خرس' سابق عنوان برنده shortstop طول می کشد کمر به عنوان کال سافتبال سر مربی

نزدیک به 18 سال پیش چلسی اسپنسر تماشا نهایی اعتصاب از سال 2002 کالج زنان جهان سری فقط از سمت چپ پایه دوم. خرس'

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

نزدیک به 18 سال پیش چلسی اسپنسر تماشا نهایی اعتصاب از سال 2002 کالج زنان جهان سری فقط از سمت چپ پایه دوم. خرس' ستاره shortstop یکی از دلایل اصلی که کال ساخته شده آن را به پایان این مسابقات است. اسپنسر batted .308 با هومر در سراسر چهار بازی در شهر اوکلاهما که مهر و موم شده خرس' اولین و تنها عنوان ملی.

زمانی که فصل آینده برسد و او را از بازگشت به قدیمی رنگ آبی و طلا. اسپنسر شد جدیدترین کال سافتبال سر مربی این هفته پر کردن قابل ملاحظه چکمه از 32 سال کهنه کاپیتان دایان Ninemire.

اسپنسر سابق آمریکایی و حرفه ای از سال 2005 تا 2010. او به دست آورده و چهار کلیه-ملی Pro Fastpitch انتخاب و برنده لیگ در سال 2009 با راکفورد تندر. اسپنسر در ادامه تعهد خود را به بازی پس از بازنشستگی از بازی حرفه ای خدمت به عنوان دستیار مربی برای بالا بخش 1 و سافتبال برنامه های در میشیگان ایالتی اورگان و تگزاس. او یک عضو از اورگان کارکنان مربیگری که برنده Pac-12 کارکنان مربیگری جایزه سال در سال 2016.

در طول مربیگری حرفه ای اسپنسر پرورش است رشد 17 همه آمریکایی ها چهار علمی تمام آمریکایی ها و Pac-12 محقق-ورزشکار از سال است. او را استعداد او از هر دو بر روی زمین و در ستاره شرق به کال فهرستی که به نظر می رسد به حرکت به محدوده جدید در توت فرنگی کریک در سال آینده.

Chanun Ong را پوشش می دهد و سافتبال. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب