محلی و بومی' 'بنفش خیابان Remixes' ارائه دیدگاه های جدید, بازیگوش, آزمایش

درجه: 3.5/5.0 در مارس 1, Los Angeles, indie rock band محلی و بومی را منتشر کرد جدیدترین پروژه بنفش خیابان Remi

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

درجه: 3.5/5.0

در مارس 1, Los Angeles, indie rock band محلی و بومی را منتشر کرد جدیدترین پروژه بنفش خیابان Remixes. LP متشکل از مخلوط های جدید از آهنگ ها از بنفش خیابان بود که منتشر شده 26 آوریل 2019 تقریبا دقیقا یک سال پیش. بنفش خیابان است که این گروه چهارمین آلبوم و این نشان از رشد محلی و بومی است که شروع به حرکت فراتر از جنوب کالیفرنیا, indie در, راک و نسبت به تجربی بیشتر برای تلفن های موبایل. تصمیم به remix کل آلبوم و انتشار آن دقیقا یک سال بعد یک بیانیه قدرتمند در درون خود دارد. در حالی که این پروژه و زمان بندی آن احساس مجزا دلتنگ محتوای واقعی از آلبوم تنفس زندگی جدید و امکانات به محلی بومی' کارنامه.

بنفش خیابان ریمیکس باز می شود با "وگ (آدامس & Ginoli Remix)." تشکیل شده از یک پر زرق و آبشار ویولن رشته ها و نرم خواننده این آهنگ شروع می شود با یک دلپذیر ریتم الکترونیکی بیت و گاه به گاه روانگردان همگام سازی می کند. آن را به عنوان meanders را از طریق این ترکیب منحصر به فرد از سنگ indie در, آهنگ معرفی تکنو, بیت, همه خط دار توسط وحشت زده و عصبی synths و نامطلوب راهپیمایی. در حالی که این شعر عملا غیر قابل تشخیص این است که به وضوح remix, قصد, به عنوان واژه ها تاب خورده و کشیده به ایجاد یک کلام تجربه به جای تغزلی یکی.

پس "وگ (آدامس & Ginoli Remix)" است که "کافه زرد (جاناتان ویلسون Remix)." خروج از نرمی اصلی "کافه زرد" این ریمیکس نزدیک به احساسات عمیق خود با همتای الکترونیکی آزمایش و برروی ضرب و شتم. در میان فوری thudding طبل روانگردان خواننده و ثابت رشته های باس می آید شعر "آه عشق من" آواز با وضوح. این ریمیکس تساوی بر گسترده کیفیت اصلی توسط لایه بندی ultraclear خواننده را بر معاشرت با ضربه ازدواج شیرین با خام است.

یکی از منحصر به فرد ترین و لذت بخش آهنگ ها در آلبوم "Megaton مایل (Weval Remix)." با مجموعه ای زیبا از, الکترونیکی, بیت, synths, طبل و باس, رشته ها, آهنگ حرکت زیبایی از طریق آرایه ای از احساسات است. چسبیده به ملودی اصلی و, از instrumentals, آهنگ ویژگی های سریع گام, اساسی, درام, با زیبایی های سنگین رشته های باس لایه در بالا. علاوه بر این ریمیکس می افزاید: تغییر سنتز به هر ابزار تبدیل آهنگ به یک بازی سرگرم کننده و مرموز اکتشاف از ریتم است. به طور کلی این آهنگ ریمیکس زیبا ترکیبی از قدیم و جدید.

"گالف شورز (Tiger & Woods Remix)," یک بیشتر ناامید کننده علاوه بر این به این آلبوم است. در حالی که اصلی موجود سنگین الکترونیکی و پاپ تحت تاثیر قرار ریمیکس است که به طور کامل تشکیل شده از پراکنده باشگاه بیت. اگر چه بسیاری از این آلبوم است که قادر به ترکیب جذاب مخلوطی از سنگ indie در و تجربی سنتز این آهنگ متکی تقریبا به طور کامل در techno beats ساخت برای یک غیر جذاب و به راحتی فراموش شدنی تجربه.

بنفش خیابان ریمیکس امکانات مختلف سه رمیکس از "هنگامی که من میخوام شما از دست دادن" یکی از مجرد از بنفش خیابان. ریمیکس شده توسط Joey Pecoraro نیک واترهاوس و DJDS هر مسیر طول می کشد یک رویکرد منحصر به فرد ترکیبی از ترس و شادی که ترکیب اصلی.

واترهاوس طول می کشد, برروی, رگی الهام گرفته از رویکرد برای این مسیر در آوردن قابل توجهی طبل و باس, پررونق, رشته ها. اشعار خود را می توانید به وضوح شنیده می شود اما خواننده ذوب شدن به یک مطلب بازتاب صدا در زیر یک سری از ریف گیتار. ترس از آلبوم "وقتی من میخوام از دست تو" همراه با طبل خوش بین و رشته ها را برای یک تجربه تلخ و شیرین.

در مقایسه با واترهاوس است remix, Pecoraro را به مراتب تیره تر نگه داشتن به ماهیت اصلی آهنگ. درام رشته ها و کلید ها در این ریمیکس, همراه با, نرم, مصنوعی, آهسته و عمیق ارائه جدیت به این آهنگ.

DJDS infuses آن remix با ظریف, سوت, اندازه گیری, کلید و انرژی بالا می تپد. این ساده اما پر انرژی ابزار ارائه یک پس زمینه قوی برای این آهنگ زیبا خواننده و قدرتمند از آلبوم. به طور کلی شیرین سادگی از این ریمیکس به ارمغان می آورد جوانی و انرژی خود را به یک آهنگ در مورد شادی و از دست دادن.

بنفش خیابان ریمیکس ترکیبی از نوستالژی گذشته شور و هیجان از حال و احتمالات آینده است. این آلبوم آیا سقوط کوتاه در برخی از آهنگ ها که فاقد خلاقیت است. اما به عنوان یک به طور کلی پروژه بنفش خیابان ریمیکس ارائه دیدگاه های جدید و منحصر به فرد آزمایش که نشان محلی و بومی است که بیش از فقط یک کالیفرنیای جنوبی indie rock band.

تماس با Nathalie Grogan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب