برکلی پلیس UCPD گشت Black Lives Matter تظاهرات در شهرهای دیگر

افسران پلیس از برکلی اداره پلیس و UCPD شده اند گشت Black Lives Matter تظاهرات در شهرهای دیگر در سراسر منطقه خل

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

افسران پلیس از برکلی اداره پلیس و UCPD شده اند گشت Black Lives Matter تظاهرات در شهرهای دیگر در سراسر منطقه خلیج است.

UCPD و بشکه شده در خارج از برکلی به عنوان بخشی از کالیفرنیا کمک های متقابل برنامه که در ادارات پلیس از همسایه حوزه ارسال اضافی افسران زمانی که کمک های درخواست شده است.

هنگامی که در دیگر حوزه, UCPD دریافت سفارشات از اداره پلیس محلی از طریق آن فرمانده مسئول با توجه به UCPD سخنگوی Sgt. Nicolas هرناندز. اما فرد سیاست های UCPD هنوز هم اعمال می شود زمانی که ماموران پلیس در دیگر حوزه به عنوان کمک های متقابل, هرناندز اضافه شده است.

"ما برخی از چیزهایی که ما انجام می دهیم که سازمان های دیگر ممکن نیست و همه چیز ما نیست که دیگر حوزه ممکن است انجام" هرناندز گفت.

UCPD افسران فرستاده شده اند به اوکلند و سان فرانسیسکو در طول تظاهرات اخیر اگر چه هرناندز گفت که او نمی تواند با ارائه اطلاعات خاص در مورد چگونه بسیاری از افسران فرستاده شده بود و یا چه نقش خود در این مناطق است.

با توجه به BPD سخنگوی افسر بایرون سفید "نسبتا کوچک" تعداد افسران — در مورد 24 — در حال حاضر در تظاهرات در اوکلند و Emeryville.

سفید گفت که او نمی تواند اظهار نظر در مورد چگونه بسیاری بازداشت شده اند ساخته شده توسط BPD در دیگر حوزه یا شرایط از هر گونه بازداشت.

بخش آملدا یا ACSO مسئول هماهنگی تمام کمک های متقابل بین ادارات پلیس در آالمدا کانتی سفید اضافه شده.

این ACSO نیز تعیین شده کمک های متقابل هماهنگ کننده برای کالیفرنیا Region II — کشش از مونتری کانتی به اورگان border — با توجه به ACSO وب سایت.

تماس با الکساندرا فلدمن و جسیکا لی در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن