برداشت یخ هنوز مبارزه

من یک انسان و یک پدر و یک خواهر. من نه تنها بیگانه اما من یک مادر و یک همسر و همکار. من یک بخشی از جامعه — و ن

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

من یک انسان و یک پدر و یک خواهر. من نه تنها بیگانه اما من یک مادر و یک همسر و همکار. من یک بخشی از جامعه — و نه فقط یک "یک" شماره شناسایی در سیستم مهاجرت.

در تاریخ 26 ژوئن 2019 من اشاره به ملاقات با افسر Fontanilla تحت این تصور که یخ [مهاجرت و گمرک] فقط نیاز به یک به روز عکس و مدرک اقامت برای فایل های خود را. اما هر بار که من پیدا کردم من که قرار بود به دیدن من برای برخی از زمان. خوشبختانه در مورد من بود در "انتظار" است که مانع از اخراج در نقطه.

شش هفته بعد از من منتشر شد از آدلانتو بازداشتگاه با 10 ، 000 دلار وثیقه مطرح شده توسط خانواده و دوستان و جامعه. من سمت چپ تسهیلات با یک مچ پا GPS مانیتور. در حال حاضر من باید ماهانه check-ins در سانتا ماریا یخ محل و آنها را هفتگی خانه بازدیدکننده داشته است است که من نیاز به در خانه. این مشکلات به خانواده من چون من یک مادر تنها ارائه تنها درآمد.

در آدلانتو هر شب کابوس بود. ما خواب در روز و ایستاده بود تمام شب بیدار. در ذهن من این روزها رفت و سریعتر. آن را واقعا احساس می شود که تشک بود بیشتر قابل تحمل در طول روز.

سیستم جدا ما سه jumpsuit رنگ آبی بودن حداقل یا جزئی جرائم نارنجی بودن متوسط و قرمز تبعید و جنایات. من در نارنجی. پرسنل حدود 70 درصد لاتین/آمریکای لاتین و هنگامی که شما می خواهم آنها را بپرسید که چرا آنها تا به حال برداشت موقعیت آنها می گویند آنها می خواهند به تفاوت در یک نژادپرست سیستم — درست مثل من آنها آمد و از پدر و مادر مهاجر و خانواده خود را بیش از حد نیز مهاجرت به ایالات متحده برای آینده ای بهتر.

در سه سال من عبور از تپه های پدربزرگ من شانه های که ما به دنبال یک "کایوتی" تعقیب رویای آمریکایی است. در سال 1995 من و مامان و من برای پرونده پناهندگی خود را از دست داد مورد ما به جعلی وکیل ما رو برچسب زده شده با عنوان "تبعید-به طور داوطلبانه" خروج. اما با این کار ما رو شماره امنیت اجتماعی و مجوز به کار, که در حال حاضر تمام شده پس از 25 سال است.

پنج سال بعد پدر و مادر من از تلاش برای لغو, حذف, که تصویب شد. اما آنچه ما در بر داشت که در ژوئن 26 بود که من تا به حال نشده است گنجانده شده و/یا که من وضعیت نامشخص بود. من تا به حال به از طریق رسیدگی به حذف دوباره.

این است که سخت ترین قسمت برای گفتن در داستان: در 5 سال پیر شدم قربانی تعرض و در 16 من مورد تجاوز قرار گرفت. اگر چه این مشکل بخشی از زندگی من به دولت در, من احساس می کنم لازم است. این است که چرا من یک مشکل نوجوانان و بزرگسالان جوان و دلیل این که چرا من یک محکومیت کیفری.

من به یاد داشته باشید من روانشناس درخواست من به ضربه گیر کردن یک تکه کاغذ و سپس درخواست من آن را دقیقا به عنوان آن را قبل از crumpling آن است. شما نمی توانید اما آن است که هنوز هم همان تکه کاغذ. من می دانم که من هرگز همان خواهد بود, اما من می توانم خودم باشم و آن را خوب چون من فردی قوی من امروز هستم.

من از انسان بودن و من هم اشتباه می کنند. و من سزاوار یک شانس دوم. من سزاوار به بچه های من در خارج از کشور در تعطیلات و یا در سراسر مرز برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ خود را. از همه مهمتر بچه ها من سزاوار این فرصت را به مادر خود را برای مراقبت از آنها و تشویق آنها ، اگر من اخراج, بزرگترین مشکلات خواهد بود.

بنابراین با تمام است که گفت: من می خواهم به درخواست دوستان خانواده من و جامعه من به گرد هم می آیند یک بار دیگر برای من و به من کمک جمع آوری پول برای پرداخت هزینه های وکیل. من نیاز به ارسال جداگانه ویزا-U برنامه های کاربردی. علاوه بر این من به درخواست لغو, حذف و ارسال برای "سختی" برای من ، لطفا به من کمک کند اقامت با دختران من!

چک را می توان فرستاده شده به من و یا به طور مستقیم به وکیل من: Santa Barbara, وکیل مهاجرت, Inc., 330 شرق Carrillo خیابان, Santa Barbara, CA 93101.

من می خواهم برای تشکر از کسانی که کمک کرده اند همچنان به کمک و برنامه ریزی کمک می کند. من می توانم انجام داده اند هرگز آن را بدون همه شما! شما بچه ها واقعا باید از طریق آمده! من عاشق همه شما!

خداوند گوش دادن به نماز. آن را مانند یک قربانی من به شما به ارمغان بیاورد; من باید بیشتر وحی از کلمه خود را!
نگاهی به کلمات من به قلب هنگامی که من از شما خدای نجات من فقط می خواهم به شما وعده داده شده!
من به شما پیشنهاد من ستایش شادی بخش برای همه است که شما به من آموخت.
—مزامیر 169-171

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن