شعبه برکلی انجمن زنان دانشگاهی آمریکا بورسیه دانشجویی انتقال

را راه اندازی کرد انجمن زنان دانشگاهی آمریکا، یا AAUW، شعبه برکلی بورسیه ای را برای زنان در STEM که از کالج شه

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399
را راه اندازی کرد

انجمن زنان دانشگاهی آمریکا، یا AAUW، شعبه برکلی بورسیه ای را برای زنان در STEM که از کالج شهر برکلی به UC برکلی منتقل می شود، اعلام کرد.

سارا میازاکی، رئیس شعبه AAUW برکلی، گفت این انجمن سه بورسیه ۱۰۰۰ دلاری را به نقل و انتقالات ارائه می دهد که به عنوان زن در زمینه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی و دو بورسیه ۱۰۰۰ دلاری برای ادامه دانشجویان در UC برکلی شناسایی می کنند. این اولین سال است که بورس تحصیلی است که با برنامه رفتن زندگی می کنند اوت ارائه شده است. 22، با توجه به کارن واینشتاین، عضو AAUW و پرالتا جامعه کالج هیئت مدیره معتمدان است.

واینشتاین می گوید: «من برای حمایت از دانشجویان کالج شهر برکلی که به UC برکلی منتقل می شوند، بسیار هیجان زده ام.» "من فقط می خواهم مطمئن شوید که آن دسته از دانش آموزانی که انتقال فرصت برای دریافت کمک مالی است."

میازاکی گفت شعبه AAUW برکلی حدود ۲۰ عضو دارد و با توجه به اندازه کوچک این شعبه، تلاش های خود را بر ایجاد این بورسیه متمرکز کردند زیرا این چیزی بود که می توانستند بدون بسیاری از اعضا به آن دست یابند.

به گزارش وب سایت بورسیه، AAUW در اولین چرخه درخواست خود، زنانی را که به عنوان بخشی از یک جامعه اقلیت کم نشان شناسایی می کنند، در اولویت قرار خواهد داد. میازاکی افزود اکثریت بودجه این بورسیه از باشگاه زنان کالج است.  

میازاکی گفت: ماموریت ما پیشبرد عدالت جنسیتی برای زنان و دختران از طریق تحقیق، آموزش و وکالت است.

آنیتا سانتویو، عضو شعبه AAUW برکلی، گفت این بورستحصیلی پس از آن صورت گرفت که اعضای شعبه علاقه خود را به یافتن راهی برای حمایت از دانشجویان UC برکلی که پاییز امسال با مبارزات مالی مواجه هستند، ابراز علاقه کردند.

سانتویو افزود: آنها همچنین عمدا این بورسیه را بدون در نظر گرفتن تابعیت یا وضعیت اقامت به روی دانشجویان باز کردند یا اینکه دانشجوی پاره وقت یا تمام وقت هستند. به گزارش سانتویو، محدودیت های کمی نیز در مورد چگونگی هزینه کردن این پول وجود دارد از آنجا که دانش آموزان نیازهای مختلفی دارند.

میازاکی می گوید در گذشته شعبه AAUW برکلی به برنامه های مطالعه UC برکلی در خارج از کشور اهدا کرده است. وی افزود که این شعبه همچنین میزبان یک اردوگاه STEM برای دخترانی است که وارد کلاس هشتم می شوند که تابستان امسال در نتیجه همه گیر COVID-19 لغو شد.

میازاکی گفت امیدوار است بورسیه تحصیلی را ادامه دهد و به کمک به زنانی که متعهد به گرفتن تحصیلات هستند ادامه دهد.

سانتویو گفت امیدوارند بورسیه تاثیر فوری داشته باشد و با اشاره به اینکه «گام های کوچک بهتر از هیچ گامی است» در پرداختن به برابری جنسیتی و تنوع نژادی در زمینه های STEM.  

سانتویو در یک ایمیل گفت: "دانش آموزان از پول استفاده خواهند کرد با این حال به بهترین وجه به آنها کمک خواهد کرد تا ترم اول خود را در حالت یادگیری از راه دور با موفقیت تکمیل کنند." "در دراز مدت، ما هر دو امیدواریم که آن را زنان رنگ به رشد در زمینه های STEM و حمایت از آنها را در ترم اول خود را در کال حمایت کند."

ملا سیوم خبرنگار نژاد و تنوع است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن