از نماز آمد و هدیه ای از دو فرزندخوانده و یک زندگی جدید

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 15, 2020سفر به والدین رسما آغاز شده برای امی

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

سفر به والدین رسما آغاز شده برای امیلی و بن هاپکینز با زوم تماس بگیرید.

این بود که چت تصویری در 10 آوریل سال 2020 که دو کودکان نوپا از نظر قانونی شد فرزندان خود و از سراسر کشور و دوستان و خانواده به تماشای این روز خاص از خانه های خود پناه از این بیماری همه گیر.

این دو خانواده بودند در پاسخ به امیلی و بن سال نماز خدا درخواست برای پاسخ به این بهترین راه آنها می تواند در خدمت او.

و کودکان پیدا کرده بود یک خانه دائمی که از چه امیلی به نام "خطرناک" زندگی به شرط. از آنجا که خطر ما توافق کرده اند که برای خودداری اطلاعات در مورد کودکان است که آنها را در هر گونه خطر از جمله عکس.

تماس به فاستر

ایده پرورش آغاز شده برای امیلی, 2004 Dallastown منطقه فارغ التحصیل دبیرستان (امیلی کیرکوود) هنگامی که او در کالیفرنیا زندگی می کنند, کار با قربانیان قاچاق جنسی کودکان.

"بسیاری از دختران که من با آنها در سیستم نگهداری و زندگی در پناهگاه در آن زمان است که آنها در ابتدا قاچاق می شود. در نهایت ساخته شده است که من متوجه: چقدر خواهد این دختران' داستان شده اند متفاوت است اگر کسی تا به حال گفت: بله (به پدر و مادر رضاعی آنها)" او گفت:. "زمانی که من می دانستم که ما نیاز به پرورش و مراقبت است."

این هاپکینز زن و شوهر کاربردی به فاستر-به-اتخاذ پدر و مادر که آغاز روند آموزش و گواهینامه و در نهایت آنها در انتظار یک تماس.

هنگامی که تماس آمد - فقط دو روز پس از آنها تا به حال شده است به طور کامل گواهی آن برای دو فرزند بودند بیولوژیکی خواهر و برادر.

این بود که در ماه اوت سال 2018 اواخر در شب جمعه. کودکان می رسند در خانه خود فقط یک زن و شوهر از ساعت بعد.

"وجود دارد یک عکس از بن در فروشگاه مواد غذایی است که شب گفت:" امیلی پدر و ران کیرکوود از نیویورک, chuckling در این ایده از آن است. آنها تا به حال گوگل: شما چه تغذیه کودکان نوپا برای صبحانه ؟

یک انتظار طولانی

انتخاب یک پرورش-به-اتخاذ پدر و مادر امیلی گفت: یکی که به معنای قرار دادن عنوان "پدر و مادر رضاعی" ، حتی اگر زن و شوهر امیدوار است در نهایت به اتخاذ یک کودک یا کودکان آنها را امضا کرده بود به عنوان پدر و مادر رضاعی و با می آید که این مسئولیت به کار نسبت به بازگشت فرزندان - اگر ممکن است به خانواده های بیولوژیکی خود را.

"در مورد ما روشن شد در عرض چند ماه اول که بچه های ما به احتمال زیاد نه بازگشت به هر بیولوژیکی اعضای خانواده" امیلی گفت.

سفر از قرار دادن به تصویب هنوز هم در زمان هاپکینز خانواده بیش از 18 ماه است.

"دادگاه می خواهد به خانواده های بیولوژیکی هر فرصتی برای به دست آوردن بچه ها به عقب" امیلی گفت که هدف این است که بخشی از پذیرش نقش به عنوان پدر و مادر رضاعی به عنوان دلخراش آن را به عنوان ممکن است به سقوط در عشق با یک فرزند و خطر از دست دادن او را.

برای Hopkinses که زمان به آنها داده بود در یک پنجره را به دیدن زندگی خود را با این دو فرزند کوچک.

خود را پسر 3 است خنده دار است. "او یک شخصیت بزرگ و واقعا او را دوست دارد به خنده و او را دوست دارد به کسانی که در اطراف او خنده" امیلی گفت.

"و دختر ما بسیار همدلانه" امیلی گفت. او اغلب برای اولین بار در کلاس خود به راحتی یک کودک دیگر که غمگین است و یا تلاش او معلم به آنها گفت.

"او بسیاری از فضل" امیلی گفت. "و آنها هر دو فوق العاده هوشمند."

با وجود چهار نقطه از آن هر یک از اعضای هاپکینز خانواده آمده است آنها در هم تنیده شده زندگی خود را بسیار محکم.

"ما آنها را دوست دارم. ما آنها را خیلی دوست دارم," امیلی گفت.

داشتن ایمان

امیلی و بن که در کلیسا می خواهید کودکان خود را به می دانم که خدا به آنها انجام دهد.

امیلی در دانشگاه موسسه هنر فیلادلفیا هنگامی که "روح القدس شد زای درون من" او گفت:. "هر دو بن و من متوجه شدم که این نقطه از ازدواج است به طوری که شما می توانید بیشتر با هم برای پادشاهی از شما می توانید بر روی خود را."

آوردن کودکان به یک زندگی از ایمان شامل برای آنها دعا که کودکان عیسی مسیح می دانند و باید با او رابطه داشته. امیلی توصیف آن این است: "دعا بیش از بچه ها, دعا برای کودکان و نوجوانان از یک روز حتی اگر شما نمی دانید که اگر آنها می تواند شما را برای همیشه لطفا برای بچه ها."

'آنها خوشحال هستیم'

امیلی و بن در حال آماده شده برای کودکان بپرسید - یک روز - در مورد خانواده های بیولوژیکی و آنها را از این کودکان از 1500 صفحه پرونده به پاسخ برخی از این سوالات است.

"در زمان و در اثر سن مناسب اگر آنها می خواهند به دنبال افراد خاصی به ما کمک خواهد کرد که آنها را" امیلی گفت. "من مطمئن هستم که در آن نقطه آن را سخت خواهد بود برای ما. در همان زمان عشق چیزی نیست که ریاضی."

آنها در حال بالا بردن فرزندان خود را در آستین تگزاس که در آن امیلی کار در منابع انسانی به صورت یک فناوری شرکت امنیتی و بن طراحی مبلمان.

این Hopkinses انتخاب در حال حاضر باقی می ماند متعهد به تقویت سیستم مراقبت اما در یک نقش مفید به جای یکی از والدین. آنها ارائه خواهد شد نگهداری از کودکان و مراقبت از مهلت برای دیگر خانواده فاستر که نیاز به استراحت در زمان, اما در حال حاضر آنها آماده نیست را در هر گونه بیشتر از کودکان است.

نیویورک پدربزرگ و مادربزرگ بارب و ران کیرکوود دیده نمی شود کودکان در چند ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما آنها قادر به بخشی از زوم تماس ساخته شده است که کودکان نوپا قانونی بخشی از خانواده است.

"ما گریه اشک خالص, شادی" بارب گفت: و رون افزود: "ما فقط می خواستم به در آغوش گرفتن آنها است."

نگران پرواز در این نقطه ران در نظر گرفته شده فقط رقص در ماشین و رانندگی به تگزاس به آنها را ببینید - این کودکان با ارزش است که به سرعت تبدیل به دو تا از پنج نوه.

نوه خود مکالمات تلفنی را در FaceTime به طور منظم به آنها نشان دهد که چگونه او می سازد ،

لحظات ارزشمند زندگی اغلب کسانی که آنهایی که ساده.

بارب گفت: "آنها رونق است. آنها خوشحال هستیم. آنها امن است."

فرزندخواندگی: کشیده از غفلت و سوء استفاده به عنوان یک کودک, York, کارآفرین اعتبار او به تصویب رسید مادر

یک داستان عاشقانه: Coronavirus تهدید ازدواج York County اما دوست دارم برنده

پرورش فرزند در بهبهان

در آخرین شماره در دسترس 20,921 کودکان در پنسیلوانیا شد و خدمت در پرورش و مراقبت از بین آوریل و سپتامبر سال 2019 و 4,771 کودکان - حدود 23 درصد بود و هدف از تصویب, با توجه به وزارت خدمات انسانی سخنگوی ارین جیمز.

در طول همان دوره 1,439 کودکان به تصویب رسید جیمز گفت: در یک ایمیل.

اطلاعات کلی در مورد پرورش و تصویب در پنسیلوانیا آنلاین در دسترس است در www.adoptpakids.org و www.psrfa.org.

تصویب اقدامات در طول COVID-19 متنوع با صلاحیت در پنسیلوانیا جیمز گفت. برخی از دادگاه ها همچنان به رفتار تصویب اقدامات عملا. در برخی از دادگاه اتخاذ خانواده داده شد, یک انتخاب برای ادامه یا reschedule.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب