'Rififi' ضروری است مشاهده برای دزدی طرفداران فیلم

قبل از وجود دارد "ماموریت: غیر ممکن" یا "Reservoir Dogs," وجود "Rififi." مدیر Jules Dassin را در سال 1955 crim

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

قبل از وجود دارد "ماموریت: غیر ممکن" یا "Reservoir Dogs," وجود "Rififi." مدیر Jules Dassin را در سال 1955 crime thriller — بر اساس اگوست Le Breton رمان به همین نام — که بی وقفه در rewatchable کلاس کارشناسی ارشد در حال تعلیق باقی می ماند و این قطعی طرح مدرن heist فیلم به عنوان ما آن را می دانم. "Rififi" بازگو گرفتاری خدمه پاریس سارق رهبری ex-convict تونی لو Stéphanois (ژان Servais) از ارتکاب یک-از-نوع طلا و جواهر دزدی به آن کثیف پس. به عنوان داستان گستراند فیلم برجسته برخورد دقت برنامه گذاشته با اشتباهات اجتناب ناپذیر انسان آسیب پذیری به خطر ناک اثر است.

این فیلم را محور و قابل توجه ترین لحظه آن است فک 28 دقیقه خاموش دزدی دنباله — یک قطعه مجموعه ای به طوری مفصل و دقیق است که این فیلم ممنوع اعلام شد در برخی از کشورهای در ترس است که آن را می توان به عنوان یک کتاب راهنما برای ارتکاب سرقت. تعلیق از توالی سوخت سکوت تقویت تاثیر هر گونه سر و صدا. به جای خدمت به عنوان اوج این ترتیب مجموعه زنجیره ای از وقایع که spirals شخصیت های مرکزی را به بی نظمی. خشونت از "Rififi" است که اغلب به سمت چپ خاموش-صفحه نمایش برجسته انگیزه و شخصیت های پشت اعمال به جای ستایش آنها. این فیلم می درخشد نه تنها به عنوان فوتی و فوری, هیجان انگیز, اما همچنین به عنوان یک فیلم مستند مانند انسان خطاپذیر راه اندازی تنش سهام تنها به شادی در قلب-مسابقه هرج و مرج است که تحقیق و بحث.

آن را از فیلم افسانه ای منتقد و فیلمساز François Truffaut که گفت: "Rififi": "از بدترین جرم رمان من تا به حال خوانده, Jules Dassin ساخته شده است بهترین فیلم جرم من تا کنون دیده ام."

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب