برکلی پلیس بررسی کمیسیون فرعی اصلاح استفاده از زور در سیاست

برکلی پلیس بررسی کمیسیون استفاده از زور سیاست های فرعی یک کار بزرگ قبل از آن — به "wordsmith" در یک مهلت کوتاه

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

برکلی پلیس بررسی کمیسیون استفاده از زور سیاست های فرعی یک کار بزرگ قبل از آن — به "wordsmith" در یک مهلت کوتاه مهم سیاست پلیس که هیچ یک از اعضای کمیسیون ویژه با.

کمیته فرعی ملاقات روز شنبه برای بحث در مورد زبان تغییرات به برکلی سیاست اداره پلیس 300 دستورالعمل در استفاده از زور برای افسران. با توجه به فرعی صندلی جورج Perezvelez سیاست داخلی استفاده می شود توسط اداره آموزش و نیز در دسترس عموم است.

"این به طور کلی منظور 300 — آن است بنابراین کمبود آن چگونه نوشته شده است به عنوان مقایسه به هر واحد دیگر به طور کلی سفارش و استفاده از زور است که من دیده ام" Perezvelez گفت: در این نشست است. "این یک lexipol در بدترین حالت آن."

در جلسه کمیته فرعی عضو ژولیت Leftwich پیشنهاد کرد که کمیته فرعی بازنویسی این سیاست از ابتدا به جای ویرایش زبان جاری است.

Perezvelez گفت: در حال حاضر جدول زمانی فرعی را هم به انجام است که به عنوان شورای شهر درخواست تجدید نظر سیاست فرستاده شده بود به آن را قبل از تعطیلات تابستانی در پایان ماه ژوئیه.

او اضافه کرد که این می تواند آغاز روند اصلاح سیاست 300, اما و فرعی بیشتر می تواند تجدید نظر در سیاست های بعد.

"استفاده از زور محور در همه چیز" Perezvelez گفت: در این جلسه. "این آغاز و پایان نامناسب پلیس. آن است که آغاز و پایان نامناسب بازداشت."

کمیته فرعی متمرکز در حرکت "حرمت حیات" تعریف بند به بالای سند و سیاست "و دامنه" بخش درست در زیر آن است.

Leftwich گفت که او می خواست به "حرمت حیات" بیانیه ای به آینه که از Camden County Police Department, که شامل بند که به افسران پلیس مقررات برای محافظت از خود و تصریح می کند که استفاده از زور "باید در نظر گرفته شود معمول است."

او اضافه کرد که او نیز دوست داشت بند است که می گوید هنگامی که نیروی است که با استفاده از آن باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان حداقل که ممکن است.

Perezvelez توافق با اضافه کردن حداقل یک بند به سیاست. او حمایت در این نشست برای اضافه کردن کلمه "لازم" نیز هست که او گفت که او فکر خواهد محدود به زمان "معقول" استاندارد.

این "معقول" استاندارد که برگرفته از یک عالی ایالات متحده حکم دادگاه مدعی است که افسران باید در عمل یک "معقول" شیوه با توجه به آنچه که آنها می دانند که در لحظه ای از صحنه به جای در ادراک و اعمال خود در نظر گرفته خواهد شد که در راه است.

تجدید نظر در سیاست خواهد بود گذاشته بشکه که Perezvelez گفت: ممکن است نوشتن خود را در سیاست در نظر گرفتن فرعی را توصیه به حساب آورد. Perezvelez گفته BPD حمایت لازم نیست برای فرعی به عنوان شورای شهر خواهد بود رای گیری در آن است.

"پیشنهادات و انتقادات از بخش گرفته خواهد شد به عنوان آن می آید اما یک جامد نیاز و درک آنچه نیاز به تغییر" Perezvelez گفت: در این جلسه. "اگر گروه منفی در برابر این تغییرات پس از آن که از دست دادن آنها."

سیاست توسعه یافته خواهد بود بیش از دو هفته آینده توسط کمیته فرعی. سپس آن را شنیده بود توسط پلیس بررسی کمیسیون ژوئن 24 و فرستاده شده به شورای شهر در ماه ژوئن 30.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن