مزایای بودن در خارج از منزل

باقی مانده در داخل خانه با اعضای خانواده ما (پناه در محل) بهترین راه برای جلوگیری از گسترش COVID-19 یا از افرا

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

باقی مانده در داخل خانه با اعضای خانواده ما (پناه در محل) بهترین راه برای جلوگیری از گسترش COVID-19 یا از افراد در خارج از خانه ما. اما ما نباید فراموش کنیم که رفتن خارج از منزل متعدد به خوبی تثبیت منافع جسمی و روانی در حالی که محدود بودن در داخل خانه قابل توجهی عوارض جانبی از جمله بهداشت عمومی خطر همه گیری ناشی از تاخیر در واکسیناسیون دوران کودکی. و وجود دارد در حال ظهور است شواهدی وجود دارد که ما شانس پیمانکاری COVID-19 در خارج از منزل هستند به احتمال زیاد کمتر تحت شرایط مشابه در داخل خانه.

مزایای بودن در خارج از منزل مستند در ده ها تن از همکار بررسی نشریات علمی (خلاصه در اینجا). Greenspace فعالیت های مرتبط با عمومی بهتر و سلامت روان مستقل از شهرنشینی وضعیت اجتماعی و اقتصادی و جنسیتی. مزایای یافت شده برای تمام گروه های سنی و به ویژه ضروری برای کودکان است. زمان صرف شده در خارج از منزل منجر به بیشتر آمادگی جسمانی و کمتر رفتار بی تحرک. آن را به خوبی ثابت شده است که بودن در خارج از منزل می تواند به جلوگیری و یا کاهش تاثیر شرایط بهداشتی مانند کمبود ویتامین D ميوپی مولتیپل اسکلروزیس و بیماری آلزایمر. ورزش در خارج از منزل (در مقایسه با داخل خانه) منجر به بیشتر تجدید حیات. نیز وجود دارد که سلامت روانی مزایای ویژه کاهش استرس و کاهش تنش و سردرگمی و خشم و افسردگی. مردم گزارش بیشتر لذت بردن و رضایت خود را با فعالیت های فیزیکی زمانی که خارج از منزل.

توصیه حفظ فاصله شش فوت از دیگران در حالی که در خارج از خانه ما بر اساس دیرینه (البته نه قبول) شواهدی وجود دارد که انتقال ویروس های تنفسی در درجه اول رخ می دهد که ما در نزدیکی فیزیکی. COVID-19 به نظر می رسد بسیار شایع تر در فضاهای داخلی. اگر چه ما نگرانی در مورد انتقال بیش از مسافت های طولانی تر توسط ذرات معلق در هوا وجود دارد به نظر می رسد تنها یک گزارش COVID-19 شیوع در آن تماس فیزیکی نمی تواند مستند —در داخل حمام عمومی در چین است.

یک مطالعه اخیر از چین هیچ شیوع بیماری از سه یا بیشتر از موارد منشأ خارج از منزل حتی قبل از اجرای مستندات. یک مطالعه در ژاپن تخمین زده می شود که خطر ابتلا به عفونت در داخل خانه است که تقریبا 19 برابر بیشتر از فضای باز.

فاصله تهویه و نور خورشید مهم ترین و فضاهای باز ارائه مقدار زیادی از هر سه. CDC توصیه می کند, هوای آزاد, در مجموعه, در هنگام تست برای مسبب ویروس زمانی که ممکن است و اولویت صندلی در فضای باز به عنوان رستوران ها بازگشایی شده است. کارشناسان پزشکی را توصیه می کنند. حتی در داخل بیمارستان و مراقبت از شناخته شده COVID-19 بیماران جداسازی اتاق است که جلوگیری از انتقال آئروسل هستند محفوظ است در درجه اول برای افرادی که عفونت شناخته شده بود هوابرد مانند سرخک و سل. هستند توصیه می شود تنها برای COVID-19 بیمارانی که تحت روش های شناخته شده برای تولید ذرات معلق در هوا. یکی باید تنها به فکر می کنم در مورد افراد سیگار کشیدن در خارج از منزل در داخل خانه در مقابل به درک که بیرون رفته ذرات معلق در هوا پراکنده با سرعت بیشتری خارج از منزل. از جمله تهویه یکی از مهم ترین وسیله ای برای کنترل عفونت توسط ویروس-لادن exhalations. ما که از ترس عفونی ذرات ویروس از افراد آلوده به COVID-19 مه آلوده سطوح خارج از منزل و در داخل خانه است اما با ذرات معلق در هوا, هیچ موردی از انتقال از تماس با چنین سطوح است و در عین حال مستند شده است.

در نقطه عطفی مقاله, خطر, در, دلیل, ریچارد Zeckhauser, یک استاد اقتصاد سیاسی در دانشگاه هاروارد به ما یادآوری است که انسان به طور نامتناسبی از ترس وقایع غیر محتمل. ما نشان می دهد که این احتمال وجود دارد که با تمرین مناسب اجتماعی فاصله, شستن دست ها و استفاده از پوشش صورت در زمانی که ما در عرض 6 پا خطر ابتلا COVID-19 در خارج از منزل است پایین تر از بسیاری از ما ترس است.

ما نمی خواهد در هیچ خطر وضعیت تا مدت ها پس از یک واکسن در دسترس است که به احتمال زیاد بسیاری از سال های دور در اولین. در این فاصله ما نیاز به یادگیری به پذیرفتن خطر به خصوص کسانی که ارائه مزایای قابل توجهی مانند بودن در خارج از منزل. کارشناسان بیماری های عفونی نشان می دهد ما راهنمایی در مورد فعالیت های در فضای باز است که بیش از حد محدود و کلینیک کلیولند صادر کرده راهنمایی در مورد چگونه به امن باقی می ماند در خارج از منزل.

مردم نباید ترس به مسئولانه در آغوش مزایای بودن در خارج از منزل. یک دلیل وجود دارد که آنها را از آن خارج از منزل بزرگ.

Daniel B. Fishbein, MD, یک بیماری عفونی و بهداشت عمومی پزشک بازنشسته از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. بن Pettit یک وکیل در سانتا باربارا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب