بن پلات می دهد واقعی تسکین دهنده عملکرد در 'بن پلات زنده از Radio City Music Hall,'

درجه: 4.5/5.0 بن پلات هیچ غریبه ای به دادن یک عملکرد خوب است. پس از جمع آوری توجه در فن های مورد علاقه از فیلم

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

بن پلات هیچ غریبه ای به دادن یک عملکرد خوب است. پس از جمع آوری توجه در فن های مورد علاقه از فیلم هایی مانند "Pitch Perfect" و موزیکال برادوی مانند "کتاب مورمون" و "عزیز اوان هانسن" 26 ساله بازیگر است و پس از نقل مکان به ایجاد اولین آلبوم استودیویی — بخوان به من به جای.

پلات اخیر Netflix, ویژه "بن پلات زنده از Radio City Music Hall" اسناد پلات عملکرد از آخرین نمایش از آلبوم سفر است. در حالی که پلات است که معمولا همراه با نمایشهایش که برادوی مجری این نهایی ثبت کنسرت برجسته فردیت خود را به دور از عظمت برادوی مرحله نشان دادن تنوع به عنوان یک هنرمند.

شروع کردن با اولین آهنگ این آلبوم "بد عادت" پلات مجموعه صمیمی تن از این رویداد فریبنده مخاطبان خود باور نکردنی محدوده آواز و خیره کننده بالا waisted شلوار آبی. این شخصیت طبیعت است شتاب آیتم های اطراف این هنرمند جوان: یک قفسه سینه از سوابق زمین-صدای زیر فرش و یک زن و شوهر از صندلی چوبی. همه چیز ساده است چیزی است که ما ممکن است پیدا کردن در اتاق نشیمن. پلات متوقف می شود به یاد داشته باشید: "من واقعا می خواستم این احساس گرم و مهمان نواز که ممکن است" چیزی که او به طور یکپارچه در سراسر نشان می دهد.

ایستاده در همان مرحله که در آن او موفق به کسب جایزه تونی برای "عزیز اوان هانسن" در سال 2017 پلات به ارمغان می آورد وزن خود را روایت به عملکرد خود است. موازی این دلگیری از محیط اطراف خود را Netflix ویژه نشان می دهد انواع پلات دوستان و خانواده در مخاطبان منعکس کننده اهمیت کسانی که او را حمایت در هر دو شخصی و هنری سفر.

در برابر گرم چراغ زرد که زمینه این هنرمند جوان پلات هموار پر حجم زیادی از Radio City Music Hall با صدای قوی. آهنگ های مانند "به من صدمه دیده است هنگامی که" آرام مخاطبان از هزاران ترک اتاق را برای پلات به کشف احساسات شخصی در حالی که به طور همزمان اتصال به مخاطبان خود از طریق تم عشق و دل شکستگی.

اگر اکثریت پلات مجموعه شامل عاطفی سرودهای تقدیم به عشق از دست رفته و جوانان بسیاری وجود دارد که در آن لحظات پلات exuberantly می درخشد. به طور خاص, آهنگ دوست دارم از "جدید" و "باران" نمایش پلات را پر انرژی در کنار نشان دادن مسخره رقص حرکت می کند که یکی به طور معمول ذخیره برای حفظ حریم خصوصی از اتاق خواب خود را. این آهنگ از آواز خواندن به من در عوضهمراه با یاد پوشش التون جان "را من به خلبان" واقعا نشان دادن پلات پر جنب و جوش طبیعت و عشق انجام است. در این لحظات پلات است که بدون شک در عنصر خود دعوت مخاطبان خود را برای به اشتراک گذاشتن در شور و شوق خود را برای جشن هنر.

جدا از استعداد آوازی که پلات دارای, شاید روشنگر بخشی از عملکرد خود هستند حکایات او تعبیه شده در درون خود احساسی قابل تنظیم. به عنوان یک بازیگر و سابق ستاره برادوی, رسانه ها ستایش کرده است توانایی خود را برای تبدیل به احساسی خواستار شخصیت. اما پلات را Netflix کنسرت اجازه می دهد تا برای او برای به اشتراک گذاشتن قطعه خود را به مخاطبان بزرگتر در راه او نبوده است قادر به قبل از. همراه با احساسی خواننده پلات را حکایات پیرامون تمایلات جنسی خود یهودیت و اضطراب خود احساس معتبر و شخصی است.

هر چند ثبت کنسرت در Netflix بکشد غیر قابل انکار قطع مخاطبان از خام تجربه دیدن یک هنرمند در فرد پلات حساسیت معافیت از طریق مانع از یک صفحه نمایش. این کنسرت نشان می دهد پلات در خود بیشتر آسیب پذیر با تاکید بر او دوگانگی به عنوان یک هنرمند و یک فرد با هدف رشد و ارتباط با دیگران است. وجود دارد هیچ چیز رو در مورد راه او خود را ارائه و یا هنر خود را.

پلات اختصاص نهایی آهنگ از نمایش "فرار" را به خود و اعضای خانواده های که آنها را به او آموخت که موسیقی "می تواند به شما کمک کند ببینید کسی که در راه شما انتظار نیست." به عنوان امیدوار شعر آهنگ بازی فیلم کاهش به کلیپ از پلات آغوش خانواده اش پس از نشان دادن بینندگان کوچک, نشاط بخشی, زیرچشمی نگاه کردن در پلات زندگی شخصی..

با سادگی و صمیمی طبیعت "بن پلات زنده از Radio City Music Hall" ویترین پلات هر دو به عنوان یک آواز نیروگاه و صمیمانه پرشور, هنرمند اجازه می دهد مخاطبان خود را به دیدن او در راه آن ممکن است انتظار نیست.

تماس با سارا Runyan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب