ضروری کارگر یک کارمند بیمارستان او قرارداد COVID در محل کار و درگذشت

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 7:25 AM EDT Jul 9, 2020Falneshia Adams جنوبی بود که تراوش جنوبی جذابیت

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

Falneshia Adams جنوبی بود که تراوش جنوبی جذابیت.

او تا به حال یک شخصیت خواهر کوچکترش, شانی, Adams, نیکولاس گفت. "او عاشق زندگی است. او دوست داشت به خنده. او یک jokester," نیکولاس گفت.

او روشن هر اتاق او وارد شده است. "او تا به حال تعداد زیادی از عشق" نیکولاس گفت. "او همیشه ما را به خنده."

Falneshia متولد شد و در Orangeburg در مرکزی, کارولینای جنوبی, on Jan. 5, 1971 یکی از پنج فرزند. پدر او یک مرد نظامی و هنگامی که او جوان بود, خانواده نقل مکان کرد به Pahokee یک شهر کوچک در ساحل دریاچه اوکیچوبی در جنوب فلوریدا.

خواهر او گفت که او ساخته شده است دوستان به راحتی. او عاشق رقص بود و در مدرسه خود را بالا تمرین تیم.

او رفت و به Bethune-Cookman University در شهر ساحلی دایتونای به مطالعه مدیریت هتل. در حالی که او در کالج او خواهر بزرگتر سونیا رابینسون به فیلادلفیا نقل مکان کرد و به دنبال او, گرفتن کار در بللوو هتل در مرکز شهر است.

چند سال پس از مهاجرت به شهر های بزرگ او را تغییر مشاغل, گرفتن کار در خدمات زیست محیطی در بیمارستان کودکان فیلادلفیا است. او دوست داشت که کار Nikolas گفت. او دوست داشت که در اطراف کودکان است.

و او عاشق او 10-year-old daughter, E'Nieshia و خواهد هر چیزی را برای او نیکولاس گفت. "او را به کار اضافه کاری فقط به مطمئن شوید که دختر خود را به حال همه چیز او نیاز داریم."

او یک مد ورق خواهر او گفت:. او همیشه لباس تا لباس های خود را از عینک خود را به کفش خود را مطابق با. او نیز دوست داشت در نظر گرفتن سفر با خواهر او به ساحل و یا به قمار در آتلانتیک سیتی جایی که او دوست داشت بازی اسلات.

او دوست داشت به آواز خواندن و رقص و خواهد به رقص هر زمان که او شنیده ام یک آهنگ او را دوست داشت, علاقه, R&B, Motown و '80s, rap. او عاشق کمدی و یک فن بزرگ از کمدین Martin Lawrence.

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مارس آغاز شد, او به او گفت که او نگران بود در مورد رفتن به محل کار. "او ضروری کارگر" خواهر او گفت:. Falneshia گفته خانواده اش او را محتاط باشد.

در آوریل 3, نیکولاس گفت: Falneshia تمیز یک اتاق بود که اشغال شده توسط یک COVID بیمار شد و با پوشیدن دنده محافظ و رفت به قرنطینه.

او مریض شدم و یک هفته بعد. Nikolas می دانستم که چیزی اشتباه بود چرا که او به نام او هر صبح و صبح روز 10 آوریل Falneshia خواب تا ساعت 11 صبح "که نیست مانند او" نیکولاس گفت. "این غیر معمول برای او در خواب. او همیشه یکی از اولین تا در صبح است."

او به بیمارستان در آوریل 20 و در نهایت در بخش مراقبت ويژه در ونتیلاتور.

Nikolas احساس وحشتناک او نمی تواند دیدار او در بیمارستان است. او خواهد او را سه بار در روز. آنها در مورد تمام انواع چیزهای ساخته شده و قصد دارد به یکی از دختران خود را' سفر پس از او منتشر شد از بیمارستان است.

"در ذهن من" نیکولاس گفت: "من می دانستم که او در حال رفتن به دریافت کنید بهتر است. من می دانستم که او در حال رفتن به از طریق آن دریافت کنید. او در حال رفتن به مبارزه را از طریق آن."

آخرین بار Nikolas صحبت کرد و به خواهر او بود مه 12 یک شنبه. آن شب Falneshia دچار یک سکته مغزی شدید.

پنج شنبه شب, Nikolas در مورد خواب خواهر او. در رویای Falneshia خوب بود. او را دیدم Falneshia در آپارتمان او. "من او را خواسته آنچه او انجام شده بود" نیکولاس گفت. "و او فقط خندید."

روز بعد, مارس 14 Falneshia درگذشت. او 49.

نیکولاس گفت: خانواده او هنوز هم نمی توانم باور Falneshia رفته است.

"او پر از زندگی" نیکولاس گفت. "من او را از دست."

اگر مردم می خواهید برای نشان دادن احترام به Falneshia نیکولاس خواسته که آنها انجام آنچه آنها می توانند برای جلوگیری از گسترش این ویروس از جمله پوشیدن ماسک و تلاش برای ماندن در خانه.

"مردم فکر می کنند این بیماری از بین رفته است و آن را واقعا جدی" نیکولاس گفت. "این هنوز هم در اینجا و آن جدی است. من می دانم. ما برای محافظت از خودمان است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است York Daily Record کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن