نوای موس Odile

باز در سال 1979 موس Odile محبوب بود رستوران فرانسوی در 18 شرق کوتا خیابان برای دو دهه اجرا توسط خواهران Odile

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

باز در سال 1979 موس Odile محبوب بود رستوران فرانسوی در 18 شرق کوتا خیابان برای دو دهه اجرا توسط خواهران Odile و ایوان Mathieu. کوروش کلارک ترانه سرا و گیتاریست متخصص در آکوستیک آمریکا که در حال حاضر زندگی در لامپوک.

با توجه به پروست چند چیز تمرکز حافظه مانند مواد غذایی است.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدموس Odile زندگی در چند سال بعد از رستوران بسته به شکل سس سالاد.

در ذهن من Odile مواد غذایی بهترین و خوشمزه ترین مواد غذایی در سانتا باربارا. او تخصص بود quiche; روزانه ویژه بود quiche; او quiche خاص بود.

صرف نظر از مرزه مواد تشکیل دهنده آن خامه و پر از عطر و طعم خوشمزه نازک و ترد پوسته روغنی. این ناهار دوست داشتنی بود $1.79 آمد و با یک سالاد لباس در Odile را در سرکه بریزید. همچنین شامل یک ظرف پلاستیکی از خوشمزه ترین موس شکلات در جهان است. از این رو نام او محل: موس Odile.

اما نیز وجود دارد ficelles, roulés, استیک, مرغ, گوسفند, remoulade کوسکوس ... هر لقمه خوشمزه ایجاد شده از درخشان او دستور و روح زیبا. قهوه بهترین من تا کنون بود.

تا جایی که یکی شروع کنم ؟

Odile غذایی پایدار ، من او را محبوب ترین acolyte. من او را دوست داشتم. او شوخ, جذاب,, محبت, نوع, احساسی و بسیار وفادار است.

اما آن را فقط در مورد Odile. نیز وجود دارد ایوان. آنها خواهر بودند — متولد و بزرگ شده در فرانسه در الجزایر و به عنوان Odile عاشق می گویند آنها creole.

ایوان مشغول به کار جلو خانه; Odile زد ، Odile آموخته هنر و صنعت خود را به او هنر خود را خوش شانس و مهارت های خود در خانه یک ثروتمند استعماری خانواده که در آن او بود به طبخ.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نیازی به گفتن او کوسکوس فراتر از sublime; بره و مرغ اساسا طعم دار در هماهنگی با مواد تشکیل دهنده آن. او آن را بسیار اغلب پس از من به او وعده با من تماس هنگامی که او انجام داد. بهترین تماس تلفنی یک مرد همیشه می تواند در صبح دریافت کنید.

ایوان یک زنجیره سیگاری و در نتیجه تا به حال یک سیگار, حلق آویز کردن از دهان او در تمام طول روز طولانی است. این بود که در روز هنگامی که مردم دودی در رستوران و هیچ کس عاقل تر.

یک بار در طول ناهار دوستان من با عموم castigated یک مرد خوب برای سیگار کشیدن. مصاحبه با یک چشم به سمت ایوان در نوار با یک دنبال رو من خجالت فراتر از توضیح. سال بعد که دوست سابق شد سیگاری زنجیره ای خود را. C'est la vie!

نیز وجود دارد به نظر می رسید به یک مقدار مشخصی از شانس های مرتبط با حلق آویز در اطراف Odile است. آن را طولانی بود قدم زدن از خانه من در شرق Micheltorena به کوتا. یک روز که من در گوشه ای از خیابان دولت, یک مرد جوان بود Martin guitar مورد از تنه خود. او به سادگی لباس پوشیدن شخص با پوشیدن یک کراوات. من اتفاق افتاد به تصویب در لحظه دقیق او آن را از تنه و می توانم به خودم کمک نمی کند.

من پرسیدم: "آنچه شما باید انجام دهید وجود دارد؟"

او توضیح داد که این یک Martin D-18, گیتار, اما او هرگز آن را و او واقعا نیاز به پول به طوری که او قرار بود به فروش آن در مغازه پیاده در اطراف گوشه.

در این نقطه من قلاب شده بود و نمی توانستم به خودم کمک کنم بنابراین من از او پرسیدم چقدر او می خواست برای آن است. من سعی کردم به نظر نمی آید بیش از حد مشتاق است اما تقریبا کاهش یافت و بیش از زمانی که او گفت: 60 دلار. من شامل خودم و با مهربانی گفت: "اوه خدای من, من احتمالا می تواند پرداخت 60 دلار برای آن گیتار اگر شما فقط می تواند در یک دقیقه صبر کنید در حالی که من رفتن پایین خیابان که در آن به کار و دریافت $60 از او؟" به او گفت: درست است.

این که چگونه من قادر به خرید یک $1,200 مارتین برای $60 در راه به ناهار. ممکن است برخی بر این باورند من در زمان استفاده از این مرد جوان, اما من می توانم بگویم او بسیار سپاسگزار برای دریافت کنید که $60 و من بسیار سپاسگزار برای دریافت کنید که گیتار, پس از آن به نظر می رسید مانند یک معامله خوب تمام راه را در اطراف. در نهایت من به فروش گیتار برای یکی از دوستان من برای چند صد دلار. شانس ادامه داد: برای او.

پس از حدود 20 سال به رستوران تبدیل شد بیش از حد برای خواهران به رسیدگی و آنها را بازنشسته شد — پس از موفقیت در بازاریابی سرکه بریزید. پس از پایان خوش این است که وجود دارد یک پایان خوش.

Odile و ایوان — من هرگز یک فرصت به شما بگویم که چقدر من عاشق شما; امیدوارم که شما می توانید بگویید که من هنوز هم انجام دهید.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن