بهترین در بیرون, تابستان فعالیت های شما می توانید در حالی که ماندن اجتماعی فاصله

گم شده خود را به دوستان و یا خود فرد در زندگی اجتماعی و حتی بیشتر در حال حاضر که فصل تابستان نورد در اطراف ؟ ا

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

گم شده خود را به دوستان و یا خود فرد در زندگی اجتماعی و حتی بیشتر در حال حاضر که فصل تابستان نورد در اطراف ؟ اگر شما با ما در مسدود قطعا می تواند مربوط و می دانم که در تابستان یکی از بهترین زمان ها به لگد زدن به آن را با دوستان در حالی که درگیر شدن در فعالیت های سرگرم کننده و اجتماعی. خوشبختانه هنوز هم وجود دارد یک دسته از راه های که شما می توانید اویختن با دوستان در فرد این تابستان در حالی که ماندن امن و اجتماعی فاصله گرفته و در COVID-19 بیماری همه گیر -- آنها فقط نیاز است که شما باید یک ذهن باز برای خارج از منزل است.

در زیر شما می توانید پیدا کردن چند پیشنهاد روشن فعالیت در فضای باز شما می توانید با شرکت در این تابستان ما به عنوان حرکت این بار پر سر و صدا. برخی از پیشنهادات بسیار خاص به منطقه خلیج اما امیدوارم آنها می تواند تا حدودی قابل اجرا به شما بدون توجه به جایی که شما در جهان هستند.

باغبانی و یا معلم

نه تنها این می تواند یک تفریح و سرگرمی سرگرم کننده برای شما و دوستان خود را, اما آن است که یک راه عالی برای زمین خود را (جناس در نظر گرفته). ریشه خود را در خاک و یا بهبود زیبایی شناسی خود را حیاط باغ یا زمین نیز می تواند بسیار مراقبه و آرامش بخش به عنوان شما ممکن است تبدیل به واقعا تمرکز بر آنچه شما انجام می دهند. اگر شما یا یک دوست است یک خانه یا یک محل که در آن شما می توانید شرکت در یا باغبانی یا معلم شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن آن است.

پیاده روی

اگر شما به اقامت در منطقه خلیج وجود دارد تن از مکان برای پیاده روی. از بریتیش پارک منطقه ای در برکلی به Briones پارک منطقه ای در مارتینز شما نگردند کامل از پیاده روی, گزینه های در خلیج. پیاده روی می شود پمپاژ خون در بدن شما و همچنین ممکن است که غنیمت پاپ شما بوده ام به دنبال. شما به احتمال زیاد احساس عالی و شاید کمی درد پس از یک جامد پیاده روی. دیگر مکان های بزرگ برای رفتن Joaquin میلر پارک راینهارت ردوود منطقه ای پارک مارین Headlands و Wildcat دره جاده ها است.

دوچرخه سواری و یا اسکیت

اگر شما باید یک دوچرخه از این زمان به استفاده از آن و رفتن در ماجراهای سرگرم کننده با دوستان خود که او نیز باید دوچرخه. خانواده می تواند به شکل یک مسیر است که شما می خواهید به دنبال برای روز و انجام برخی از تور دوچرخه سواری با هم. در حالی که این سرگرم کننده خواهد بود و از خود دوچرخه سواری نیز منبع خوبی از ورزش است. نگاهی است که: شما می خواهم به کشتن دو پرنده با یک سنگ با گرفتن جا در حالی که داشتن سرگرم کننده!

همان درست است برای اسکیت. در حالی که شما ممکن است قادر به رفتن تا آنجا که شما می توانید با دوچرخه و اسکیت سواری و یا اسکیت سواری است یک راه عالی برای صرف زمان با دوستان خود در خارج.

متراکم

کردم ابزار و یا کسی که نمی داند ؟ می خواهید برای کشف پخش موسیقی ؟ خوب شما باید به متراکم در خارج از منزل. پیدا کردن یک فضای نسبتا باز (این می تواند یک بزرگ سبز چمن) و راه اندازی وجود دارد. بازی را به میل قلبی خود را و یا فقط در اطراف ظرف غذا و ایجاد صداهای مختلف در ابزار خود را با دوستان خود. اگر شما لازم نیست که یک ابزار اما هنوز هم می خواهید جم دریافت خلاق و موسیقی را به هر حال. شما می توانید با استفاده از گلدان و تابه, چمن, دست های خود را و هر آنچه که شما تصمیم می گیرید را به عنوان یک عمل خوب موقت ابزار.

رقص

رقص, حزب, خارج! چنگ زدن به یک سخنران و دوستان خود یا افرادی که به شیار و فقط با حرکت بدن خود را در خارج! شما همچنین می توانید ترکیب هوای متراکم فعالیت با این رقص یکی برای یک بازی بسیار سرگرم کننده زمان است. مطمئن شوید که شما به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته. فراموش نکنید که برای لبخند و خنده به عنوان شما شیار — آن را به تمام تفاوت در شرایط چگونه شما در حال درگیر شدن با این فعالیت است.

پیک نیک

اجتماعی حقوقی پیک نیک با دوستان است — آن را انجام دهد! شما تضمین شده به یک زمان خوب! بسته یک وعده غذایی و یا برخی از تنقلات برای خودتان را شخصی پتو به نشستن است. به دوستان خود بگویید همان را انجام دهید و به خودتان پیدا کنید در یک نقطه مناسب به این پیک نیک. مطمئن شوید که به یک بلندگوی دستی و هر مورد دیگر که شما فکر می کنم برای یک تاب پیک نیک! این است یک راه عالی برای گرفتن و معاشرت در فرد بدون شکستن سالم موانع.

اتش بازی در ساحل

اگر شما به دنبال چیزی برای انجام در شب اتش در ساحل ممکن است فنجان چای شما ولع مصرف. شما و چند نفر از دوستان شما می توانید ملاقات در ساحل و آتش سوزی آغاز شده است. (ساحل اقیانوس و Muir, ساحل, محل بزرگ برای آتش در منطقه خلیج است.) شما می توانید به شخصی کیسه ميدانی به کباب. به خودتان اجازه فریاد زدن به ماه و یک زمان خوب!

کمپینگ

کیسه خواب, چادر, یا امام جواد کوله پشتی (نگردند با آیتم های مناسب خود را انتخاب), آب, بطری, مواد غذایی و یک حالت از حمل و نقل برخی از چیزهای اولیه شما نیاز به کمپینگ. خودتان را به یک چک لیست از آنچه شما نیاز دارید ممکن است در حالی که هزینه یک شب یا دو کمپینگ در خارج از منزل. شما می توانید اردوگاه در مکان هایی به عنوان نزدیک به عنوان حیاط خلوت خود را. ایجاد یک گروه کوچک از افرادی که می خواهد برای پیوستن به شما در سفر کمپینگ خود را و مطمئن شوید که شما با تدبیر و برنامه ریزی برای ایمن ماندن و اجتماعی فاصله گرفته.

امیدوارم این کمک می کند تا شما را به برخی از جهت آنچه که شما می توانید با مردم در فرد به آن لذت ببرید در این تابستان! شانس درگیر شدن با مردم خارج خواهد شد و افزایش خلق و خوی خود را. بدون توجه به آنچه شما انجام دهید مطمئن شوید که برای سالم ماندن و فعال!

تماس با Gina رایت [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب