همکاری بک با ناسا اکتشاف جهانی زیبا

درجه: 4.0/5.0 ستاره جایگزین بک یکی به خجالتی به دور از نمایش عجیب و غریب نیست. Golden Feelings این ها معمولاً

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

ستاره جایگزین بک یکی به خجالتی به دور از نمایش عجیب و غریب نیست. Golden Feelings این ها معمولاً تنها در موسیقی او یافت می شوند، مانند گنجاندن او از آوازهای دسونانت و نوارهای عقب مانده بر روی احساسات طلایی یا melding با استعداد او از هیپ هاپ، گرانج و مردمی در Odelay — تا به حال.

این هنرمند در آخرین تلاش خود با آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا کار کرد تا آلبوم هایپر اسپیس خود را در سال ۲۰۱۹ Hyperspace به تجربه حسی با شکوهی تبدیل کند که با تصاویر ماهواره ای و تلسکوپی از شگفتی های فضا کامل شده است. اگرچه visualizer بک یک ویژوالزر لجن برای آهنگ "رنگ ها" در سال ۲۰۱۷ ساخت، اما این اولین باری است که او یک همراهی بصری جامع با یک آلبوم کامل تولید می کند. Hyperspace: AI Exploration debuted Aug. 12, and the record is more than fitting for this avant-garde musician.

Hyperspace: AI Exploration به عنوان راهی برای شنوندگان برای فرار از واقعیت عمل می کند و این هدف را واقعاً با تصاویر خیره کننده ای از عینک های کهکشانی مفهوم سازی می کند. ویدئوهای همراه هر آهنگ در حال جریان تفسیرها و ترکیب هایی از داده های ناسا هستند که از طریق هوش مصنوعی، یا هوش مصنوعی ایجاد شده اند و جشنی منحصر به فرد و جذاب برای چشم و گوش شنوندگان می کنند.

"هایپرلایف" مجموعه ویدئویی را لگد می زند و همچنین اولین آهنگ آلبوم اصلی است. این برنامه شامل عکس های روشن، هوش مصنوعی دوباره تصور شده از زمین گرفته شده از ماهواره لندست 8 و ایستگاه فضایی بین المللی، تجربه مشاهده توسط تحویل ملایم، فازی بک افزایش یافته است، تقلید از یک سفر روان گردان خارج از بدن است. از آنجا که آن را آهسته، آهنگ رویایی، تصاویری می توانست فضای آرام بهتر مطابقت اگر آنها هموار انتقال، به جای ناگهان تعویض از یک تصویر زنده به تصویر بعدی است.

قسط بعدی، "روزهای بی حادثه"، بسیار منسجم تر است، تصاویر در حال تغییر با هر یادداشت سینث یا ضرب و شتم طبل. آوازهای غنی بک و نکات ابزاری نفوذ تله، پس زمینه قدرتمندی را برای تصاویر تحریف کننده هوش مصنوعی ماه که از ماموریت های آپولو گرفته شده بود، فراهم می کند. به همین ترتیب ، "اره رعد و برق" و "شیمیایی" به رخ کشیدن عناصر تله که به طرز شگفت آوری به خوبی متناسب با تصاویر با شکوه از مریخ و زحل ، ذوب در هماهنگی با صدای او.

"شیمیایی"، همراه با "انتظار بمیر"، همچنین با صدای روح بک و تصاویری به طور فزاینده تریپی به قلمرو رویایی عبور می کند. "مرگ انتظار" نمایش حرکات شعله ور خورشیدی در حرکت آهسته -- مجموعه ای به طنز موسیقی آرامش بخش ، پدیده خیره کننده از گاز فوران پراکنده در سراسر صفحه نمایش.

با این حال، تصاویری فقط در منظومه شمسی ما متوقف نمی شوند؛ آهنگ های بک نیز به اجسام فرازمینی دیگری مانند سیاره های برون سیاره ای و سیحابی ها تنظیم شده اند. این خواننده اسلحه های بزرگ را در چند آهنگ اخیر بیرون می آورد که تجسم های سه بعدی داده های تلسکوپ فضایی هابل، شبیه سازی های سیاهچاله ها و انیمیشن های ابرنواختر را ورزش می کنند. این تصاویر غیر معمول و به طور معمول پدیده های بدون عینی است که به درستی گرفتن جنبه های دنیوی دیگر از Hyperspace:اکتشاف هوشمصنوعی.

بک از تنها گنجاندن مردمی آکوستیک و هیپ هاپ مدرسه قدیمی به از جمله جنبه های رپ مدرن و EDM تغییر کرده است، که همه آنها را ظاهر در Hyperspace. سبک موسیقایی التقاطی این موسیقی دان به عنوان استعاره ای برای تنوع گسترده فضای بیرون عمل می کند و بک دوباره پرکارهای خود را به عنوان یک هنرمند پیشگامانه ابراز داشته است.

اصلی، در حال حاضر فاصله از آلبوم کاملا مناسب mesmerizing هوش مصنوعی تولید ویرایش ناسا. این آلبوم برای یک اکتشاف آرامش بخش و جوی می سازد و به شنوندگان این امکان را می دهد که فضا را به شیوه ای جدید ببینند چرا که با سینت های ظریف و صدای آرامش بخش بک هدایت می شوند.

بخش منحصر به فرد در مورد آلبوم بصری این است که تصاویر فقط عکس های خام از فضا نیست که می تواند از اینترنت کشیده شود. هر گرافیک به طور مشخص از تصاویر و داده ها برای تشکیل رنگ های آبشاری زیبا و تصاویر فضایی ایجاد شده است. تصاویر ممکن است کوچک بر روی صفحه نمایش به نظر می رسد، اما شنوندگان هیچ مشکلی احساس غوطه ور شدن و مصرف در تمام وسعت پیش بینی شده داشته باشد. همان طور که بک روی «مکان های تاریک» می گوید، «دو صبح است، من در حال حاضر خیلی هستم.» نه تنها این زمان ایده آل برای مشاهده و گوش دادن به Hyperspace:اکتشاف هوش مصنوعی, اما آن را نیز ذهنیت ایده آل به طور کامل افراط در این منظره صوتی بصریدراماتیک.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن