ایسلا Vistans انکار برگزاری COVID حزب

پس از 4th جولای آخر هفته, UC Santa Barbara, دانشجویی بدن دریافت یک ایمیل از مدرسه مدیر بهداشت و معاونت امور اج

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

پس از 4th جولای آخر هفته, UC Santa Barbara, دانشجویی بدن دریافت یک ایمیل از مدرسه مدیر بهداشت و معاونت امور اجتماعی و اطلاع رسانی به آنها را که یک شهروند خصوصی در ایسلا ویستا اعلام کردند مقامات بیش از آخر هفته در مورد یک "COVID حزب" که برگزار شد در ایسلا ویستا احتمالا میزبانی UCSB دانش آموزان است.

COVID احزاب نگران کننده روند در آورده با این بیماری همه گیر در نظر گرفته شده برای اجازه partiers قرارداد ویروس. چند ایسلا ویستا ساکنان تایید کرد که احزاب انجام می گیرد در طول تعطیلات آخر هفته با استناد شلوغ و پر سر و صدا در خیابان. اما جزئیات تیره باقی می ماند در مورد اینکه آیا هر یک از طرفین بود COVID ،

یک دانشجو در زمان به توییتر به نام چهار دانش آموزان به عنوان میزبان از COVID, پارتی, ارسال دانش آموزان تصاویر و آدرس در علاوه بر این به یک عکس از مهمانی دعوت می کنند. متهم دانش آموزان این اطلاعات را تکذیب کرد و گفت که در حالی که آنها میزبان یک حزب به سختی و هر کسی آمد و هدف بود و نه توده عفونت است.

در زمانی که موارد همچنان به افزایش در سانتا باربارا کانتی هر جمع زیادی از افرادی که اصلا با هم زندگی می کنند خطری از گسترش COVID-19. "با تعداد موارد تایید شده در ایسلا ویستا در ادامه به افزایش ما نگران آن است که برخی از دانش آموزان هستند با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم برای کاهش گسترش" ایمیل به دانش آموزان به عنوان خوانده شده. به عنوان 9 ژوئیه وجود دارد سه فعال موارد در ایسلا ویستا و 53 در شهرستان سانتا باربارا.

با توجه به ایمیل دانشگاه به درخواست دانشجويان به اطلاعات گزارش در این حادثه به خدمات بهداشتی و درمانی. و همچنین UCSB اعلام کرد که دانش آموزانی که نقض بهداشت عمومی سفارشات و یا سیاست های دانشگاه در COVID-19 نقض دانشجو انجام کد و ممکن است در صورت اقدام انضباطی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب