گوسفند گمشده از دنی مک براید Righteous Gems

[ad_1] آیا دنی مک براید قلاب زنگ می خواند؟ The Righteous Gems، نمایش مسخره مک براید برای خانواده ای از کشیش

توسط NEWSWORLDS در 27 دی 1400
[ad_1]

آیا دنی مک براید قلاب زنگ می خواند؟ The Righteous Gems، نمایش مسخره مک براید برای خانواده ای از کشیش های کلان کلیسایی ثروتمند در کارولینای جنوبی، با این نتیجه گیری نظریه پرداز فقید که «اغلب مردان پدرسالار بودن برایشان مشکل است» مبارزه می کند. مقیاس این درگیری یک پله بالاتر از کمدی های قبلی مک براید HBO است که به مردانی می پرداخت که نتوانستند با از دست دادن اقتدار خود در محافل نزدیکتر کنار بیایند. مک براید مانند کنی پاورز، ستاره بیسبال شسته شده East and Down، و نیل گامبی، معاون مدیر متخاصم، در نارضایتی های نژادی و جنسیتی "مردان سفیدپوست خشمگین" رسوا و سیاه را بازی کرد. هر دو تا حدودی پدر غایب بودند، بنابراین ما نگران انتقال ترس خود به دیگران نبودیم. در Gems، شخصیت مک براید، جسی جیمزتون، هم پدر و هم پسر است و برای او حفظ خانواده یک مبارزه در بالاترین حد است.

این جواهرات در عمارت‌هایی در جامعه‌ای سرپوشیده زندگی می‌کنند که بوی توسعه متوقف شده است. کشیش الی جیمستون (جان گودمن) پدرسالار بیوه، معمار رواقی امپراتوری مسیحی خانواده است. او سه فرزند دارد: جسی، لذت‌طلبی که در فکر تصاحب است. کلوین (آدام دیوین)، وزیر جدی جوانان؛ و جودی (ادی پترسون شگفت انگیز)، دختر تنهای که الی به خاطر جنسیتش دست کم گرفته بود. الی، پسر فقیری که کارهای خوبی انجام داده است، مراقب کودکان بالغ گستاخ خود است که از انجیل سعادت او دور شده اند، با عصبانیت در حد انزجار. این امر فرزندان او را به سمت خود بیزاری مخرب سوق می دهد.

"Gems" یک مجموعه گروهی است، اگرچه خودخواهی جسی زمینه را برای اکشن فراهم می کند. مک براید یک مشارکت کننده بی ادب در قانون ضدقهرمانان است. به نظر می رسد او می داند که جوکرها مردان اصلی آمریکا هستند. جسی، که چاق است و شبیه شبیه الویس در حال تولد لباس می‌پوشد، زندگی بی‌عیب و نقصی دارد - یک کنسرت موعظه پرسود. همسر داغ، امبر (کسیدی فریمن)؛ پسرانی با چشمان آهویی که یکی از آنها پونتیوس نام دارد - اما او گوش پدری ندارد. در فصل 1، جسی یک پیام متنی ناشناس دریافت می‌کند که حاوی ویدیویی از مهمانی او در یک همایش نماز در آتلانتا است، در حالی که زنان برهنه‌پوش و کوکائین آن را احاطه کرده‌اند. فرستنده تهدید می کند که ویدیو را منتشر می کند مگر اینکه جسی بیش از یک میلیون دلار پول بگیرد. از آنجایی که ارز نهایی Gemstones شهرت است، مشکل جسی برای کل خانواده مشکل است. جسی و خواهران و برادرانش با باج‌گیران ملاقات می‌کنند و این رویارویی به مارپیچی از خشونت و شوخی‌ها تبدیل می‌شود که یادآور نوآر برادران کوهن است.

همانطور که مشخص است، پسر بزرگ جسی، گیدئون (اسکایلر گیسوندو)، یکی از باج گیران برای انتقام از والدین ضعیف جسی است. گیدئون به لس آنجلس فرار کرده بود، جایی که او یک پشتیبان شد و در نگاهی به گذشته جسی را می بینیم که رویاهای گیدئون را مسخره می کند و ادعا می کند که "مردم لس آنجلس از مسیحیان متنفرند." خط برای خنده نواخته می شود، اما معنای آن تیزتر است. در جواهر، نظرات محلی درباره جنگ فرهنگی برای مذاهب مخالف و هنرمندان رقیب وجود دارد: بی‌اعتنایی جسی به هالیوود و به طور ضمنی، لیبرالیسم سکسی که همراه آن است، ترس او را از نامناسب شدن در چشم پسرش نشان می‌دهد. گیدئون مشتاق توجه پدرش است، اما برای تبدیل شدن به یک واعظ بسیار جوان است، که نظم خانواده - تثلیث الی، جسی و گیدئون را تهدید می کند.

آیا "جواهرات" را جدی می کنم؟ این یک کمدی کثیف و پر از توهین های روکوکو و گستاخی های عجیب است. تفنگ های خمیده، سر جاده و باغی از دیک های صورتی متحرک را می بینیم. یک شب، الی و دامادش، عمو بیبی بیلی (والتون گوگینز فوق العاده)، با گروهی خرابکار در یک کلیسای ماهواره ای - در یک مرکز خرید - مواجه می شوند که آنها را ناامید می کنند و کاملاً برهنه به خانه می فرستند. بعداً، جودی که از نادیده گرفته شدن خسته شده بود، تهدید می‌کند که بلند می‌شود، و قسم می‌خورد: «به ساحل مالیبو نقل مکان می‌کنم، بیدمشکم را تراشیده و موج‌سواری را یاد می‌گیرم!» به یک معنا، به زبانی که پیش از آن می‌خواهیم خودمان را بچرخانیم. بینی ها

وقتی صحبت از فرهنگ کلان کلیسا به میان می‌آید، این سریال لذت‌های کورکورانه‌ای را به همراه دارد. تفاوت‌های ظریف بیلی گراهام و جری فالول به تصویری از تبشیر تلویزیونی افراد مشهور، یک اختراع منحصر به فرد آمریکایی، رنگ می‌زند. داستانی که مربوط به ذخیره میلیون‌ها دلار در دهانه‌های کلیسای Gemstones است، یک رویداد واقعی مشابه را به تصویر می‌کشد: ماه گذشته، یک لوله‌کش «کیسه‌ها و کیسه‌های» پول را در دیوارهای کلیسای لیک‌وود جوئل آستین پیدا کرد، هفت سال پس از آن که گزارش داد. سرقت ششصد هزار دلار اما سنگ های قیمتی اساساً علاقه ای به هجو مسیحیت مدرن ندارد. در عوض، مک براید، نه آنقدر اخلاق‌گرا که یک احساسات‌گرای نزدیک، با موضوع خود با محبت برخورد می‌کند. بسیاری این رویکرد را ناامیدکننده می دانند. این سریال در سال 2019 و در دوران ریاست جمهوری ترامپ پخش شد و منتقدانی وجود داشتند که می خواستند شخصیت ها شیطانی تر باشند. چرا مک براید بیرون نیامد و آن سرمایه داران غارتگر را که ایمان را به این همه ثروت شخصی تبدیل کردند، محکوم نکرد؟ چرا الی مانند یک تاجر پست به سبک رابرت میچام حرکت نکرد؟ طرح به دنبال آن است که بیشتر حماسی باشد تا مرتبط. داستان ها تقریباً مانند تمثیل های عهد جدید آشکار می شوند. حرص و طمع جواهرات را به طور کامل خراب کرده است و مک براید می خواهد خلاقیت های خود را به جاده بازگرداند.

جواهرات گوسفند گمشده هستند: دروغگوها، خودشیفته ها، قربانیان وقتی سودآور هستند، هولیگان ها وقتی نه. آنها همیشه شخصیت های اصلی هستند، یعنی آمریکایی ها. اما این نمایش به وضوح سرمایه گذاری خود را در وعده نجات، هم به عنوان یک داستان سرایی و هم به عنوان یک ابزار الهیاتی نشان می دهد، بنابراین مقایسه آن با Heritage، همانطور که اغلب مردم انجام می دهند، فقط در سطحی ترین سطح کار می کند. در جواهرها، مانند فیلم دیزنی، مرگ یک مادر کاتالیزور اختلال در کاراکترهای اصلی است. در فصل اول، به عنوان مروری بر دهه هشتاد Aquanet، امی لی با بازی جنیفر نتلز، خواننده کانتری را ملاقات می کنیم. آمی لی با برادرش یکی از ستاره های کودک موسیقی مسیحی بود. به عنوان یک بزرگسال، ازدواج با الی، او سنگی است که امپراتوری جواهر را بر اساس اصل فروتنی (نسبی) پایه گذاری کرد. اما شجاعت تولید مک براید در مورد زنان مزیت خود را از دست می دهد: خط داستانی Aimee-Leigh خسته کننده است. او واقعا یک فرشته است.

پایان فصل اول با خانواده در بستر مرگ آغاز می شود. وقتی زنبوری وارد اتاق می شود، همه دیوانه می شوند و تجهیزات پزشکی را به هم می ریزند. بعداً، عمو بیبی بیلی مورد اصابت مسخره قرار گرفت - صاعقه در گنبد دریافت کرد و مرده افتاد - اما نیش زنبور او را زنده کرد. "سنگ های قیمتی" با حیله گری خود از deus-ex-machina مرهمی تسکین دهنده برای بسته شدن ایجاد می کند.

فصل 2 که این ماه برای اولین بار پخش شد، دو مانع جدید را معرفی می کند. یکی تانیل بلاک است، شبیه رونان فارو، خونخواری در قالب جیسون شوارتزمن، از خانه های کاپولا، اندرسون و کوهن، که به نظر من نوعی اتحاد نمادین گونه های مدرن کمیک آمریکایی است. و سپس اریک رابرتز، به عنوان جونیور، یک مروج کشتی روغنی است که از گذشته تاریک الی در ممفیس برمی گردد تا او را تعقیب کند. الی در فانک وجودی است. اما بیشتر از همه، پیوندهای خانوادگی تقویت شده است، اگرچه لایل لیسون متکبر (اریک آندره)، واعظ تگزاسی که جسی را برای حمایت از اقامتگاه مسیحی خود، Zion Landing، اغوا می کند، ممکن است بعداً مشکل ساز شود.

این فصل همچنین منبع بزرگ‌ترین شکایات من است: مدیریت کلوین و جودی که بدترین شخصیت‌سازی را دریافت می‌کنند. نمایش نمی داند با تمایلات جنسی خود چه کند. آیا به دلیل «احترام» اشتباه به حاشیه نشینان است؟ کالوین، یک باکره ادعا شده، مربی یک کیک‌ساز اصلاح‌شده شیطانی به نام کیف (تونی کاوالرو) است که رهبر گروه خدای کلوین، گروهی از پسران مسیحی مسح‌شده می‌شود. تیم در حال رفتن به قلمرو جان واترز است، که از نظر بصری هیجان انگیز است، اما "شوخی" در مورد تفاوت های ظریف هوموروتیک آشکار باید توسعه یابد. در همین حال، فصل 1 نشان می دهد که جودی برای بچه دار شدن با پدرش روبرو می شود و او اعلام می کند: «من دختر بچه دارم. من دارم رابطه جنسی دارم." پترسون نقش جودی را با ناامیدی وحشیانه ایفا می کند. گاهی اوقات او می‌خواهد زنانگی نفیس مادرش را احیا کند، اما بیشتر اوقات می‌خواهد شوهرش بی‌جی (تیم بالتز) را که به‌عنوان افته کدگذاری می‌شود، بگیرد. جواهرات جسورانه است و من می خواهم آن را کشف کنم، نه اینکه از کل این زیرمطلب منحرف شوم - که این است که مردان سفیدپوست مردان سفیدپوست هستند زیرا بقیه ما اینطور نیستیم. ♦


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن