دادستان برای عدالت

دادستان متهم هستند با مسئولیت به دنبال عدالت و حفاظت از ایمنی از تمام اعضای جوامع ما را با حقیقت و شفافیت. در

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

دادستان متهم هستند با مسئولیت به دنبال عدالت و حفاظت از ایمنی از تمام اعضای جوامع ما را با حقیقت و شفافیت. در این تماس سانتا باربارا کانتی معاون منطقه وکلای انجمن می خواهم به یک لحظه به تأمل در آنچه آمدن در سراسر کشور و در شهرستان ما و اذعان احساس درد توسط بسیاری از.

به عنوان یک انجمن از دادستان اعتقاد ما این مهم است برای ما برای همدلانه به کسانی که گریه کردن برای تغییر و تشخیص دهند که همیشه وجود دارد اتاق را برای رشد. تواضع و خلوص لازم است در یک زمان مثل این. به عنوان مثل ما خودمان را از نو به گوش دادن به نیازها و نگرانی از سانتا باربارا جامعه ما ایستاده متحد با شما در به دنبال عدالت است. ما می شنویم ما درک می کنیم و ما بخشی از راه حل است.

دادستان برگزار می شود به بالاترین استاندارد اخلاقی در حرفه قانونی است. ما در مجموع تلاش برای برابری و عدالت و مسئولیت پذیری است. دادستان ها صدای قربانیان جرم بدون توجه به نژاد منشاء ثروت و یا وضعیت. ما نماینده همه مردم این ایالت کالیفرنیا است. ما از مأموران اجرای قانون که در حال اختصاص داده شده به حفاظت و خدمت به جامعه ما است. ما همچنین ایستادگی در برابر هر گونه استفاده بیش از حد از زور توسط افسران و بر این باورند که هیچ کس بالاتر از قانون است. معاون منطقه وکلای کانون است که در اینجا به کار به سمت بهتر جامعه از طریق عادلانه و اخلاقی پیگیری عدالت است.

آنتونی دیویس رئیس جمهور از سانتا باربارا منطقه انجمن وکلای مدافع.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن