برکلی مدرسه منطقه تصویب سقوط 2020 آموزش از راه دور طرح

پس از افزایش COVID-19 موارد انداخت آچار در برکلی Unified School District هیئت مدیره سقوط برنامه های ترکیبی آمو

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

پس از افزایش COVID-19 موارد انداخت آچار در برکلی Unified School District هیئت مدیره سقوط برنامه های ترکیبی آموزش مدیره مدرسه بود سریع برای انطباق با تصویب یک آموزش از راه دور طرح در جولای 29 نشست.

در علاوه بر این به تصویب یک بودجه تجدید نظر شده به هیئت مدیره مدرسه پرده برداری از برنامه های خود را برای برکلی Unified School District یا BUSD مدارس. اگر چه هیئت مدیره است که به دنبال یک "شروع تازه" برای سقوط با بهبود روزانه و هفتگی آموزش تعامل فردی برنامه و سازگار تلاش های ارتباطی, آن نیز بازگشت به حضور و غیاب مورد نیاز و درجه بندی قبلی سیستم با توجه به BUSD سرپرست برنت Stephens.

استفن اضافه شده است که مدرسه ابتدایی خانواده ها را از این فرصت برای دیدار با معلمان در فرد و یا آنلاین در طول دو هفته اول مدرسه را به اطلاع معلمان از هر شرایطی که ممکن است بر آموزش و پرورش یک کودک.

"ما احساس کردیم که این نوع تعامل به عنوان کودکان تغییر به کلاس های درس جدید را تنظیم هر دو فرزندان معلمان و خانواده ها تا کنون بیشتر تجربه تولیدی در طول دوره آموزش از راه دور" استفن گفت: در این نشست است.

همه دانش آموزان مدرسه ابتدایی آغاز خواهد شد بعد در ساعت 9 صبح با زنده آنلاین آموزش. از آن خواهد شد به دنبال زندگی آموزش در گروه های کوچک کار مستقل زندگی می کنند و غنی سازی کلاس ها که شامل علم تربیت بدنی و هنرهای تجسمی و نمایشی.

بعلاوه آموزش ویژه مداخله علمی و توسعه زبان انگلیسی خواهد بود برنامه ریزی شده در زمان های خاص.

با توجه به دبی Dean, مدیر TK-8 مدارس متوسطه برنامه هدفمند به سمت تحصيلی دانشجويان و اجتماعی و عاطفی نیاز دارد. این شامل سه کلاس های زنده هر روز با این گزینه از گرفتن موسیقی به عنوان یک صفر دوره دو بار در هفته.

در حالی که بسیاری از این هفته خواهد بود اختصاص داده شده به سنکرون و آسنکرون, آموزش جمعه استفاده خواهد شد برای کار مستقل و کوچک پشتیبانی کلاس برای دانش آموزان که در حال مبارزه با این مواد.

برکلی دبیرستان را با استفاده از یک رویکرد متفاوت شامل یک اصطلاح سیستم با دو دوره در هر سه ماهه و در مجموع هشت نظر با توجه به موقت اصلی ژوئن Raygoza. شماره عجیب و غریب در کلاس ارائه خواهد شد در شماره عجیب و غریب شرایط و بالعکس.

استفن افزود که اگر چه کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون به تعویق افتاد سقوط, ورزشی برای آینده قابل پیش بینی تیم های ورزشی و مطبوع فعالیت می کنند تا زمانی که آنها را مطابق با دستورالعمل های بهداشتی.

علاوه بر این خانواده منابع که ارائه شد سه ماهه گذشته ادامه خواهد داد تا در دسترس از جمله خدمات مواد غذایی اد Hub تکنولوژی پشتیبانی و حمایت از خانواده سمینارها و خدمات بهداشت روان.

در نظر بسیاری از سخنرانان ابراز حمایت برای اجرای خانواده غلاف یا گروه از خانواده ها که با ارائه تعامل اجتماعی برای فرزندان خود.

در حالی که این منطقه نیست و باید یک موضع رسمی در غلاف هنوز استفن گفت BUSD دخالت در تشکیل غلاف معنی پرداختن به بسیاری از تعهدات قانونی مربوط به دسترسی COVID-19 مسئولیت و تعهد خود را به حقوق صاحبان سهام.

"منطقه تلاش باید با دور بیشتر تاکید بر بازگشایی دانشگاه ها برای مراقبت از کودکان و برنامه های روز تمدید, به عنوان مخالف به قرار دادن تلاش به ایجاد غلاف" استفن گفت: در این نشست است.

پیشنهاد دیگری آورده به اجرای بعد از شروع زمان برای دانش آموزان متوسط و بالا. با توجه به معلم و پدر و مادر Aryn Faur این امر کمک معلمان و اجازه می دهد کودکان بزرگتر برای کمک به خواهر و برادر کوچکتر بدون به خطر انداختن خود را آموزش.

به این Stephens گفت که منطقه است و با توجه به بعد شروع زمان, اما آنها به احتمال زیاد خواهد اجرا نمی شود تا زمانی که در مورد پایان سه ماهه اول بارداری در اوایل ماه اکتبر.

فاصله یادگیری برنامه ریزی تصویب شد به اتفاق آرا توسط هیئت مدیره و BUSD مقامات پیشنهادات و پاسخ به سوالات در آینده تاون هال نشست Aug. 3.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب