محققان دانشگاه برکلی پیدا کردن جنگل ها در حال تبدیل شدن به جوان کوچکتر

یک بررسی اخیر مطالعه که شامل پردیس محققان دریافتند که تغییر دینامیک در جنگل جامعه منجر به جهانی جنگل تبدیل شدن

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

یک بررسی اخیر مطالعه که شامل پردیس محققان دریافتند که تغییر دینامیک در جنگل جامعه منجر به جهانی جنگل تبدیل شدن به جوان تر و کوچکتر است.

تیوی نقد و بررسی مطالعه اولیه پیدا شد که جهانی جنگل ها در حال کاهش و از نظر اندازه درخت با توجه به افزایش مرگ و میر درختان بزرگ با توجه به همکاری نویسنده و UC برکلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی آدم Hanbury-قهوه ای است. وی افزود: این مطالعه نشان داد درختان کوچکتر نمی تواند فروشگاه را به عنوان مقدار کربن به عنوان بزرگتر درختان که منجر به کاهش در مقدار کربن است که جنگل ها می توانید به فروشگاه.

"این است که رخ می دهد در پاسخ به انسانی تغییر استفاده از زمین افزایش فرکانس و شدت اختلالات (مانند خشکسالی ، آتش سوزی و حشرات شیوع بیماری) و تغییر آب و هوا" Hanbury-قهوه ای گفت: در یک ایمیل.

محققان وارد یکپارچه و تفسیر مقادیر زیادی از اطلاعات از مطالعات منتشر شده برای این مطالعه با توجه به همکاری نویسنده و بوم Kristina اندرسون-Teixeira, که همچنین منجر ForestGEO اکوسیستم و آب و هوا برنامه.

نویسنده لیست شامل بسیاری از کارشناسان در این زمینه هر یک از آنها کمک محتوای خاص خود را در منطقه از تجربه و تخصص اندرسون-Teixeira اضافه شده است.

با توجه به Matteo Garbelotto یک استاد دانشگاه و محقق اصلی برای دانشگاه برکلی جنگل شناسی و قارچ شناسی آزمایشگاه حدود 80 درصد از تنوع زیستی زمین است که در جنگل ها — با بخش قابل توجهی از که ساکن در آنچه که تعریف شده است به عنوان قدیمی-رشد جنگل.

Garbelotto اضافه شده که قابل توجه نتیجه این مطالعه را یافته است که برخی از, اگر نه همه از تنوع زیستی در ارتباط با بزرگتر درختان از دست خواهد رفت.

"اثرات را در سطح جهانی با توجه به نقش حیاتی جنگلها در حفظ زیست کره" گفت: دانشگاه جنگلداری پروفسور جان جنگ در ایمیل.

اندرسون-Teixeira اضافه شده است که این مطالعه نشان می دهد که فعالیت های انسانی به ویژه جنگل زدایی, ورود به سیستم و تغییر آب و هوا نیز کاهش میزان کربن ذخیره شده در جنگل.

جنگ با اشاره به چگونه حتی در برکلی "تهدیدات" شهر چهره ها در ارتباط با انسان تصمیم گیری.

"ما در حال تجربه بزرگتر و شدیدتر از آتش سوزی در حل و فصل قبل از دوران" جنگ گفت: در ایمیل.

Hanbury-قهوه ای همچنین تاکید کرد که روند جهانی در جنگل دینامیک روشن در این مطالعه بر تمام مردم چرا که به عنوان جنگل ها را تغییر دهید بنابراین ضروری اکوسیستم خدمات ارائه می کنند. این خدمات ممکن است شامل تنظیم آب رواناب زمینی کربن ذخیره سازی و تامین پایدار timber با توجه به Hanbury-قهوه ای است.

جنگ اشاره کرد که از آن خواهد شد در نزدیکی جوامع است که بستگی به جنگل برای معیشت خود را که خواهد بود که بیشتر تحت تاثیر این کاهش عملکرد.

نگاه به آینده اندرسون-Teixeira هشدار می دهد که بازخورد مثبت بین جنگل ها و آب و هوا افزایش مییابد ضرورت کاهش تغییر آب و هوا.

او برشمرد مکانیزم های موثر برای کاهش تغییرات آب و هوایی که شامل صرفه جویی درمصرف بازگرداندن و مدیریت جنگل ها به منظور کاهش خطر فاجعه بار اختلالات.

"نه تنها ما گذشته فعالیت های تاثیر گذار بوده است اما در آینده مسیر جنگل پویایی است که تا حد زیادی در دست بشر" اندرسون-Teixeira گفت: در یک ایمیل.

تماس با زارا خان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zara_khanDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب