روزمره ترس

یک بار دیگر ما دل شکستن و پس از قتل یک سیاه و فرد کشته شده توسط سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس در کشور ما. ما

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

یک بار دیگر ما دل شکستن و پس از قتل یک سیاه و فرد کشته شده توسط سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس در کشور ما. ما خودمو از دست دادن جورج فلوید تنها چند هفته پس از قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و بیش از حد بسیاری دیگر از آمریکایی های سیاه و سفید.

در پاسخ به این آخرین قتل فعالان به خیابان آمده اند, کمپین ایجاد شده برای حمایت از مردم مینیاپولیس و تماس های ساخته شده به صورت سیستمیک تغییر دهید. در همان زمان رئیس جمهور ایالات متحده را تهدید به استفاده از نیروی مرگبار علیه معترضان. غیر خشونت آمیز تظاهرکنندگان مجروح شده اند توسط ماموران پلیس روزنامه نگاران دستگیر شده اند در حالی که پوشش شورش و مردم شده اند بیشتر خشم صدمه به اموال از تخریب سیاه و سفید زندگی می کند.

ما نمی توانیم در این تراژدی به عنوان یک رویداد. نژادپرستی نظاممند است مظلوم سیاه و قهوه ای مردم در طول هر بخش از جامعه ما و به خصوص در سیستم عدالت کیفری.

از ضرب و شتم از حقوق مدنی معترضان در ادموند Pettus پل در سلما و رادنی کینگ در خیابان های لس آنجلس به قتل مایک براون در فرگوسن و اریک گارنر در نیویورک وجود دارد یک مستند تاریخچه ای از حوادث از افسران پلیس اقدام خارج از قانون به ضرر مردم سیاه و سفید در این کشور است. در علاوه بر این به برخورد خشونت آمیز در خیابان های سیاه و قهوه ای شده اند به طور نامتناسبی صدمه کشور ما بیش از اعتماد به نفس در حبس بود.

ایسلا ویستا تا به حال یک رابطه پیچیده با پلیس. در '60s و 70s مأموران اجرای قانون استفاده از نیروی بیش از حد در برابر دانشجویان که در اعتراض به حقوق مدنی و علیه جنگ ویتنام. کوین موران گزارشی UCSB دانشجو-فعال به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط یک افسر پلیس است. بیش از چهار دهه بعد, 2014 Deltopia شورش رخ داده است و در بخش های بزرگ به دلیل نگرانی در مورد تهاجمی پلیس و عدم اعتماد بین پلیس و اعضای جامعه. اخیرا تنش شده اند بالا به عنوان افسران پلیس محلی ساخته شده اند اتهامات در مورد نژادپرستی نظاممند در دانشگاه کالیفرنیا در اداره پلیس است.

امروز ما می دانیم که برخی از همسایگان ما می ترسند به راه رفتن به تنهایی در خارج در شب. ما همسایگان دلهايشان نژاد زمانی که آنها در حال کشیده شدن توسط پلیس در حالی که رانندگی و یا حتی در حالی که راه رفتن.

ما فقط می توانیم ایسلا ویستا امن تر اگر جدی پیشرفت ساخته شده است به آدرس نژادپرستی نظاممند و سفید برتری.

فکر نمی کنید ما اشتباه ما می دانیم که وجود دارد بسیاری از افرادی که در اجرای قانون است. ما همکاری با بسیاری از عالی مأموران اجرای قانون به ایسلا ویستا یک جای بهتر. ما شده اند قادر به شرکت در معنی بحث در مورد بهبود جامعه/پلیس روابط. ما شده ایم تحت تاثیر قرار داد تلاش برای ایجاد برخی از تغییرات به نفع جامعه است. ما سپاسگزار برای این روابط است که ما باید با این افسران و تعهد خود را به selflessly خدمت به جامعه ما است.

با این وجود اعضای جامعه ما باید همچنان به حمایت سیستمیک تغییر دهید. ما نیاز به تماس برای بهتر مکانیسم های پاسخگویی خواهد کرد که جلوگیری از حوادث خشونت پلیس و بهبود اعتماد با جوامع به حاشیه رانده شده. ما نیاز به تماس برای سیاست های ایمنی است که پرداختن به علل ریشه ای مسائل در جوامع مانند ما در حالی که کاهش استفاده بیش از حد از حبس. Black Lives Matter S. B. تا به لیستی از اقدامات برای اعضای جامعه را.

علاوه بر این ما باید مقابله با نژادپرستی در زندگی روزمره ما. ما باید به سختی با عزیزان در مورد مشترک ما مسئولیت مبارزه با نژادپرستی نظاممند. ما نیاز به شجاعت به تماس از نژاد پرستی زمانی که ما آن را در مکان های عمومی, در کلاس های درس ما و ما در محل کار. ما همچنین نیاز به حمایت از هر یک از دیگر همانطور که ما در مبارزه برای یک جامعه عادلانه تر.

خود را به عنوان محلی مقامات منتخب ما متعهد به ترویج عدالت در فضاهای عمومی و مدارس و خدمات عمومی است. ما نیز قول می شود وجود دارد برای اعضای جامعه در طی این زمان به چالش کشیدن و به شنوندگان خوبی که در تعامل صادقانه گفتگو در مورد نژادپرستی نظاممند در جامعه ما است. بالاتر از همه ما متعهد به پیروی از رهبری و مطالبات کسانی که نزدیک به درد. در این لحظه ما باید مرکز سیاه صداها و مقابله با ضد سیاهی در جامعه ما از جمله در میان مردم رنگ.

آن را خوب بود عصبانی و غمگین. همه ما مجاز به سرند. آن را بیش از حد آسان برای فشار به اقدام سخت و وانمود کنم که همه چیز خوب است. به عنوان مردم رنگ که در حال صدمه زدن پس از سیستمیک نژادپرستانه و خشونت آن را خوب است برای همه ما به زمان برای پردازش احساسات ما است.

اگر شما نیاز به صحبت با کسی در طول این زمان لطفا به ما روان محلی سلامتی سازمان. اگر شما می خواهم برای به دست آوردن درگیر به عنوان یک متحد به مردم سیاه و سفید در حال حاضر نشان دادن برای عدالت نژادی (SURJ) یک منبع عالی است. اگر شما نمی دانید که در آن برای شروع به ما ایمیل و ما خوشحال خواهید بود برای کمک به شما را در مسیر درست.

به عنوان دکتر کینگ به ما آموخت "قوس اخلاقی جهان است اما از آن خم به سمت عدالت است." ما امروز با شما و هر روز از این مبارزه برای یک جامعه عادلانه تر.

جاناتان Abboud است که در شهرستان سانتا باربارا کالج متولی برای ایسلا ویستا و امید انزال اتان برتراند و Kristie Nguyen در حال مدیران برای ایسلا ویستا خدمات اجتماعی منطقه و کارلوس لوپز یک مدیر ایسلا ویستا تفریح و پارک منطقه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب