برکلی شورای شهر تایید رای گیری اندازه گیری است که می تواند مالیات بارگذاری کاربران

برکلی شورای شهر اجرا پایدار حمل و نقل جاده مپ برای شهر و تایید یک اندازه گیری است که در صورت تصویب خواهد مالیا

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

برکلی شورای شهر اجرا پایدار حمل و نقل جاده مپ برای شهر و تایید یک اندازه گیری است که در صورت تصویب خواهد مالیات کاربران از شرکت های مانند Uber و Lyft در طول دو ویژه جلسات سه شنبه.

در اولین جلسه شورای شهر در نظر گرفته آیتم های مختلف است که اقدامات بیشتری در Nov. 3 رای گیری. اقدامات تایید شده به نظر می رسد در انتخابات شامل یک رای به لغو اقامت مورد نیاز برای سوگند اعضای برکلی آتش نشانی و یک رای به افزایش مالیات به صندوق wildfire پیشگیری است. این شورا همچنین اضافه شده یک رای گیری که اگر مورد تایید رای دهندگان خواهد شد مالیات بر شبکه حمل و نقل شرکت یا TNCs مانند Uber و Lyft.

اگر این اندازه گیری عبور prearranged سفر منشاء آن در برکلی مشمول مالیات خواهد شد در نرخ 50 سنت در هر سفر خصوصی و 25 سنت در هر پولد سفر. سوار-به اشتراک گذاری وسایل نقلیه است که بر روی صندلی چرخدار در دسترس خواهد بود معاف از مالیات پیشنهادی.

تایید رای گیری خواهد مالیاتی خدمات کاربران و نه ارائه دهندگان خدمات.

کاربران خواهد پرداخت تعادل از مالیات به شرکتهائی که پرداخت خواهد شد شهرستان. اگر TNC نتواند به جمع آوری تعادل از مالیات آن را هنوز هم مسئول پرداخت این شهرستان انتظار تعادل از مالیات.

TNCs "در حال آمدن به برکلی و تلاش برای قرار دادن کسب و کارهای کوچک کسب و کار" گفت: Councilmember سوفی هان در این نشست است. "من می خواهم که پول مالیات ... این بزرگ چند میلیارد دلاری شرکت های بزرگ از بازیکنان که در حال تلاش برای رسیدن ما به آهسته راه رفتن این مالیات است."

مورد تصویب به اتفاق آرا با Councilmember Cheryl Davila ممتنع.

چند اقدامات در عمل تقویم معوق شد تا یک جولای 30 جلسه ویژه ای برای در نظر گرفتن. پتانسیل اقدامات در نظر گرفته شود عبارتند از: redesignation از شهردار و عضو شورای شهر موقعیت به عنوان اشتغال تمام وقت و همچنین دو مورد ایجاد بودجه عمومی برای رسیدگی به تغییر آب و هوا.

این شورا احساسات متناقضی در مورد redesignation و اندازه گیری آن صرف بیش از 90 دقیقه بحث و گفتگو است.

"هیچ سوالی وجود دارد که مقدار زمان صرف شده در جلسات و زمان اضافی در خارج از جلسات عینی شایستگی تمام وقت وضعیت" هان گفت: در این نشست است. "این بسیار برای من روشن است که ما از تشکیل این باور ما در واقع تمام وقت."

Davila اضافه شده است که اندازه گیری شد در مورد تنوع و موجودی که می تواند در خدمت در شورای اسلامی — با افزایش پرداخت بیشتر مردم خواهد بود قادر به اجرا به صورت یک موقعیت.

Councilmember Rigel رابینسون گفت: در این نشست که او صرف دو سوم از شورای شهر درآمد اجاره و همچنین با این نسخهها کار به عنوان یک barista در پیت قهوه در خیابان چهارم. شهردار برکلی جسی Arreguín گفت: در این نشست که او زندگی می کند, با هم اتاقی در یک اجاره-کنترل آپارتمان.

"این بدترین زمان برای آوردن این به جلو هنگامی که ساکنان ما باید شاهد یک کاهش در درآمد" Arreguín گفت: در این نشست اضافه کرد که این اقدام تا به حال بد اپتیک میان coronavirus بیماری همه گیر.

اولین جلسه ویژه ای به این نتیجه رسیدند و پس از حدود شش ساعت بحث و شورای شهر نقل مکان کرد و به نشست ویژه در مورد این شهر آب و هوا انعطاف پذیری طرح است.

در دومین نشست اعضای شورای گذشت یک رضایت تقویم اجرای برق تحرک نقشه راه و گسترش تعامل جامعه در اطراف شهرستان راه حل آب و هوا.

هدف از تحرک الکتریکی نقشه راه برای برنامه ریزی و ایجاد یک سوخت فسیلی-رایگان سیستم حمل و نقل ترویج دوچرخه سواری و حمل و نقل عمومی استفاده کنید در حالی که اطمینان از عادلانه و دسترسی مناسب برای تمیز کردن حمل و نقل.

"این است که واقعا مهم نیست فقط ما طرح اقدام آب و هوا, اما همچنین مطمئن شوید که تمام اقشار جامعه ما می تواند دوچرخه سواری و پیاده روی و رفت و آمد در سراسر شهر ما با خیال راحت" Arreguín گفت: در این نشست است.

تماس با اریک راجرز و الکساندرا فلدمن در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن