلول.

اگر این فیلم نمی تواند در درک این بسیار ابتدایی تفاوت — رویکرد خود را پس بی کفایت است که آن را به طور تصادفی سرگردان به چنین توهین آمیز و غیر sequiturs — این عجیب و غریب است که آن را احساس می کند اعتماد به نفس کافی را در هر چیزی به عنوان برجسته به عنوان انتخاباتی فساد یا سفید برتری.

"مقاومت" نیست و به سادگی ضعیف ساخته uncompelling فیلم. آن را بی معنی یکی است. آن را تلاش بسیاری از تاب طرح و ترفند انتهای آن روایت می شود غیر قابل تشخیص; شخصیت های آن توسعه نیافته و مبهم; حس خود را از طنز معلوم نیست در بهترین و ناشنوا تن در بدترین حالت. همه این گسل می تواند شاید درک شود اگر در خدمت به برخی از قانع کننده مرکزی نقد. اما این فیلم تلاش در تفسیر سیاسی هستند کم عمق و اخلاقی, outdone حتی بیشتر کم عمق از صاحب نظران سیاسی. به سادگی قرار دادن "مقاومت" است irredeemably, irrefutably وحشتناک است.

زیتون Grimes را پوشش می دهد فیلم. با آنها تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر آنها را در @ogrimes5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب