پس از نزدیک به یک دهه از خالی ترنجبین Pro آسیاب در حال پاره کردن برای 'تطبیقی استفاده مجدد از'

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 4:59 PM EDT Jul 2, 2020یکی از نیویورک بدنام ترین ساختمان خالی است نشانی

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

یکی از نیویورک بدنام ترین ساختمان خالی است نشانید.

ترنجبین Pro ساختمان در 120 N. ریچلند Ave. در نزدیکی نیویورک Fairgrounds تحت تخریب. سابق دانه آسانسور شده است سوختگی برای این شهر پایان غرب است.

"آن شده است eyesore," نیویورک رئیس فرصت توسعه افسر Blanda Nace گفت. "این نوع از چیزی شرم آور بود که نشسته بود که برای سال."

در سال گذشته رژیم صهیونیستی است. گرگ ایستاده بود در مقابل ساختمان ترویج دولت را بازگرداندن PA ابتکار با استناد به ساختمان به عنوان یکی از ده کپسول سوختگی فاکتورها باعث ایجاد پلاک شهرستان و مناطق دیگر در سراسر کشور.

سایت اتحادش را تغییر مالکیت چندین بار در طول سال. پس از تشکیل پرونده برای ورشکستگی ترنجبین Pro اهدا ساختمان به نیویورک شهرستان, کشاورزی, جامعه و بعد از آن به خوبی توسعه اقتدار در زمان مالکیت در مارس 2015. RDA وارد یک توافق با توسعه زمین متی Bupp Nace گفت.

Nace اذعان کرد که این اموال بوده است مزاحم موضوع برای شهر گفت که RDA ندارد بودجه برای انجام هر کاری با این سایت و اعطای کمک های مالی برای رنگ باخته خواص رقابتی را برای شهرداری ها و استان ها در سطح ایالت. به جای آن نیاز به یک شرکت خصوصی یا فردی مانند Bupp به گام تا و خطر در اموال بدهی و redeveloping آن, او گفت:.

"من می خواهم برای دیدن نیویورک تکامل" Bupp گفت. "ساختمان بود شروع به رفتن بود و یک خطر است."

در اوایل این سال تیم خود را دریافت اضطراری تخریب مجوز از شهرستان و شروع به کار در انتخاب تخریب و سایت پیرایش برای اطمینان از سایت تثبیت شده است.

Bupp که قبلا کمک به redevelop پادشاهان آسیاب و Smurfit-سنگ ساختمان برای نیویورک و Stehli ابریشم آسیاب در لنکستر کانتی دارای دو سال برای نوسازی این سایت. در این شهرستان به فروش ملک به Bupp با توجه به Nace.

مرتبط با: نیویورک کالج اعطا 6 میلیون دلار برای توسعه مجدد Schmidt & Ault کارخانه کاغذ سازی سایت

با COVID-19 گیر هیچ مقام رسمی برنامه یا جدول زمانی تعیین شده است برای بازگشایی. اما Bupp گفت: این سایت به احتمال زیاد خواهد بود repurposed برای خرده فروشی و استفاده از مخلوط.

ملک به ارزش $208,010 با توجه به نیویورک شهرستان ضبط اعمال ،

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب