دادستان کل بکررا برجسته حقوق مصرف کننده و منابع در پاسخ به های اخیر کسب و کار و ورشکستگی در طول COVID-19 همه گیر

چهار شنبه, ژوئن 11, 2020Contact: (916) 210-6000, agpressoffice@doj.ca.gov ساکرامنتو – دادستان کل خاویر بکررا ا

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

چهار شنبه, ژوئن 11, 2020Contact: (916) 210-6000, agpressoffice@doj.ca.gov

ساکرامنتو – دادستان کل خاویر بکررا امروز ارائه اطلاعات مهم و منابع مربوط به کسب و کار و ورشکستگی و حقوق مصرف کننده در میان COVID-19 بیماری همه گیر. خانواده ها و کسب و کار و جوامع در سراسر کشور بی سابقه ای مواجه فشار مالی به عنوان یک نتیجه از سلامت عمومی اورژانس. تاثیر اقتصادی همه گیر باعث شده است که بسیاری از شرکت ها مانند J. C. Penny, J. Crew, Dean & Deluca طلا, بدنسازی هرتز و کالیفرنیا مبتنی بر کسب و کار مانند آن است که عمل خانواده و سرگرمی مرکز "Boomers!" و محبوب کودکان اردوگاه "اردوگاه گالیله" – به فایل برای ورشکستگی. آب و هوای اقتصادی همچنان چالش برانگیز برای کسب و کار و مصرف کنندگان باید از حقوق خود می دانند در طول این بار تلاش.

"مصرف کنندگان حقوق که یک کسب و کار با شکست مواجه" گفت: دادستان کل بکررا. "ورشکستگی کمک مالی شرکت های بدهکار پتو آزادی از تعهدات خود و تعهدات به مشتریان خود و طلبکاران. من مصرانه از کالیفرنیا مصرف کنندگان به حقوق خود می دانند."

مصرف کننده ورشکستگی در حقوق

  • من هدیه گواهینامه های صادر شده توسط کسب و کار در حال حاضر بی ارزش بود ؟ آنها نباید بود. قانون کالیفرنیا به طور خاص برای محافظت گواهی هدیه. پول پرداخت شده برای یک کارت هدیه به شما تعلق دارد و نه کسب و کار. (Civ. کد § 1749.6 subd. (a).) یک کسب و کار باید همچنان به افتخار خود گواهی هدیه, حتی اگر آن فایل ورشکستگی. (Civ. کد § 1749.6 subd. (ب).)
  • چه اتفاقی می افتد به من پول اگر من پرداخت جلوتر و یا قرار دادن یک سپرده برای چیزی است که کسب و کار هنوز تحویل داده به من ؟ برای محافظت از مصرف کنندگان ورشکستگی کد را فراهم می کند مصرف کنندگان با یک "اولویت" ادعا تا $3,025 به صورت سپرده قرار بر تحويل مصرف کننده محصولات و یا خدمات است. (11 U. S. C. § 507(a)(7).) هر چند این لزوما به این معنا نیست که شما تمام پول خود را از یک ورشکسته کسب و کار است که می بندد برای, خوب این به آن معنا است که شما به طور کلی به عنوان بازپرداخت به $3,025 اگر یک کسب و کار همچنان باز بماند پس از ورشکستگی. (11 U. S. C. § 1129(a)(9)(ب).)

به طور کلی ورشکستگی اطلاعات برای مصرف کنندگان

  • اگر یک کسب و کار است که مدیون پول به مصرف کنندگان فایل برای ورشکستگی و مصرف کنندگان باید در نظر ارائه "اثبات ادعا" در ورشکستگی. این است که ساده و در سه صفحه فرم است که می پرسد شما را به ارائه اطلاعات در مورد اینکه چرا شما بدهکار پول است. یک قالب اثبات ادعا در اینجا در دسترس است. اگر یک کسب و کار است که برگزاری سپرده مصرف کننده در زمان آن فایل ورشکستگی مصرف کنندگان که بدهکار پول در حساب از این سپرده باید در نظر چک کردن جعبه 12 (با توجه به اولویت ادعا می کند) و در کادر کنار عبارت "تا $3,025* سپرده ها نسبت به خرید و اجاره و یا اجاره ملک یا خدمات شخصی یا خانگی استفاده کنید. 11 U. S. C. § 507(a)(7)."
  • مصرف کنندگان که بدهکار پول ممکن است به طور خودکار دریافت ورشکستگی اعلامیه در مورد مهلت و جلسات اما این همیشه اتفاق می افتد. ورشکسته کسب و کار معمولا راه اندازی وب سایت به ارائه اطلاعات به عموم در مورد ورشکستگی. این وب سایت ها اغلب شامل اطلاعات مهم در مورد آینده تاریخ اجازه می دهد تا مصرف کنندگان به پرونده اثبات ادعا و ارائه شماره تلفن و آدرس ایمیل به دنبال اطلاعات اضافی. یک جستجو در اینترنت می تواند کمک به پیدا کردن این وب سایت. برای مثال شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر کلیک کنید برای دسترسی به وب سایت ها برای ورشکستگی در بالا ذکر شد: J. C. Penny; J. Crew; دین & Deluca; طلا بدنسازی; هرتز; Boomers!; و اردوگاه گالیله.

اضافی مصرف کننده منابع

اطلاعات و فرم های وام ارائه شده توسط دادگاه ورشکستگی در سراسر کالیفرنیا; شما می توانید پیدا کردن که اطلاعات اینجا برای منطقه مرکزی (مستقر در لس آنجلس) در اینجا برای شمال منطقه (مستقر در سان فرانسیسکو) در اینجا برای منطقه جنوبی (که مقر آن در سان دیگو) و در اینجا برای منطقه شرق (که مقر آن در ساکرامنتو). منابع و کمک به کسانی که بدون وکیل را می توان در اینجا یافت نشد برای منطقه مرکزی و در اینجا برای منطقه شمال. لطفا توجه داشته باشید که با توجه به COVID-19, برنامه تغییر هستند و برخی از دادگاه ها ممکن است ارائه کمک از راه دور.

دادستان کل کالیفرنیا ارشد حقوق افسر و اتهام است به نمایندگی از "مردم" از دولت ما نه افراد خاص یا گروه; بنابراین او نمی تواند نشان دهنده یا ارائه مشاوره حقوقی به افراد یا گروه ها. اگر شما علاقه مند به دنبال نرم افزار رایگان خدمات حقوقی مراجعه کنید http://lawhelpca.org و با کلیک بر روی "جستجو برای کمک های حقوقی" تب در بالای صفحه.

اگر شما بر این باورند که یک ورشکسته کسب و کار است نه تجلیل ورشکستگی خود را به حقوق شما ممکن است شکایت با دفتر دادستان کل در oag.ca.gov/report.

برای کمک به پیدا کردن یک وکیل خصوصی شما همچنین می توانید تماس بگیرید نوار وضعیت در (866) 442-2529 یا (415) 538-2250 و یا بازدید http://www.calbar.ca.gov.

این مصرف کننده هشدار در اسپانیایی در دسترس است در اینجا.# # #

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب