حکم بازداشت: تیراندازی مشکوک در 5 ساله شمال Codorus Twp. مورد نام

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 12:35 PM EDT Jul 2, 2020پس از نزدیک به پنج سال پلیس را به نام یک مظنون در یک

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

پس از نزدیک به پنج سال پلیس را به نام یک مظنون در یک بار-baffling شمالی Codorus شهرستان مورد که در آن یک مرد دچار زخم گلوله به باسن با توجه به حکم بازداشت.

مارک آلن Crone, 43, از 900 بلوک شرق پادشاه خیابان نیویورک است می خواستم در دو فقره از تشدید حمله و یک تعداد هر یک از در اختیار داشتن غیر قانونی اسلحه گرم و بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری.

اتهامات بنیادی از یک 2015 حادثه که در آن جرمی Dettinger که 24 بود در آن زمان دچار زخم گلوله در حالی که هدف تیراندازی در پدر خود را در حیاط خلوت مارتین جاده اسناد وزارت امور خارجه.

همانطور که از پنج شنبه صبح و کرون باقی مانده در بزرگ.

شارژ اسناد و مدارک ارائه جزئیات بیشتر

در مورد 1:25 p. m. on Oct. 26, 2015, افسران از در حال حاضر از بین رفته جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس در پاسخ به 2000 بلوک مارتین جاده به صورت یک گزارش از یک مرد که دچار زخم گلوله.

هنگامی که وجود دارد, پلیس آموخته Dettinger شده بود هدف تیراندازی در یک خانه در محدوده وجود دارد که وقتی کسی شروع به تیراندازی در او.

Dettinger اعتقاد بر عکس ناشى از مساحت 1400 آتش هال جاده حدود 200 متری جنوب خانه.

جنوب غربی گروهبان در بر داشت یک ملک در 1400 جلوگیری از آتش سوزی سالن جاده سخن گفت و با که گفت و کرون وجود دارد زندگی می کردند. پلیس بعد از صحبت با Crone که گفت: او زمانی که این حادثه رخ داده است.

در ضمن Dettinger تحت عمل جراحی در بیمارستان نیویورک که در آن یک گلوله برداشته شد از باسن خود را.

تفنگ کشف کردند

در ژانویه 2016 پلیس مصاحبه با یک شاهد عینی که گفت که او و همسرش شد دوستان با عجوزه و دوست دختر خود را.

این شاهد گفت که پس از تیراندازی او در بر داشت یک تفنگ را در یک گنجه در خانه خود در شیر سرخ. او در توصیف این تفنگ به عنوان یک SKS اتحاد جماهیر شوروی به سبک تفنگ نیمه اتوماتیک.

زمانی که شاهد خواسته شوهرش در مورد تفنگ او گفت که او با نگه داشتن بر روی آن به صورت عجوزه. این باعث شده بود را به "freaked" و پس از او و همسرش بازگشت و تفنگ به کرون در خانه اش است.

زن پرسید: پس از آن عجوزه در مورد تفنگ و او پاسخ داد که او تا به حال "به طور تصادفی به ضرب گلوله 'برخی از بچه ها با آن است." عجوزه و سپس قرار دادن تفنگ در یک وسیله نقلیه پارک شده در اموال.

در سال 2016 و پس از آن -- جنوب غربی منطقه ای رئیس گرگ باقلا به درخواست عمومی برای کمک و گفت: "شاید کسی که می خواهد به بحث در مورد آنچه اتفاق افتاده است ... خانواده نگران آن دوباره اتفاق می افتد یا به خود یا به شخص دیگری است."

اضافی مصاحبه

پس از مصاحبه در ژانویه 2016 اسناد و مدارک ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد هر گونه فعالیت در این مورد تا مارس 3, هنگامی که یک شمال نیویورک شهرستان منطقه ای کارآگاه مصاحبه زن شاهد' ،

مرد مربوط به یک داستان مشابه برای یک ارائه شده توسط همسر خود در این عجوزه از او خواسته بود برای نگه داشتن بر روی تفنگ.

"عجوزه توصیه او تیراندازی در هوا و کسی در باسن" با توجه به اسناد و مدارک.

بیشتر: مرد impersonates شمال پلیس منطقه ای به نظر می رسد برای 'Antifa در بانک, پلیس می گویند

بیشتر: 'پوست در حال سقوط کردن' برگزار شد و پسر را دست 'بخار' آب گرم, پلیس می گویند

در 9 آوریل پلیس مصاحبه Dettinger که گفت او ریختن بتن کف در خانه پدرش بود و کمی هدف تیراندازی در حالی که در یک ناهار.

"Dettinger توصیه او شنیده صدای شلیک گلوله به سمت راست او" اسناد وزارت امور خارجه. "Dettinger توصیه او را دیدم خاک و پا زدن در اطراف او ... هنگامی که او در پشت جلد Dettinger احساس خود را در قسمت باسن و کشف او به ضرب گلوله کشته شده است."

کارآگاه سپس به بررسی صحنه جرم و تعیین می شود وجود دارد یک خط دید بین Dettinger اموال و که در آن عجوزه تا به حال زندگی می کردند در آن زمان "اجازه می دهد یک فرد به شلیک به مردم در پشت حیاط خانه برد."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب