برکلی شورای شهر تنظیم Airbnb برای محافظت از مسکن مقرون به صرفه

برکلی شورای شهر تصویب یک آیتم شنبه که دوباره تنظیم قوانین برای اجاره کوتاه مدت مانند Airbnb برای حفظ محله شخصی

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

برکلی شورای شهر تصویب یک آیتم شنبه که دوباره تنظیم قوانین برای اجاره کوتاه مدت مانند Airbnb برای حفظ محله شخصیت و محافظت از مسکن مقرون به صرفه از اینکه تبدیل به اجاره کوتاه مدت.

شورای گذشت بیش از 40 آیتم ها در طول آن پنج ساعت نشست. کسانی که گذشت شامل یک حذف مالیات دهندگان هزینه های نصب و راه اندازی ارتباطات زیرساخت یکی دیگر از دادن برکلی اداره پلیس بیش از 300.000 دلار به آزمون تست نشده تجاوز جنسی شواهد و مورد ارائه رایگان قاعدگی محصولات به محروم ساکنان.

این شورا همچنین گذشت یک آیتم است که اجازه خواهد داد که برخی از کسب و کار به کار در خارج از منزل در مالکیت خصوصی.

علاوه بر این اصلاحات ساخته شده برای کوتاه مدت اجاره مقررات را در حال حاضر محل مسئولیت میزبان برنامه های مانند Airbnb و فرد میزبان به پرداخت گذرا اشغال مالیاتی به برکلی است. بعلاوه برنامه های مسئول برای حصول اطمینان کوتاه مدت اجاره مناسب دارای مجوز با منطقه بندی و گواهی که باید نمایش داده شده بر روی هر گونه تبلیغات.

شورای شهر نیز تصریح کوتاه مدت اجاره مجاز در زیر-بازار-نرخ واحد برای جلوگیری از دراز مدت مقرون به صرفه مسکن از اینکه تبدیل به کوتاه مدت اجاره مسکن.

بعد در نور از سراسر کشور Black Lives Matter جنبش اخیر شهرداری منع رفت و آمد قرار داده شده در پاسخ به یک برنامه به طور بالقوه خشونت آمیز اعتراض شورا نیز گذشت یک مورد نیاز به بیشتر مقررات سختگیرانه برای اعلام حکومت سراسر شهر بود.

در میان قوانین و مقررات نیاز است که شورای شهر اعلام اورژانس محلی در یک جلسه در حالی که بررسی تمام حقایق موجود و قابل استفاده الزامات قانونی برای اعلام اورژانس.

"من باید تحقیقات انجام شده بر روی توده در پاسخ به اعتراضات گفت:" دانشگاه بوستون استاد حقوق کارن پیتا Loor در این جلسه. "بدون اضطراری اعلام (را) دولت نمی تواند اعلام حکومت نظامی. ... حیاتی است به شدت به سوال هر حکومت نظامی."

شورای شهرستان در نظر گرفته شده یکی دیگر از پتانسیل های رای گیری است که در صورت تصویب از بین بردن طلایی "دوبلکس" اجاره و اخراج کنترل معافیت.

طلایی دوبلکس دو واحد خانواده است که در حال حاضر مالک اشغال به عنوان یک اصل اقامت و مالک اشغال Dec. 31 سال 1979. صاحبان زندگی در دوبلکس در حال حاضر لزوما باید همان صاحبان که در آنجا زندگی می کردند در سال 1979 ، اگر دوبلکس مطابق با این معیار آن است که به طور کامل معاف از اجاره کنترل و اخراج حمایت.

شهردار جسی Arreguín و Councilmembers بن بارتلت و لری Droste تا به حال به recuse خود را از بحث چرا که آنها در زندگی طلایی duplexes و یا مسکن است که مطابق با معیارهای طلایی duplexes. Councilmember سوزان Wengraf نیز تا به حال به recuse خودش از بحث او به عنوان صاحب یک اجاره خانه های تک خانواده.

"هر کسی که زندگی در خانه های تک خانواده است که به طور بالقوه در تضاد منافع" گفت: Councilmember کیت هریسون در این جلسه. "تنها مردم است که می تواند رای دادن به این کسانی هستند که در زندگی چند خانواده واحد است."

تنها با پنج عضو در دسترس به رای شورای قادر به گسترش این جلسه زمان گذشته 11 p. m. در نتیجه اظهار نظر عمومی در ادامه تا زمانی که این جلسه آخرین مهلت. شورای قادر به اقدام در طلایی دوبلکس رای گیری اندازه گیری طول جلسه.

بعدی شورای شهرستان جلسه برگزار خواهد شد ژوئیه 30 در 4 p. m.

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب