نقاشی با آبرنگ روی گچ ناهارخوری گسترش به غرب ویکتوریا

دولت خیابان تفرجگاه تبدیل شده چه زمانی بود که یک خرده فروشی شهر ارواح به یک فضای شلوغ خال خال با شام لذت بردن

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

دولت خیابان تفرجگاه تبدیل شده چه زمانی بود که یک خرده فروشی شهر ارواح به یک فضای شلوغ خال خال با شام لذت بردن از وعده های غذایی در خیابان و دوچرخه سواران و کالسکه darting و آمدشان با وجود این بیماری همه گیر. اما در مورد بسیاری از رستوران ها در کنار خیابان ؟ آنها نمی توانند رقابت با تمام این نقاشی با آبرنگ روی گچ ناهار خوری ، پس از پویا تلاش صاحبان رستوران, اما برای متقاعد کردن سانتا باربارا مسئولان شهرستان از منزل ناهار خوری است که در حال حاضر در دسترس در امتداد غرب خیابان ویکتوریا درست کردن دولت است.

"صندلی در فضای باز است که تاسیسات" گفت: حاشیه Cafarelli صاحب سانتا باربارا بازار عمومی در 38 غرب ویکتوریا سنت "تا زمانی که ما می توانید در ادامه این کسب و کار هنوز هم شانس خود را در زنده ماندن همه گیر."

00 بلوک بین چپلا و دولت خیابان اتحاد دوم بالاترین غلظت مواد غذایی و موسسات خرده فروشی در یک مرکز شهر بلوک 13 و در مجموع. بیش از 325 نفر در این رستوران. Cafarelli گفت: همه از کسب و کار در بلوک از جمله کسانی که در داخل از بازار بودند رنج می برند به عنوان یک نتیجه از جدید عمومی-فقط ناهار خوری مقررات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"خیابان دولت واقع ما صدمه دیده است چرا که مردم می خواهند به خارج بشین و ما قادر به ارائه آن" Cafarelli گفت. "این بسیار مهم است که مردم می توانید احساس امن و در حال حاضر ما می تواند ارائه دهد که. این تنها شده گسترش به خیابان از روز پنج شنبه و مردم شروع به پر کردن جداول بلافاصله."

قبل از همه گیر محدودیت عمومی بازار تا به حال بیش از 350 صندلی های داخل سالن و 40 صندلی در آن پاسیو. با اضافی parklet خیابان صندلی در حال حاضر در بازار است که قادر به صندلی 105 نفر از جمله پاسیو. همسایه رستوران همراه ویکتوریا در حال parklets این هفته بیش از حد.

دیگر در مرکز شهر بلوک نیز به دنبال گسترش به خیابان. پس دولت تفرجگاه به پایان رسید در 500 بلوک رستوران بین هیلی و Gutierrez خیابان ها خواستار این شهر آنها را درست به ساخت parklets. آنها با کمک شهر Councilmember اسکار Guitierrez که منطقه که شامل بلوک. او قرار داده گرما در شهرستان مدیران به گسترش تفرجگاه و آنها را انجام داد. در حال حاضر 500 بلوک رستوران parklets بیش از حد.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن