همه درام, نیمه دل شکست: لیگ قهرمانان تبدیل به نیمه نهایی

سیندرلا یکی از انسان ها دل درد دیگری است. اگر یک چیز وجود دارد لیگ قهرمانان یک چهارم نهایی مقدار زیادی از, آن

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

سیندرلا یکی از انسان ها دل درد دیگری است. اگر یک چیز وجود دارد لیگ قهرمانان یک چهارم نهایی مقدار زیادی از, آن را درام بود. گل های دیر، ضربات حماسی و بازگشت های نمادین همه لیسبون را به عنوان یک جفت تیم فرانسوی ترساند و یک جفت تیم آلمانی چهار تیم آخر را ساخت.

-یک چهارم نهایی

پاریس سن ژرمن 2، Atalanta 1

Jasper Kenzo Sundeen: از آقای گوگل تعریف دلکندن بخواهید و به احتمال زیاد عکسی از Atalanta پیدا خواهید کرد که فقط ددقیقه از یک ناراحت درهم و برهم فاصله داشت قبل از اینکه گل های پی در پی از قهرمانان فرانسه بازی را روی سرش روشن کنند.

پاریس سن ژرمن یا PSG، غول ی سرگرم کننده ای بود که چند کلید از دست رفته است، از جمله یک کیلیان شینگزه مصدوم که بازی را روی نیمکت آغاز کرد. Atalanta بود مسلسل به تات سیندرلا و در حالت حمله کامل وارد شد، با وجود از دست دادن مهاجم طلسمی Josip Iličić. سمت فرانسوی زود منزوی شد، شکل گیری گسترده آن قادر به نگه داشتن با حمله و دفاع سیال اتالانتا. ماریو پاسالیچ آتالانتا آن برتری را با اعتصاب یکم قاطع انهاست.

PSG در اواسط راه را از طریق دوره دوم آورده، و او گالوانیزه طرف خود را حتی به عنوان Atalanta doggedly برگزار شد بر روی 1-0 سرب برای تمام 90 دقیقه. اما ایتالیایی ها قادر به پایان دادن به. Neymar و چینگ شیمه با هم کار می کرد برای راه اندازی Marquinhos و بعید است قهرمان اریک ماکسیم Choupo - Moting برای دو توقف اهداف زمان ، که رویای PSG از شکوه اروپا زنده نگه داشته است.

RB Leipzig 2, Atlético Madrid 1

چانون اونگ: پیش از مبارزات انتخاباتی امسال، آر بی لیپزیگ هرگز از مراحل گروهی لیگ قهرمانان فرار نکرد. در همین حال، Atlético دو بار در هفت سال گذشته به فینال رسیده بود. حمله تیم زنده باد بر پایه سرمربیان جوان لیپزیگ جولیان ناگلزمان با بزرگترین آزمون خود مواجه شد در عین حال در برابر سبک دفاعی سر سخت رئیس آتلتی دیگو سیمون.

در نهایت، کولشونروس ها اول ترک خورده اند. دنی اولمو در لیپزیگ یک سربرگ گذشته از جان اوبلاک را به خاک سپرده تا تازه واردان را در نیمه دوم زود به سرب آتش بزند. Atlético را با زیرنویس در 126 میلیون یورو جوآندرکید João Félix پاسخ ، که برنده و تبدیل دقیقه 70 مجازات. با دو دقیقه رفتن و بازی در بن بست 1-1، Leipzig شکست را از طریق دوباره به خرد کردن امیدهای Atlético. اوبلاک در ابتدا تایلر آدامز را تحت پوشش قرار داده بود، اما یک خیز وحشیانه از استفان ساویچ توپ را به داخل تور شناور فرستاد.

این یک راه دلشکسته برای سقوط از لیگ قهرمانان بود، اما Atlético باید پتانسیل تهاجمی خود را مهار اگر آن را به یک نیروی اروپایی یک بار دیگر برنامه ریزی شده است.

بایرن مونیخ 8، بارسلونا 2

-CO: پایان دوران بارسلونا قرار بود اینطور بشود: زیر نورهای اردوگاه نو، لیونل مسی بازی نهایی خود را انجام می داد. طرفداران نگه دارید تا پرچم به او وداع -- کلمات "Gràcies لئو" بالاتر از تصویر بی سن و سال از خود مرد ، اشاره دو انگشت به آسمان در جشن هدف علامت تجاری خود را. به لوئيس سوارز در ايستاده ها بريده شده و با اشک چشمانش دست و پنجه نرم مي کنه

در واقع، مرگ بارسلونا پیش از زمان گذشته و کاملا وحشتناک بوده است. یک سربی دمیده در مسابقه عنوان لالیگا و فروش هافبک ۲۴ ساله آرتور ملو به یوونتوس، کاتالان ها را با هوادارانی که به لیگ قهرمانان می رفتند، در پای شکننده قرار داد. حتی پس از درهم و برهمی مسی آن را در گذشته ناپولی را تحت فشار قرار داد، بارسه یک زیرسگ سنگین در برابر قهرمان مجلس فدرال بایرن مونیخ محسوب می شد.

هنوز هیچ انتظار مسابقه با سایه های آلمان در مقابل برزیل را نداشت - بازنده ای آنقدر خجالت آور که ممکن است برای همیشه با هویت یک تیم همراه باشد. برای مالیدن نمک در زخم، بارسلونا از فیلیپ کوترینو دور زد و دو گل از هشت گل بایرنی ها را به ثمر رساند. اعتصاب شیرین از سوارز و دو شانس برای مسی تنها مثبت بود، اما روح بارسا بدن خود را به خوبی ترک کرده بود قبل از جاشوا Kimmich ضربه در پنجم بایرن است.

است که بسیار برای بارسلونا وجود دارد انجام دهد، و آن را در حال حاضر گام اول توسط مدیر Quique Setién برداشته شده است. با این حال، برخورد با پس از انتقال غیر حساس و گران قیمت، مشکل به مراتب دشوارتر برای حل است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن