برکلی مدرسه منطقه رای به اجرای آموزش از راه دور با وجود پدر و مادر' درخواست برای فرد آموزش

با وجود فشار از پدر و مادر برای کلاس های حضوری برکلی Unified School District یا BUSD رای دادند به دنبال آموزش

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

با وجود فشار از پدر و مادر برای کلاس های حضوری برکلی Unified School District یا BUSD رای دادند به دنبال آموزش از راه دور در طول یک ویژه جلسه هیئت مدیره چهارشنبه.

BUSD سرپرست برنت است. توصیه می شود یک آنلاین شروع سال تحصیلی در نامه ای به برکلی جامعه دوشنبه. در این نامه Stephens توضیح داد که افزایش بستری نرخ تاخیر در تست و زمان پناهگاه در محل سفارشات اطلاع از این تصمیم.

"همانطور که ما سهام را از ما کامل وضعیت و در نظر گرفتن به طور جدی نگران کننده ای افزایش COVID-19 در منطقه ما — من می دانم که این تاخیر چیزی که مسئول به انجام" استفن گفت: در این نامه است. "من هنوز هم می بینیم که بازگشت به دانشگاه یادگیری ممکن است; من فقط نمی دید که انجام این کار در آگوست 17th امکان پذیر است."

در پاسخ, پدر و مادر ابراز نگرانی در مورد تحصیل آنلاین در طول پنج شنبه در نشست با تاکید بر اهمیت فرد آموزش در تعامل با دانش آموزان جوان.

چندین مشترک است که آنها ناراضی با آموزش از راه دور در بهار. پدر و مادر ملانی شونبرگ گفت: اگر پسر او باقی مانده جسمی در مقابل از کامپیوتر او بر این باور او بود و نه اتصال و یا درگیر شدن.

برخی از والدین نگرانی در مورد مسئولیت های اضافه شده بر روی پدر و مادر و یادگیری شکاف بین مدارس دولتی و خصوصی. دیگران گفت حاضر شرایط حضور و غیاب بودند امکان پذیر نیست و یا عادلانه به خانواده ها با کار پدر و مادر است.

معلمان با این حال تحت فشار قرار دادند BUSD را قوی تر تعهدات برای آموزش آنلاین به خصوص برای پیش دبستانی.

واشنگتن مدرسه ابتدایی معلم هانا Margulis-Kessel گفت: بیش از 200 مربیان حال امضا نامه درخواست BUSD برای بازگشایی مدارس آمادگی تحت معیارهای همان TK-12 برنامه.

"به یاد جوان ترین دانش آموزان در این زمان در فرد ایجاد نا امن محیط یادگیری" Margulis-Kessel گفت: در این جلسه. "آن است که امن نیست برای بازگشت به کلاس های درس است."

دبورا Thies, یک معلم آموزش و پرورش ویژه در فرانکلین پیش دبستانی اضافه شده است که او و همکارانش احساس ترس را به ارتباط برقرار کردن با unmasked کودکان است.

Thies گفت که او معتقد است خطر COVID-19 همان است که برای کودکان به عنوان آن را برای بزرگسالان و برای خواسته BUSD به "اعتماد به نفس" در بهبود محلی قبل از درخواست معلمان و دانش آموزان به بازگشت.

الکس بعد یک کلاس نهم در برکلی دبیرستان خواست BUSD به "تکیه به" آموزش از راه دور گفته است که بیشتر زمان برنامه ریزی را افزایش می دهد نتایج آموزشی.

"بهار بود و بحران آموزش, نه آموزش از راه دور" روز گفت: در این جلسه. "من می شنوم بیآنکه از آموزش از راه دور, اما من باید به شدت ما را تشویق به علم محور رویکرد به این بیماری همه گیر."

پس از شنیدن نظرات BUSD باقی مانده شرکت در قصد خود را برای شروع سال تحصیلی با آموزش از راه دور. این منطقه تا به حال در ابتدا برنامه ریزی برای اجرای یک رویکرد ترکیبی برای بازگشایی, اما, البته تغییر در نور از بدتر شدن COVID-19 شرایط در "باغ زمستان" در سراسر آالمدا کانتی.

اعضای هیئت مدیره پس از آن به اتفاق آرا رای به تایید آموزش از راه دور برای شروع 2020-21 سال تحصیلی. در این جلسه BUSD همچنین تصویب COVID-19 کاهش سیاست و اقامت کوتاه مدت برای پزشکی آسیب پذیر پرسنل.

با توجه به استفنز BUSD برنامه ای برای اعلام یک برنامه ریزی دقیق برای آموزش از راه دور جولای 29, به دنبال یک سری از سالن های شهر برای انتقادات و پیشنهادات.

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن