آنتی بادی جلوگیری از COVID-19 یافت در شتاب آهنگ به محاکمه

یک تیم بین المللی از محققان به شناسایی آنتی بادی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان درمان پیشگیرا

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

یک تیم بین المللی از محققان به شناسایی آنتی بادی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان درمان پیشگیرانه برای COVID-19.

این تیم به رهبری توسط Davide Corti از ویر بیوتکنولوژی و دانشگاه واشنگتن پروفسور دیوید Veesler شامل چندین محققان دانشگاه برکلی. تحقیقات خود دریافتند که یکی خاص بادي S309 می توان برای خنثی کردن coronavirus و به طور موثر جلوگیری از ورود سلول های انسان است.

جولیا Schaletzky مدیر اجرایی دانشگاه برکلی مرکز در حال ظهور و غفلت بیماری شرح داده شده که چگونه coronavirus با این نسخهها کار با استفاده از یک قیاس است. او گفت: crownlike خوشه یا سنبله گلیکوپروتئینهای در خارج از ویروس اجازه می دهد آن را به سلول های انسان اقدام مانند یک کلید در قفل.

"آن را مانند شما به فروش خانه و ویروس می زند در درب" Schaletzky گفت. "به طور معمول آن را نمی کنید اما اگر شما حق پروتئین گیرنده ویروس در می آید."

این ویروس سپس وارد سلول میزبان می شود و هزاران نسخه از خود را با آن آقايی یا RNA با توجه به Schaletzky. همکار-بررسی مطالعه نشان داد که S309 متصل به سنبله پروتئین و جلوگیری از آن را از تعامل با گیرنده. آن را مانع از COVID-19 ویروس برای همیشه از ورود به سلول انسان. محققان در نگاه سارس آنتی بادی در بر داشت و S309. با توجه به Schaletzky سارس است که شبیه به COVID-19 ویروس است که همچنین به عنوان شناخته شده SARS-CoV-2.

برای درک بهتر S309 آثار این تیم تبدیل به ابررساناها-میکروسکوپ الکترونی در دانشگاه واشنگتن و X-ray کریستالوگرافی انجام شده در پیشرفته منبع نور beamline مدیریت توسط برکلی مرکز سازه های زیست شناسی و یا BCSB علوم بخش در Lawrence Berkeley National Laboratory.

Schaletzky توصیف کریو-ميکروسکوپ الکترونی به عنوان شبیه به این ذهن انسان است که در زمانی که ما به دیدن تصاویر چیزی از زوایای مختلف ما اغلب می تواند ذهنی ساخت یک تصویر 3D از جسم.

"محققان با استفاده از beamline به شناسایی 3D ساختار مولکولی و جزئیات آنتی بادی" گفت: سر از BCSB مارک Allaire یک ایمیل به در. "ما تخصصی پروتئین کریستالوگرافی beamline ارائه پراش داده ها از کریستال از خنثی سازی آنتی بادی. بیشتر تجزیه و تحلیل داده ها که به آنها اجازه داد تا به بررسی تعاملات بین این آنتی بادی خنثی و SARS-CoV-2 سنبله پروتئین است."

با توجه به مقاله انواع S309 در شتاب توسعه مسیر به آزمایش های بالینی.

لی رایلی, دانشگاه استاد و رئیس بخش بیماری های عفونی و vaccinology گفت: این یافته ها به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری از مردم از ابتلا به کروناویروس و یا به درمان آن خیلی زود عفونت دوره است.

"این آنتی بادی کارگردانی شده است در یک بخش خاص از ویروس اما هنگامی که ویروس به سلول های آنتی بادی می تواند هر چیزی را انجام دهید" رایلی گفت. "اگر کسی به یک بیماری شدید به این معنی است که ویروس در حال حاضر بدست به سلول. بنابراین این ویروس است که دیگر انجام آسیب آن سیستم ایمنی بدن خود را."

تماس با Megha کریشنان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @_meghakrishnan_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن