Pa. s بیکاری چک قابل توجهی کاهش خواهد یافت پس از این هفته. آیا شما آماده ؟

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 8:43 PM EDT Jul 23, 2020دلار 900 یک هفته بسیاری از ساکنان نیوکاسل در هفت

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

دلار 900 یک هفته بسیاری از ساکنان نیوکاسل در هفته مزایای بیکاری منقضی خواهد شد در این هفته ترک بسیاری از مردم با بین حدود $200 و 400 دلار در هفته به زندگی می کنند مگر اینکه قانونگذاران در اینجا و یا در واشنگتن دی سی عمل می کنند.

تاریخ انقضا — جولای 25 — یک هفته زودتر از برخی از مردم ممکن است انتظار می رود که آن را ندیده همزمان با پایان ماه هر چند دولت بیکاری ادارات در سراسر کشور گزارش داده اند آن را به طور گسترده ای.

حدود 3.3 میلیون ساکنان نیوکاسل در حال دریافت مزایای بیکاری و بسیاری در حال گرفتن بیشتر از 600 دلار در هفته مزایای بیکاری به لطف فدرال مراقبت عمل می کنند که کنگره به تصویب رسید در ماه مارس است. که تنها طول می کشد از طریق جولای 25...این شنبه.

به این معنی که مردم جمع آوری بیمه بیکاری و یا مشابه بهره مند شوند به نام "همه گیر کمک های بیکاری" و یا شر را ببینید هفتگی خود مزایای برش پس از آن.

بیشتر: 'آن را نگه داشتن تا ما آینده': نا امید Pa. ساکنان صبر کنید ماه بیکاری پرداخت

بیشتر: ساکنان نیوکاسل دریافت می تواند تا یک سال از مزایای بیکاری تحت فرمت کمک

زمانی که کنگره تصویب پاداش پول در ماه مارس معلوم نیست چه مدت این بیماری همه گیر خواهد گذشته و تحت تاثیر قرار کسب و کار. در حالی که بسیاری از چیزهایی که در پنسیلوانیا شروع به بازگشایی دولت ابدا جایگزین تعداد مشاغل از دست داد.

برخی از کسب و کار مانند میله که همین حالا در خدمت مواد غذایی و سینما را بازگشایی شد. همه در همه ، برخی از مکان هایی مانند بولینگ کوچه ها در حال بازگشایی با ظرفیت محدود که به معنی محدود کارکنان. دیگران مانند برخی از فروشگاه های بزرگ هستند, بسته شدن برای خوب است.

در اینجا آنچه که در مورد دستور قطع برای پول اضافی:

چه اتفاقی می افتد بعد از 25 جولای به مردم دریافت بیکاری یا شر?

افرادی که نه خسته واجد شرایط بودن خود را هنوز دریافت هفتگی مزایای اگر آنها از کار, اما آنها کاهش خواهد یافت 600 $در هفته.

بیکاری و شر هر دو بر اساس قبل از درآمد و حداکثر در پنسیلوانیا در $573 یک هفته هر چند اکثر مردم در حال دریافت سود حداکثر. بیکاری می پردازد بین 70 $و $573 یک هفته در پنسیلوانیا و شر می پردازد حداقل 195 $در هفته.

چرا آن را متوقف کند در جولای 25 و نه پایان ماه ؟

این است که با چه مراقبت عمل نوشته شده بود و چگونه متحده محاسبه یک هفته از بیکاری است.

تحت مراقبت در عمل و با توجه به وزارت کار ایالات متحده افزایش خسارت در دسترس است برای "هفته از بیکاری پایان دادن به در و یا قبل از 31 جولای سال 2020 است."

این است که در آن تقویم را به بازی می آید: جولای 31 توسط یک جمعه به طوری که هفته به حساب نمی به عنوان یک هفته کامل دولت برای مقاصد بیکاری. اگر ماه به پایان رسید و در روز شنبه آن خواهد بود. بنابراین آخرین هفته از بیکاری به پایان می رسد جولای 25.

چه مدت می تواند مردم جمع آوری منافع ؟

کنگره نیز تصویب یک دوم 13-هفته تمدید بیمه بیکاری به عنوان بخشی از مراقبت های عمل و پنسیلوانیا وزارت کار و صنعت است که در حال حاضر پردازش ادعا می کند برای کسانی که پسوند.

بدون پسوند, مردم به طور معمول تنها می تواند جمع آوری 26 هفته از مزایای در یک سال اما آنها در حال حاضر واجد شرایط برای یک مجموع از 52 هفته از مزایای دو نمونه مقدار از زمان کمک در دسترس است — به عنوان دولت باعث تمدید مزایای دوره است.

چه PUA گذشته است ؟

برنامه می پردازد که مزایای به کسانی بود که خود به کار پیمانکاران فرفره کارگران و یا که نمی کافی درآمد تاریخچه و نمی خواهد واجد شرایط به صورت منظم مزایای بیکاری اجرا می شود از طریق Dec. 26.

منظم مانند بیکاری مردم PUA محدود به 39 هفته از مزایای در یک دوره 12 ماهه.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

چگونه بسیاری از مردم در حال دریافت سود ؟

دولت به پرداخت بیش از $28 میلیارد مزایای بیکاری. و یکی دیگر از 37,238 مردم را برای اعمال منافع هفته گذشته هر چند دولت نیست و باید رقم دقیق از مردم کسانی که منافع هفتگی.

دهها هزار نفر از برنامه های کاربردی جدید رول در هفته.

چگونه آن را تحت تاثیر قرار اقتصاد اگر مزایای کاهش ؟

در هفته گذشته بیمه بیکاری پرداخت شد $168 میلیون دلار است. از دست دادن 600 $در هر هفته می دهد که حدود دو سوم معنی کمتر پول صرف شده در اقتصاد محلی.

PUA مزایای شده اند قابل ملاحظه ای بالاتر در هر هفته اما چرا که آنها در حال عطف به ماسبق و بسیاری از مردم در حال گرفتن پرداخت برای چند هفته در یک زمان هنگامی که آنها در نهایت گرفتن تایید شده برای این برنامه است.

همه ساکنان نیوکاسل پرداخت شده است بیش از $13.5 میلیارد دلار تحت این برنامه در مقایسه با 11 میلیارد دلار در منظم مزایای بیکاری از همه گیری آغاز شد.

چه در مورد کار-جستجوی مورد نیاز — چه زمانی که تغییر ؟

رژیم صهیونیستی. تام گرگ با صدور یک فرمان اجرایی در ماه مارس که بخشیده معمول نیاز است که مردم گرفتن مزایای بیکاری باید به جستجو برای کار دیگری. که چشم پوشی می شود هر زمان که فرماندار تعیین مناسب است با توجه به منظور اجرایی.

خواهد کنگره عمل به گسترش منافع ؟

کنگره هم می تواند گسترش $600 در مزایای اضافی از طریق پایان سال و یا چیزی کمتر از آن برای رسیدگی به شکایت از برخی گوشه که افراد بیکار در بسیاری از مکان ها و کسب درآمد بیشتر در حالی که از کار از آنها در کار است.

اما در آخرین لحظه تغییر می کنند و بیکاری در تلو تلو خوردن. پنسیلوانیا قادر به دریافت برنامه نورد در مارس اما برای کشورهای دیگر آن را در زمان ماه پس هر چه زودتر کنگره acrs بهتر است.

همچنین علاقه:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب