بارت هیئت مدیره تصویب $2.42 B بودجه در میان COVID-19 همه گیر

بارت هیئت مدیره تصویب $2.42 میلیارد بودجه به جای همه گیر چالش های مرتبط. بودجه مالی سال 2021 آغاز می شود 1 جول

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

بارت هیئت مدیره تصویب $2.42 میلیارد بودجه به جای همه گیر چالش های مرتبط.

بودجه مالی سال 2021 آغاز می شود 1 جولای است و با تمرکز بر تطبیق بارت خدمات برای اطمینان از ایمنی در نور گیر با توجه به بارت آزادی مطبوعات.

"این بودجه اولویت ایمنی خدمات پایدار و موقعیت بارت به عنوان بخشی از بهبود اقتصادی در منطقه خلیج" گفت: باب قدرت بارت مدیر کل در آزادی مطبوعات.

با توجه به بارت سخنگوی جیم آلیسون بارت بودجه عملیاتی است در درجه اول بودجه توسط ridership کرایه. با توجه به درآمد از دست رفته مربوط به ridership کاهش بودجه به حساب ضرورت تغییر بارت شیوه و سوار فعالیت بدون افزایش کرایه هزینه ها با توجه به آزادی مطبوعات.

"ما ridership کاهش یافته و 96%" آلیسون گفت. "ما دیگر نمی تواند تکیه بر ridership به ارائه است که پول است."

بارت دریافت $261 میلیون از فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل می کنند.

آلیسون اضافه شده است که مراقبت در قانون بودجه استفاده خواهد شد برای کاهش هزینه های تشدید کاهش ridership و جلوگیری از کارمند اخراج و یا furloughs.

"هدف اصلی این است برای نگه داشتن قطار خدمات در حال اجرا" آلیسون گفت. "در همان زمان ما نیاز به تمرکز بر روی کارکنان و سوار ایمنی و برخی از زیرساخت های مهم کار انجام می شود."

این بودجه همچنین آدرس نگرانی های ایمنی هنگامی که سوار بر قطار. با توجه به آلیسون بارت است که هزینه های قابل توجهی پول بیشتر در تمیز کردن وسایل و برقراری ارتباط روش های ایمنی به موتورسواران است.

بارت قصد دارد به اختصاص 44 میلیون دلاری به کارمند تجهیزات حفاظت شخصی و همچنین به عنوان "پیشرفته" تمیز کردن روال با توجه به آزادی مطبوعات. آلیسون اضافه شده که کمک های مالی استفاده می شود به ارائه ماسک صورت و دستکش ضد عفونی کننده دست و بهداشتی دستمال مرطوب.

"ما تا به حال به سرمایه گذاری زیادی از پول را در این دلیل ما باید یک نیروی کار است که در تعامل با مردم هر روز" آلیسون گفت. "ما مطمئن شوید که هر دو ما کارگران ایمن ماندن و که مشتریان ما ایمن ماندن."

به عنوان یک نتیجه از کاهش ridership بارت به پایان می رسد و روزانه خدمات در 9 p. m. با توجه به آزادی مطبوعات از بودجه به حساب افزایش سرمایه گذاری مجدد در پروژه هایی که منجر به تغییر ساعات است.

آزادی مطبوعات اضافه شده است که تغییر در ساعت های عامل داده است کارکنان زمان به جای 500 پا از trackway در مقایسه با 100 پا است که به طور معمول جایگزین طبیعی عامل ساعت.

"روشن است که آن را کسب و کار به طور معمول" آلیسون گفت. "در بسیاری از متغیرها وجود دارد در شرایط از آنچه که اتفاق خواهد افتاد با این بیماری همه گیر در شرایط جامعه ما و چگونه آن را تحت تاثیر قرار بارت. ما فقط می خواهم به قادر به pivot اگر ما نیاز به ایجاد تغییرات."

با توجه به آلیسون بودجه نگه داشته شود "انعطاف پذیر" خواهد بود و تجدید نظر در سه ماه آینده.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب