پس از 35 سال از عملیات Lalime خاموش و با توجه به همه گیر

باز در اواخر بهار سال 1985 برکلی Lalime رستوران در گیلمن خیابان پیشنهاد احساساتی خداحافظ از طریق یک بیانیه به

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

باز در اواخر بهار سال 1985 برکلی Lalime رستوران در گیلمن خیابان پیشنهاد احساساتی خداحافظ از طریق یک بیانیه به مشتریان خود را در وب سایت خود اعلام کرد این امر باید با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما را دوست دارند به شما پیشنهاد Adieu در فرد اما ماسک و دستکش در راه هستند" نوشت: Lalime مالک Haig Krikorian در بیانیه ای.

Lalime شد با تمرکز بر ایجاد یک ارگانیک و محیط زیست-صدا تجربه ناهار خوری برای مشتریان و استفاده از مواد تشکیل دهنده محلی کشاورزان' بازار و یا به آنها تحویل داده شده از مزارع محلی با توجه به وب سایت خود را. این برای اولین بار افتتاح شد در سلنو خیابان در آلبانی و بازگشایی شد در سال 1988 در گیلمن خیابان متمرکز بر خدمت مدیترانه کالیفرنیا غذاهای با توجه به جیغ زدن.

در بیانیه Krikorian ذکر است که رستوران باز بود زمانی که رونالد ریگان رئیس جمهور شد و گفت: تمام خانواده بود و در هم تنیده با رستوران.

"ما شده است در اطراف پس از رونالد ریگان رئیس جمهور وینیل شد و هنوز هم در هر قفسه دوار همراه با 20 پا درهم کابل. وقتی بار قبل از ایمیل و ما از طریق پست یک خبرنامه فله حلزون-mail" Krikorian نوشت: در این بیانیه است. "ما در آغاز این همه که بچه های ما کوچک: Laney 1 بود آرام بود 4 و سیندی و من به سختی 30."

مشتری Pam Mendelsohn از Emeryville گفت: در یک پیام مستقیم که Lalime یک مکان فوق العاده برای تجمعات در میان دوستان و تا به حال یک منو خوشمزه و دوست داشتنی waitstaff.

مشتری دانا وین ابراز احساسات مشابه نیز اظهار نظر در یک پیام مستقیم است که او احساس بیمار به خواندن دائمی بسته شدن رستوران. وین گفت که او و دوستان او خواهد مکرر Lalime در شب جمعه و خوشحال شد توسط سرویس.

"این یکی از دو رستوران در برکلی ما فقط عاشق زیاد بعد از یک روز شلوغ از رفتن فیلم, خرید, در, یکی از دوست داشتنی مهد کودک و یا خرید کفش پیاده روی فروشگاه" نوشت: Wayne. "هنگامی که زندگی را برمی گرداند به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی ما در حال رفتن به بشدت از دست ما بازديد به LaLime."

Krikorian بیانیه منعکس شده از روی علاقه در مشتریان به طور منظم است که خواهد آمد به رستوران ارجاع خاطرات بسیاری را در طول سال.

دیوید Nakayama که زندگی در برکلی تمام عمر خود را به نام Lalime "محلی شب تاریخ محل" و گفت: این بخشی از یک برکلی سنت از "مزرعه تا چنگال" ناهار خوری بدون ادعا.

"هر چه خاص خود بود و آن را همیشه خاص" گفت: Nakayama. "این بود که همیشه یک ماجراجویی; شما ممکن است جشن روز تولد کسی اما تعجب واقعی بود آنچه را که آنها ارائه شد."

تماس با سابرینا دونگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sabrina_dong_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب