پس از جورج فلوید, تماس, برای تعمیر سازه های شکسته' باید شامل UCPD

در بیانیه او در مرگ جورج فلوید صدراعظم کارول مسیح خواست ما را به "تماس و پاسخگو ما شکسته, سازه, ساخت پل که منج

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

در بیانیه او در مرگ جورج فلوید صدراعظم کارول مسیح خواست ما را به "تماس و پاسخگو ما شکسته, سازه, ساخت پل که منجر به درک متقابل و احترام در سراسر اختلاف و کار برای ایجاد یک آینده که در آن همه ما می تواند رشد."

او به دنبال این خطوط با یک لیست از پردیس سلامتی منابع است. به اثبات کلمات, اما, صدراعظم نیاز به مداخله با مواد اقدامات: به شدت defunding پردیس پلیس در حالی که کار به سمت لغو کامل برش روابط با برکلی اداره پلیس و دفاع demilitarization, خلع سلاح و disaffiliation systemwide.

ضرورت این اقدامات حاد است. UCPD تاریخ اخیر از دهها نژاد-بر اساس بیش از پلیس و پلیس با خشونت آشکار است که گزارش ها از UC Davis, UC ایروین و UC Santa Cruz شهادت. در ضمن همانطور که از مه UC پلیس سیستم فاش تقریبا هیچ پرونده در مورد پاسخگویی برای استفاده-از-نیروی حوادث در حالی که گزارش آن سایت شده است از سال 2016.

در بسیاری از دانشگاه برکلی پلیس ترین مشکل در سیستم. برای بیش از حد طولانی و عدم پاسخگویی یک فرایند طولانی مدت از نظامی و سوزان شیوه های نژادی و خشونت مشخص شده اند رکورد از دانشگاه ما نیروی.

در اکتبر 2018 شرق خلیج اکسپرس اطلاعات منتشر شده نشان می دهد میزان UCPD بیش از حد پلیس از سیاه و Latinx مردم بین سال 2010 تا 2017. این آمار نشان می دهد که UCPD نامتناسب متوقف شد, جستجو و بازداشت اعضای این شهر را در جامعه و در عین حال این دانشگاه ندارد و هر پروتکل در محل برای بررسی و یا در پاسخ به این داده ها را مفاهیم.

پردیس رهبری عدم اقدام استمرار تبعیض آمیز پلیس. زمانی که یکی ارائه می دهد عبارت از حمایت از قربانیان خشونت های پلیس و بدون از بین بردن منابع آن است که به شدت تعجب آور است که حوادث همچنان به تکثیر.

در فوریه 2018, UCPD با خشونت حمله سیاه, UC Berkeley, کارمند, David Cole در یک اتحادیه تظاهرات. در این حادثه دو UCPD افسران تحت فشار قرار دادند کول گردن به سیمان.

در مارس 2019, دو, دانش آموزان سیاه پوست دستگیر شدند با نیروی بیش از حد برای در اختیار داشتن یک تیزر. با وجود اعتراضات و خواستار تحقیق و تفحص از ASUC ماموران بودند به حالت تعلیق درآمد.

ماه بعد UCPD افسران بازداشت دو فرزند, جوراب توری, جوراب an 11-year-old, قرار داده و آنها را در یک تیم ماشین تحت اعتراض یک شاهد که بعد از توصیف کودکان به عنوان "خشونت حمله."

صدراعظم دفتر باقی مانده است ناشنوا به تماس برای کنترل خشونت پلیس و ولخرجی برای سال های بسیاری است. مثلا هشت سال پیش صدراعظم رابرت Birgeneau موفق به مخالفت با BPD استفاده از باطوم به حذف مسالمت آمیز اشغال معترضان را از محوطه دانشگاه.

در همین سال دانشگاه برکلی همکاری با پلیس در نظر دارد برای خرید $200,000 نقلیه زره پوش. معامله شد و اوراق با توجه به اعتراض عمومی اما مشابه خرید تایید شده در سال 2016.

فراتر از ما فوری پردیس, UC Santa Cruz نیز تجربه شدید نظامی پلیس است. در موارد متعدد اجرایی معاونت لری Kletzer گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پردیس اجرایی شد هزینه 300.000 دلار در هر روز در طول wildcat اعتصاب. هدف از این مبلغ بنا به گزارش های گرفته شده از $120 میلیون اختیاری صندوق در صدراعظم سینتیا Larive فرمان بود به استفاده از گارد ملی فن آوری نظارت برای نظارت بر اعتصاب خط.

در میان UC سیستم COVID-19 سیاست های ریاضتی این هزینه ها نگران کننده است. کمتر بی بند و بار اما فقط به عنوان موذی, UC Santa Cruz پردیس نیروی نامتناسب صادر بلیط به سیاه Latinx و مستند نشده فعالان دانشجویی. بدون توجه به هدف از جمله اقدامات این اهرم دانشجويان اجتماعی و اقتصادی precarity به تهدید فعالان و شکستن یک کار و عمل است.

در UC برکلی مسیح کلمات متعهد به ساختاری تعمیرات اساسی ما باید به دنبال نهادی سهام اما تراز قوی حضور پلیس با دانشگاه را از اهداف سیاسی صحبت می کند در غیر این صورت.

در زمانی که این مسائل در خط مقدم آگاهی ما, ما باید به سرعت آغاز روند پلیس لغو تنظیم جهت برای تکرار شونده مکالمات ما باید به دنبال این هدف در ماه های آینده.

برای شروع ما می توانیم متوجه دانشجو-led طرح در حال حاضر در کتاب مانند ASUC را 2017-18 قطعنامه برای محدودیت پلیس در محوطه دانشگاه. ما همچنین می توانید حذف رئیس پلیس از ASUC را نظارت هیئت مدیره که اجازه UCPD برای تنظیم دانشجویی فعالیت و زندگی در دانشگاه.

از نظر مالی ما می تواند منعکس کننده انتقادی بر این واقعیت است که تقریبا تمام وقت UCPD کارکنان را بیش از 100.000 دلار در هر سال است. در این میان یک استخدام یخ پرداختن به حقوق و دستمزد و حذف عمل disbursing وجوه احتیاطی از صدراعظم را به UCPD — خواهد بود اجرایی کارآمد روش کاهش 24 میلیون دلار UCPD بودجه برای حمایت از بودجه است که برنامه های سلامتی و سهام طرح به شدت نیاز است.

بیشتر به دنبال تعهد است که دانشگاه مینه سوتا جمهور جوآن Gabel به تازگی ساخته صدراعظم می تواند مدافع برای حذف سه جانبه اداری جغرافیایی و عملیاتی توافق دیکته همکاری مشترک بین UCPD و بشکه.

مسیح صحبت می کند از شکسته سازه از دست داده و در پاسخگویی. گرانش از کلمات مناسب است برای لحظه ای. آنچه ما نیاز داریم در حال حاضر سریع و قاطع اداری اقدام برای دانشگاه لغو و رد از پلیس شهر.

Rumur Dowling است که یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه برکلی فارسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن