UC منتشر سالانه گزارش حقوق و دستمزد کارمند در سراسر جهان برای 2019

با تعهد به شفافیت و پاسخگویی عمومی، سیستم UC گزارش حقوق و دستمزد کارکنان خود را برای روز جمعه سال تقویم سال 20

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

با تعهد به شفافیت و پاسخگویی عمومی، سیستم UC گزارش حقوق و دستمزد کارکنان خود را برای روز جمعه سال تقویم سال 2019 منتشر کرد.

با توجه به خلاصه ای از غرامت کارکنان، این گزارش را پوشش می دهد داده های پرداخت برای کارکنان حرفه ای UC و هیئت علمی، و همچنین برای کارکنان پاره وقت، موقت و دانش آموز است. با مجموع درآمد ناخالص 1.3 میلیارد دلار و مزایای کل 264 میلیون دلار، UC برکلی در توزیع دستمزد در میان تمام 10 پردیس UC در مکان ششم قرار دارد.  

"این یک سوال از دانشگاه کالیفرنیا واقعا سرمایه گذاری در ماموریت تدریس خود را ، گفت : شورای دانشگاه آمریکایی فدراسیون معلمان ، و یا UC-AFT ، رئیس جمهور میا McIver. "ما سرمایه گذاری در تدریس دانشکده را به عنوان روشی برای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش و به عنوان یک راه سرمایه گذاری در دانشجویان می بینیم."

McIver مدنظر است که غرامت مدرس میاندر نسبت به چند سال گذشته کاهش یافته است. او افزود که او معتقد است این کاهش "ناراحت کننده است، " به عنوان سخنرانان چانه زنی شده اند به منظور بالا بردن سطح جبران خسارت برای 14 ماه گذشته است.

اگر چه UC-AFT قبلاً برای افزایش حقوق ۶٪ برای سخنرانانی که نه چهارم یا شش ترم تدریس کرده اند مذاکره می کرد، اما به گفته مک ایور، مدرس متوسط کمتر از دو سال به دلیل بی ثباتی شغلی تدریس می کند و قادر به دریافت این افزایش نیست.

در بالای طیف پرداخت، بالاترین پرداخت کارکنان شامل مربیان ورزشی و اعضای هیئت علمی علوم بهداشتی در سراسر سیستم. بر اساس دستمزد ناخالص، بالاترین پرداخت کارکنان UC برکلی در سال ۲۰۱۹ سرمربی فوتبال جاستین ویلکاکس، سرمربی بسکتبال مردان مارک فاکس و سرمربی سابق بسکتبال مردان وایکینگ جونز بودند.  

Alex Vermie، تحلیلگر تحقیق برای Teamsters محلی 2010 ، که نماینده کارگران UC ماهر تجارت ، ادامه رشد غرامت برای مدیران بالاترین سیستم UC پرداخت در مقایسه با کارکنان پشتیبانی کم پرداخت خود را مورد توجه قرار داد.

"اعضای ما در میان کمترین کارمندان پرداخت در UC هستند و مجبور به مبارزه برای هر افزایش و مبارزه برای پرداخت هزینه های ضروری اساسی، "Vermie در یک ایمیلگفت: " اعضای ما در حال حاضر در طول این بحران گذاشته در حالی که UC هنوز به اقدام معنی دار را به کاهش به کسانی که در سیستم پرداخت می شود."

به گفته Vermie، این اعداد مهم هستند زمانی که برگزاری UC رهبری پاسخگو برای تصمیم گیری که "تقویت" پرداخت اختلاف در سراسر سیستم UC. بسیاری از اعضای تیمستر 2010 مجبور به گرفتن شغل دوم، حتی قبل از COVID-19 همه گیر، Vermie گفت.

ثبات شغل و پرداخت برابری برای کارکنان کم پرداخت همچنان به مسائل مهم نگرانی است که اقدام تقاضا ، با توجه به هر دو UC - AFT و Teamsters 2010.

ما واقعا ً عاشق این دانشگاهیم. ما دانش آموزان خود را دوست داریم و کارمان را دوست داریم و می خواهیم بهترین چیزی باشد که می تواند باشد." "آن را فراتر از زمان برای دانشگاه به تعهد واقعی به آموزش و پرورش است."

تماس با زو چن در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب