UC برکلی نباید عقب رول آموزش پیشگیری از خشونت جنسی در میان همه گیر

دو سال پیش، من به عنوان یک بازمانده به برنامه مربی همتای مراقبت پیوستم. من حاضر به باور UC برکلی می تواند در ب

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

دو سال پیش، من به عنوان یک بازمانده به برنامه مربی همتای مراقبت پیوستم. من حاضر به باور UC برکلی می تواند در بحران خشونت جنسی پردیس که باعث آسیب به من همدست باشد. که تا ماه گذشته بود ، زمانی که من مطلع شد که مسیر به مرکز مراقبت خواهد بود تعلیق برنامه مربی همتا به مدت یک سال به دلیل کاهش بودجه پیش بینی شده به دلیل COVID - 19.

برای مدت طولانی در محکومیت خود موفق بودم. مسیر مراقبت تلاش های پردیس در پیشگیری از خشونت جنسی، طرفداری و حمایت محرمانه را رهبری می کند. من به دیگر مربیان همتای قوی و رانده شده با هدفی پیوستم که با PATH to Care همسو شده بود: تبدیل پردیس ما به یک آزاد از خشونت و زمینه در عدالت اجتماعی.

تنها در سال 97-1397، PATH to Care از طریق کارگاه ها و مشاوره های شخصی شده به 66 بخش و گروه دانشجویی رسید و 1179 نفر در مقطع کارشناسی از طریق برنامه مربی همتا آموزش پیشگیری از فرد دریافت کردند. در میان COVID-19 و قفل شدن، 27 مربی همتا به تلاش های خود ادامه داد و کارگاه هایی در مورد زوم و پیش نویس سیاست ها از راه دور انجام داد.

ما با ورزشکاران، کارکنان دانشجویی، دانشجویان ورودی، زندگی یونانی، باشگاه های اجتماعی و ASUC درگیر شدیم. برنامه نوپا و همیشه در حال تغییر 3 ساله، متولد شده از فعالیت های دانشجویی، شکاف های جدی در آموزش پیشگیری از UC برکلی پر شده است، پاسخ به فرهنگ پردیس است که تحت موشکافی افزایش یافته برای قادر می سازد آزار و اذیت جنسی و آسیب آمد. هیچ برنامه دیگری به رهبری دانشجویان در مقطع کارشناسی وجود ندارد که تلاش های پیشگیری را مانند این هدایت کند.

متاسفانه برنامه آموزش همسالان به دلیل شکاف 30 درصدی تا 40 درصد بودجه در یک سال «وقفه» قرار خواهد گرفت. من تسکین یافته است که مسیر به حمایت از بازمانده مراقبت شده است تحت تاثیر قرار گرفته است. اما من نا امید و عصبانی در مورد شرایطی که مجبور PATH به رهبری مراقبت برای کاهش برنامه آموزش و پرورش همسالان، ستون از تلاش های پیشگیری ضروری مرکز است.

UC برکلی در برابر خشونت جنسی پردیس مصون نیست -- آن را به عنوان برجسته در زندگی کالج به عنوان آگهی و یا هفته مرده است. نظرسنجی MyVoice در سال ۲۰۱۸ گزارش داد که ۲۹٫۸٪ از کارشناسی های UC برکلی آزار جنسی، ۲۳٫۹٪ تعقیب و ۱۶٫۸٪ تجاوز جنسی را تجربه کرده اند. دانشجویان زن و LGBTQA+ از تجربه آسیب بیشتری نسبت به دیگر دانشجویان خبر داده اند. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها اضطراب، افسردگی و افکار خودکشی را اثرات روانی مزمن خشونت جنسی فهرست می کند. خشونت جنسی پردیس باید مانند آنچه در آن است - یک بحران بهداشت عمومی رفتار می شود. UC برکلی به اندازه کافی برای تشخیص این خطر انجام نمی دهد.

PATH to Care has spearheaded institutionwide sexual violence prevention efforts by treating it as a public health issue and serving as the campus's central confidential advocacy program: Anyone can receive free confidential support through the Care Line. این تقاطع پیشگیری و حمایت بازمانده می دهد مسیر به مراقبت از موقعیت منحصر به فرد -- برای آموزش و خدمت به جامعه پردیس از طریق تروما آگاهانه و بازمانده محور راه.

تصمیم به قطع برنامه آموزش و پرورش همتا تاثیر من شخصا -- آن را تکان محکومیت من. حتی پس از اینکه در محوطه دانشگاه مورد حمله قرار گرفت، می خواستم باور کنم که UC برکلی همیشه ایمنی دانش آموزانش را اول قرار خواهد داد، که صدراعظم کارول مسیح واقعاً به پیامی که من به عنوان یک دانشجوی سال اول جوان با عنوان «تعهد مجدد برای جلوگیری از خشونت جنسی و آزار جنسی در محوطه دانشگاه» دریافت کردم، اعتقاد داشت.

آیا یک پردیس خالی با دانش آموزانی که درگیر یادگیری از راه دور هستند به خشونت جنسی پایان می دهد؟ نه. آزار و اذیت جنسی دیجیتال و سوء استفاده بسیار واقعی است. بمب گذاری زوم در کلاس ها نشان می دهد که یادگیری از راه دور دانش آموزان را در برابر سوء استفاده مصون نمی کند. دستورالعمل های اخیر عنوان نهم دورتر از بازمانده محور بودن رفته اند و دامنه جغرافیایی قانون را کاهش داده اند و حفاظت از آن را تنها به دانش آموزانی که خشونت را در محوطه دانشگاه تجربه می کنند محدود کرده اند. با توجه به عوامل خطر کشف نشده یادگیری از راه دور و مقررات جدید عنوان نهم، ناراحت کننده است که UC برکلی آموزش پیشگیری را پس بگیرد زیرا به ظاهر نادرست فرض می کند آموزش همسالان متکی به تسهیل در فرد است. این گفتگوها کار می کنند، مهم نیست کجا اتفاق می افتد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب