بن برابر melds معشوق آهنگ ها, طنز نهایی هفتگی livestream قبل از وقفه

در حالی که این بیماری همه گیر هدایت می شود تعداد بی شماری از هنرمندان برای دریافت خلاق با آنها چگونه خود را به

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

در حالی که این بیماری همه گیر هدایت می شود تعداد بی شماری از هنرمندان برای دریافت خلاق با آنها چگونه خود را به اشتراک بگذارید موسیقی استاد پیانیست بن برابر گرفته stay-در-خانه تولید به یک سطح جدید. برابر است با استعداد طرفداران با یوتیوب livestream با عنوان "شنبه آپارتمان درخواست" که او در آن طول می کشد به صفحه کلید و کامپیوتر به کمربند از فن درخواست و انجام موسیقی جدید از راحتی از دفتر خود-تبدیل-استودیو در سیدنی استرالیا است.

در 20 ژوئن 13th قسط از livestream مفهوم, برابر آورده خود را بی قید جذابیت و مبهم آهنگ همراه با بیشتر شناخته شده را پوشش می دهد به حدود hourlong نشان می دهد.

هفت دقیقه اختصاص داده شد به چین راه اندازی و جارو صندلی خود را و پیانو. سپس پوشیدن یک زنگ رنگ عرقچین و تیره لباس چین فراغت برگزار ضبط قبلا منتشر نشده والس "2020" یک نقد از هرج و مرج طبیعت از سال تا کنون است. او ریخت و خود را یک روز صبح آبجو و یک نان تست به بیننده است.

چین' خوشگذران طبیعت بود و همیشه حاضر به عنوان او استقبال طرفداران خود را با "خوش آمدید scrollers! 'Sup?" چین نیز توضیح داد: در غمگین اما امیدوار تن است که او خواهد بود گرفتن یک استراحت از خود هفتگی livestreams چرا که او کار بر روی یک آلبوم جدید و قرنطینه محدودیت تغییر بودند.

اما قبل از همه چیز شد بیش از حد سنگین چین شروع به نواختن اولین درخواست یک جلد Jethro Tull را "ضخامت یک آجر قسمت 1" بر روی صفحه کلید خود را. گرفتن معافیت برای اشتباهات و هرگز از دست دادن کمی از انرژی خود چین ساخته شده مطمئن شوید که طرفداران احساس مانند آنها سمت راست وجود دارد در استودیو با او. بلافاصله چین' شور و شوق برای موسیقی او و ارتباط خود را با طرفداران طنین انداز از طریق صفحه نمایش و به قلب کسانی که به تماشای.

آهنگ چین در livestream بودند مختصر قطعه اما موثر و همهجانبه با این وجود. او انجام یک مخلوط از خود آهنگ آهنگ ها از وقت خود را در بن برابر پنج و پوشش عزیز به هر دو او و طرفداران. او ساخته شده تلاش برای گفتگوی بورسی را با بینندگان به اشتراک گذاری افکار شخصی خود را بر روی هر آهنگ. و چون هیچ وقت داری با سنتی کنسرت چین یافت می شود یک ترکیب کامل بین اجتناب از یک رگبار گلوله ثابت آهنگ ها و ساخت نشان می دهد که شخصی به عنوان یکی می توانید بدون زندگی می کنند به طور کامل ملموس مخاطبان است.

چین همچنین یک سری از آهنگ های خود را به پشت, قبل از راه اندازی به "مونا لیزا و دیوانه Hatters" توسط Elton John به طور گسترده ای مورد درخواست را پوشش میدهد. لحن اعدام شد با نیروی کامل از چین' استعداد حتی اگر عملکرد کمتر از دو دقیقه. او ثابت کرد که او قادر به ارائه کنسرت-کیفیت صدا و انرژی بدون هیچ گونه نیاز به یک پشتوانه گروه است.

چین به طور مداوم پر انرژی کوبیدن بر روی صفحه کلید خود را زمانی که او احساس نیاز و در نظر گرفتن یک جرعه آبجو خود را هر زمان که او را خراب کرد. اما بخش منحصر به فرد از خود livestream شد نه تنها خود را التقاطی سبک بازی; در بین اجراهای چین نیز گنجانیده شده ویدئوها از طرفداران او endearingly لقب "دیوانه Scrollers" و به جاست پیانو درس.

چین نیز مشتاق به سعی کنید آهنگ های او تا به حال شده در حالی که چنین به عنوان "اخراج" پیچیده پیانو شماره که او پنجه با سهولت و به پایان رسید با یک ناخواسته ملودیک فوق العاده از کف دست خود را بر روی کلید.

چین به پایان رسید و با "Luckiest" یک آهنگ اتصالات به سه ماه جریان از روی لئامت دادن. چین سنگ اشعار با چنین صداقت و یک آواز عاشقانه برای طرفداران که گیر با او را برای مدت طولانی. سپس او فرستاده طرفداران خود را با پخش آهنگ تم به عنوان او را به "لباس شخصی" در حالی که علت این شعر.

چین' livestream آورده شخصی گرما به جدا دنیای مجازی کنسرت. او موفق به تصرف نه تنها لقی از یک کنسرت بلکه بداهه و نکات دقیق وظریف که هر یک متفاوت زندگی می کنند نشان می دهد ایجاد می کند. آن چیزی است که از یک رویا کنسرت که در آن نوازنده پخش هر آهنگ ها طرفداران میل به خصوص کمتر شناخته شده آنهایی که اغلب بازی نه زندگی می کنند. "خدای من رفو آن را من انجام بهترین من," او گفت: نزدیک به پایان و صحت کلمات نمی تواند سخن گفته است.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب