برکلی برای رای دادن به مالیات، پلیس پاسخگویی اقدامات

رأی دهندگان برکلی در ماه نوامبر بر انواع اقدامات محلی از مالیات گرفته تا پاسخ اضطراری به هیئت بررسی برای افزای

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

رأی دهندگان برکلی در ماه نوامبر بر انواع اقدامات محلی از مالیات گرفته تا پاسخ اضطراری به هیئت بررسی برای افزایش پاسخگویی پلیس وزن هستن.

اندازه گیری FF، اولین قانون در رای گیری هشت موردی، افزایش پیشنهادی مالیات بر اموال 0.1047 دلار در هر فوت مربع از ساخت و ساز ساخته شده توسط انسان است. بودجه خواهد بود مورد استفاده قرار گیرد برای تقویت آتش نشانی و پاسخ پزشکی اضطراری، ارتقاء سیستم اعزام 911 و افزایش فعالیت های پیشگیری از آتش سوزی.

مالیات جدید سالانه ۸/۵ میلیون دلار، بر اساس گزارش شهر، تولید می کند و برای تصویب آن به دو سوم رأی نیاز است که در مقابل اکثریت ساده ای که برای تصویب اقدامات دیگر لازم است، قرار دارد.

اندازه گیری GG همچنین هدف از مالیات، به طور خاص در کاربران شرکت های سواری- تگرگ مانند اوبر و لیفت. هدف از مالیات - 50 سنت برای یک سفر خصوصی و 25 سنت برای سفر استخری - این است که تشویق خواهد شد سواران به استفاده از حمل و نقل عمومی به جای آن، در این راه کاهش انتشار کربن، با توجه به توصیه کمیسیون انرژی برکلی.

اگر تصویب می شد، مالیات به مدت ۲۰ سال یا تا سال ۲۰۴۱ به طور قابل قبول باقی می ماند.

مالیات نهایی در دستور کار، اندازه گیری HH، افزایش مالیات بر برق و گاز از ۷.۵٪ به ۱۰٪ است، با معافیت برای کاربران کم درآمد. همچنین این اقدام صندوق اقدام سهام آب و هوا را ایجاد می کند که درآمد مالیاتی به آن قیف خواهد شد.

در میان جنبش زندگی سیاه ماده و خواستار اصلاحات پلیس، اندازه گیری دوم پیشنهاد اصلاح منشور شهرستان به تشکیل هیئت پاسخگویی پلیس، که به جای کمیسیون بررسی پلیس موجود و ایجاد روش های جدید نظارت برای اداره پلیس برکلی.

هیئت مدیره قدرت مشاوره BPD در عملیات خود را داشته باشد، rمشاهده شکایت علیه افسران و توصیه اقدامات انضباطی و همچنین سوابق دسترسی و یا صدور احضاریه در صورت لزوم.

بعلاوه، این اصلاحیه فرایندهای رسمی را ایجاد می کند که توسط آن اعضای مردم می تواند شکایت های سوء رفتار پلیس را ارائه کنند. هیئت پاسخگویی پلیس درجه سوء رفتار را، بر اساس گزارش شهر، با "آمادگی از شواهد" کافی برای عمل تعیین می کند.

اندازه گیری JJ می حقوق شهردار و اعضای شورای شهر را افزایش دهد، و اصلاحیه ای را به منشور شهر معرفی کند که سابق ارابه را به درآمد میانه برای یک خانوار سه نفر در آلامدا کانتی و دومی به ۶۳٪ از آن مبلغ تعیین می کند. بنابر گزارش شهر، این موضوع باعث افزایش غرامت شهردار از ۶۱۳۰۴ دلار به حدود ۱۰۷۳۰۰ دلار و افزایش حقوق اعضای شورا از ۳۸۶۹۵ دلار به حدود ۶۷۵۹۹ دلار خواهد شد.

جسی آرگوین شهردار برکلی این اقدام را «موضوع عدالت» نامیده است، و بیان می کند که حقوق فعلی برای اداره خارج از دسترس ساکنان کم درآمد، خانواده ها و کسانی که مستقلاً ثروتمند نیست، در حال اجرا قرار می دهد.

آرگوین در یک ایمیل گفت: «خدمت به جامعه ما در دفتر عمومی در واقع افتخار بزرگی است اما نباید بار مالی باشد» برای اینکه دولت شهر ما تنوع جامعه ما را منعکس کند، باید به مسئله جبران خسارت شورایی پرداخت."

اندازه گیری KK، یکی دیگر از اصلاح منشور که گروه های متفرقه اقلام، که نیاز آتش نشان برکلی به زندگی در 40 مایل از شهرستان را از بین ببرد، حذف زبان جنسیتی از منشور شهرستان، اجازه می دهد غیر شهروندان برای خدمت در کمیسیون منطقه سازی و اضافه کردن وظایف به سمت وکیل شهرستان.

اندازه گیری LL به شهر اجازه ادامه هزینه کردن درآمد مالیاتی که در حال حاضر تایید شده است. قانون ایالتی تنها به شهر اجازه می دهد تا همان مقدار مالیات را مانند سال قبل خرج کند، برای رشد جمعیت و هزینه زندگی تعدیل شده و افزایش محدودیت هزینه های مصوب رای دهندگان برکلی در سال ۲۰۱۶ سال مالی آینده به پایان می رسه.

در نهایت، اندازه گیری MM می خواهد اخراج در یک حالت یا اورژانس محلی ممنوعیت, تقویت COVID فعلی شهر -19 "مراتوریوم اخراج."

علاوه بر این، این اقدام به شهر اجازه می دهد که هزینه ثبت نام را به صاحبان اجاره خانه های تک خانواده و آپارتمان ها، که واحدهای آنها قابل کنترل اجاره نیست، هزینه هزینه کنند. همچنین این اقدام معافیت کنترل اجاره برای واحدهای مسکونی لوازم جانبی - مسکن ثانویه در اموال صاحب خانه - را به املاک با خانه تک خانواده و تنها یک واحد مسکونی لوازم جانبی محدود می کند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن