PG&E طول می کشد 'بی سابقه' مراحل را برای کاهش تاثیر 2020 آتش سوزی

پس از یک سری از ایمنی عمومی برق سیستم خاموش شدن و یا پی اس پی, حوادث است که بسیاری از چپ بدون قدرت در 2019, PG

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

پس از یک سری از ایمنی عمومی برق سیستم خاموش شدن و یا پی اس پی, حوادث است که بسیاری از چپ بدون قدرت در 2019, PG&E تصمیم به گرفتن یک رویکرد متفاوت به آتش سوزی کاهش.

این شرکت با انتشار یک اطلاعیه مطبوعاتی روز شنبه در تشریح برنامه های خود را برای کاهش تاثیر آینده wildfire فصل است. با توجه به آزادی مطبوعات این برنامه شامل افزایش و کاهش ابزار گسترش پشتیبانی از مشتری در دسترس بودن و کاهش طول پی اس پی حوادث.

"عمومی می توانید مطمئن باشید از PG&E را بی دریغ و تلاش برای بهبود امنیت عمومی و کاهش خطر آتش سوزی گفت: Michael Lewis, معاون ارشد برق عملیات PG&E در آزادی مطبوعات. "مراحل ما در حال گرفتن به نگه داشتن مشتریان و جوامع امن و می بی سابقه است."

در شرایط کاهش ابزار آزادی مطبوعات اشاره می کند که PG&E برنامه های نصب قطب قوی تر و زیرزمینی خطوط برق به عنوان بخشی از "سیستم سخت است." آن نیز آغاز شده است به نصب خط انتقال سوئیچ که می تواند تغییر مسیر قدرت به جوامع نیاز با توجه به آزادی مطبوعات.

با توجه به PG&E سخنگوی جف اسمیت این شرکت با افزایش گشت هوایی برای نظارت بر خطوط برق و شناسایی مشکلات قبل از آنها تبدیل به یک تهدید نیز هست.

PG&E راه اندازی پیشرفته ایستگاه های آب و هوا و کیفیت بالا دوربین های دیجیتال, چهار تا از آنها در آالمدا کانتی با توجه به برکلی آتش نشانی سخنگوی کیت ممکن است.

"ما نصب wildfire دوربین های دیجیتال است که اجازه می دهد تا ما را به یک دوربین دیجیتال و شناسایی آتش سوزی فقط به عنوان آنها در حال شروع و آدرس آنها را قبل از آنها فرصتی برای گسترش" اسمیت گفت.

یکی دیگر از روش PG&E شاغل در طول سال 2019 wildfire فصل بود پی اس پی حوادث ممکن است اشاره کرد; اما در میان همه گیر PG&E آگاه است که برق ضروری تر از همیشه, با توجه به وب سایت خود را.

با در نظر گرفتن هدف آن است که به پی اس پی حوادث کوچکتر و کوتاه تر و دقیق تر با توجه به آزادی مطبوعات. این شامل برش تعدادی از مشتریان تحت تاثیر یک سوم و کوتاه شدن زمان آن طول می کشد برای بازگرداندن قدرت.

"هنگامی که یک قدرت ایمنی سیستم خاموش شدن اجرا شده است, ما بازگرداندن قدرت ظرف مدت 12 روز پس از چالش آب و هوا است به این نتیجه رسیدند که اسمیت گفت:.

تلاش برای کاهش آتش سوزی تاثیر نیست و صرفا یک PG&E, تلاش, مارس گفت.

با توجه به سازمان آتش نشانی با این نسخهها کار از نزدیک با PG&E به برنامه ریزی برای پی اس پی حوادث و, در میان دیگر اقدامات مجموعه جامعه پذیری مراکز. هر دو سازمان آتش نشانی و PG&E نیز در تلاش برای گسترش این کلمه در مورد آمادگی و تخلیه روش های درون جامعه است.

"ما در حال انجام همه چیز را که ما می توانید انجام دهید برای آماده سازی و تمرین و آگاه" را گفت. "من امیدوارم که جامعه یکسان است."

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات PG&E اجرا کرده است برای wildfire کاهش, مارس افزود: ساکنان می توانند با حضور در این شرکت اطلاعاتی وبینار ژوئن 10.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن