مردم اجازه ندهید که اتفاق می افتد افزایش

عزیز اعضای جامعه ما در نوشتن به شما امروز با یک به روز رسانی به سرعت در حال تغییر وضعیت در بیمارستان های ما و

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

عزیز اعضای جامعه

ما در نوشتن به شما امروز با یک به روز رسانی به سرعت در حال تغییر وضعیت در بیمارستان های ما و جامعه است. ما نگران سلامت جامعه ما — گسترش روز افزون COVID-19 قرار می دهد جامعه ما در معرض خطر این بیماری می تواند باعث بیماری های جدی در افراد در هر سنی است. در حال حاضر زمان بسیار مهم در تعیین آینده ما در مبارزه با این ویروس.

در کلبه سلامت ما حادثه به مرکز فرماندهی در ادامه به دیدار روزانه به اطمینان حاصل شود ما در جلسه امروز نیاز و آماده شدن برای آینده نیاز دارد. ما شده اند به طور پیوسته در حال آماده شدن حتی به عنوان ما ارائه مراقبت مداوم برای COVID و غیر COVID شرایط مربوط است.

COVID-19 فعال است در جامعه ما و محلی مورد اعداد رو به افزایش شدت. گسترش این ویروس به راحتی و ما شاهد تعداد فزاینده ای از مردم در حال تبدیل شدن بسیار بیمار است. بیماران ما شاهد انواع علائم. ما نمی توانیم اجازه گارد ما را.

در چند هفته گذشته تعدادی از تست های آزمایشگاهی دستور و جمع آوری شده توسط کلبه سلامت است ثابت باقی مانده است و در حدود 2500 در هر هفته در حالی که هفتگی درصد از نتایج مثبت رشد کرده از 3.9 به بیش از 6.2 درصد و دیروز نتایج مثبت بودند 8.7 درصد است. این زمان برای همه ما به پیمان روزانه به اقدامات احتیاطی.

انتخاب ما را امروز و بیش از این تعطیلات آخر هفته را تحت تاثیر جامعه ما — ما خانواده و دوستان و همکاران و همسایگان — در هفته ها و ماه های آینده. لطفا دور ماندن از مکان های شلوغ. جلوگیری از اجتماعات بزرگ و نگه داشتن حداقل شش پا فاصله از کسانی که در خارج از خانواده خود است. پوشیدن یک ماسک صورت زمانی که شما نیاز به ترک خانه خود را.

به عنوان یک جامعه ما در حال به چالش کشیده و در بسیاری از زمینه های اجتماعی و روانی و اقتصادی است. گذشته تلاش از هر دو جامعه ما و کارمندان ما باید ما را قادر به نگاه به جلو و وفق دهند. به دلیل تعهد به ایمنی و ماندن در خانه در بهار امسال بیمارستان های ما قادر به ساخت و تامین موجودی و برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت نیاز دارد. در حالی که ادامه مراقبت برای عدم COVID شرایط کلبه در حال حاضر دارای 35 تخت ICU و 60 پزشکی-فولاد تخت در دسترس برای بیماران مبتلا به COVID-19. ما زمان COVID-19 بستری سرشماری است و بیش از 18 درصد از این ظرفیت است.

بیماران با COVID-19 دریافت مراقبت در یک واحد تخصصی به دور از دیگر بیماران و کارکنان اختصاص داده شده آموزش دیده برای استفاده از تجهیزات حفاظتی و تمیز کردن پروتکل های مورد نیاز برای محافظت در برابر گسترش میکروب ها. بیمارستان های ما باقی می ماند امن برای مراقبت مداوم از غیر COVID شرایط. به دنبال مراقبت های پزشکی اگر شما به آن نیاز دارید.

در حال حاضر ما در حال درخواست برای کمک به شما دوباره — برای محافظت از جامعه ما بیماران ما و همه کسانی که ضروری کارگران است. لطفا مطمئن ایمن و دقیق انتخاب این تعطیلات آخر هفته برای حفظ فاصله و احترام و محافظت از دیگران است. همه ما می توانید انجام بخشی از ما برای جلوگیری از این ویروس از گسترش. ما اغلب شنیدن کلمه "افزایش" در برنامه ریزی برای این ویروس — اما ما فکر آنچه در آن واقعا به معنی: بیشتر افرادی که به طور جدی بیمار و مبارزه برای زندگی خود را.

ما می تواند زندگی را نجات دهد فقط با این سه ثابت حمایت: دست پاک فیزیکی, فاصله, و چهره پوشانده اند. همکاری خود را در انجام این همواره ضروری است. اگر آن را دشوار است به توان با دوستان برای تعطیلات و جشن در طول این همه گیر روشن است که جمع آوری با افراد خارج از خانواده خود را می تواند تفاوت برای جامعه ما و این می تواند صرفه جویی در زندگی کسی.

خود را امن انتخاب می تواند کمک به نگه داشتن تعداد COVID موارد پایین نگه داشتن بیمارستان های ما را از رسیدن به افزایش ظرفیت و حفظ کارکنان بهداشت و درمان ما در خطوط مقدم به ارائه مراقبت ايمن برای COVID-19 و برای سایر مداوم سلامت نیاز دارد.

با تشکر از شما برای ادامه حمایت خود را.

کلبه سلامت بیماری های عفونی بخش:
ست Anderson, MD
دیوید فیسک MD
لین Fitzgibbons MD
استفان هوشع MD
مصعب سعید MD
Mary-Louise Scully, MD

ستاد:
میگوئل لویه انجام Santa Ynez دره کلبه بیمارستان
رابین مالون, MD, Goleta دره کلبه بیمارستان
مارک Zerey, MD, Santa Barbara, کلبه بیمارستان

ران Werft,
رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت کلبه سلامتی

ادموند Wroblewski MD
افسر ارشد پزشکی, کلبه سلامت

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن