حملات خطرناک در اکوسیستم

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معروف است را تکذیب کرد این واقعیت است که تغییر آب و هوا وجود دارد (شبیه به آنچه ک

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معروف است را تکذیب کرد این واقعیت است که تغییر آب و هوا وجود دارد (شبیه به آنچه که او با COVID-19: "آن را فقط ناپدید می شوند") بسیار کمتر است که آن اگزیستانسیالیسم را تهدید می کند تمام حیات بر روی این سیاره به عنوان ما آن را می دانم. مطابق با این انکار واقعیت هستند و دولت او را ضرب و جرح در اکوسیستم آن در حال افزایش و نه کاهش این آب و هوا را انتخاب کنید.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ایجاد تغییرات شدید به گونه های در معرض خطر عمل (ESA). آن را تضعیف حمایت از "تهدید" گونه (در طول تاریخ همان درمان به عنوان گونه های در معرض خطر) و برای اولین بار است که اجازه می دهد تجزیه و تحلیل اقتصادی به عنوان یک معیار در تعیین اینکه آیا برای حفاظت از گونه های است که اجازه خواهد داد که توسعه در wildland زیستگاه. آن را نیز خطرناکی تهدید اکوسیستم ما توانایی عملکرد و افزایش خطر گرمایش جهانی.

اکوسیستم طبیعت ماشین آلات. آنها زندگی و غیر زندگی همه چیز با هم کار کردن که حمایت از زندگی بر روی زمین با تولید چنین چیزهایی به عنوان هوای پاک, پاک, آب, مواد غذایی, و غیره. با توجه به بین دولتی علم سیاست پلت فرم بر روی تنوع زیستی و خدمات اکوسیستم (IPBES): "سلامت اکوسیستم که بر همه ما و گونه های دیگر بستگی دارد رو به وخامت است سریع تر از همیشه. ما در حال فرسایش بسیار مبانی اقتصاد ما را معیشت امنیت غذایی سلامت و کیفیت زندگی در سراسر جهان است." اکوسیستم های سالم بستگی دارد تنوع گونه به تابع. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حمله گونه های در معرض خطر عمل (ESA) است که از یک حمله بسیار تنوع گونه که برای موفق اکوسیستم.

<h3>نقش گونه</h3>

این سیاره است و نه فقط در مورد حفاظت از گرگ به عنوان مثال از شکار. آن را در مورد حفاظت از هزاران گونه (گیاهان حیوانات حشرات) را تشکیل می دهند که اکوسیستم. این طراحی شده است برای اطمینان از وجود ادامه بیولوژیکی کالا و خدمات تولید می کنند که همه ما بستگی دارد برای زندگی است. با گرم شدن و همراه تخریب زیستگاه و آلودگی این گونه است که اکوسیستم کار کاهش یافته و ناپدید می شود.

دانشمندان تخمین می زنند که حدود 8 میلیون گیاهی و جانوری و گونه های زنده روی زمین از جمله 5.5 میلیون حشرات گونه است. با توجه به IPBES تا یک میلیون نفر با خطر انقراض بسیاری در عرض چند دهه. به عنوان گونه های ناپدید می شوند توانایی اکوسیستم به عملکرد کاهش می یابد و از بین می رود. در این زمینه از بین بردن حمایت از گونه های است که با تعریف بخشی از یک اکوسیستم توانایی عملکرد هر دو نادان و خطرناک است.

مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین علامت گذاری به عنوان بزرگترین تغییر در یک نسل به توانایی آمریکا در حفاظت از تنوع گونه. گونه های در معرض خطر لذت می برد حمایت صرفا بر اساس بیولوژیکی تجزیه و تحلیل علمی از 1970s. این دولت است که در روند پایان دادن به آن است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواهد به در نظر گرفتن تنها آینده عوامل است که آن را بداند "به احتمال زیاد" در زمینه اقتصادی اثرات مثال یک گونه به خطر انداخته است. این نه تنها اجازه می دهد تا توسعه در wildland زیستگاه (قصد تغییر آن را به مخاطره می اندازد توانایی اکوسیستم به تابع با از بین بردن ترکیبی از گونه های است که برای اطمینان از توانایی خود را به تابع.

بیشتر وجود دارد.

با زمین اقیانوس ساخت تا 70 درصد از سیاره ما آب سیاره است. اما آب شیرین است که بر اکوسیستم و در تمام طول زندگی بستگی دارد و شامل تنها 2 درصد از آب بر روی زمین است. با توجه به تغییر آب و هوا آب شیرین است که به دلیل خشکسالی به طور فزاینده ای در معرض خطر — به یاد بیاورید سانتا باربارا در هفت سال خشکسالی و کمبود آب از فقط دو سال پیش. این تهمت را به سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده است که حکومت را تهدید می کند, زنده ماندن ما تازه منابع آب.

<h3>آب تمیز عمل می کنند</h3>

قانون جدید تعریف "آبهای ایالات متحده" زیر آب تمیز به رد حمایت از: همه زودگذر جریان (جریان متناوب) است که ضروری است به غیر آلوده به آب تازه و لوازم.

متناوب جریان هستند گاهی اوقات و گاهی اوقات خشک است. آنها عمدتا بالادست زیستگاه. از بین بردن حفاظت از آنها در نظر گرفته شده است اجازه می دهد تا بیشتر توسعه است. اما آن را نیز اجازه می دهد آلودگی آب به بالادست رخ می دهد و در نتیجه هر دو پایین دست آلوده آشامیدنی و آب کشاورزی. و قانون جدید اجازه می دهد تا شرکت ها برای نظارت بر خود; سازمان حفاظت محیط زیست نمی خواهد موضوع جریمه برای گزارش موارد نقض. با از بین بردن حمایت های ما انجام می دهند آسیب های جبران ناپذیری برای ما غیر قابل تعویض آب شیرین منابع.

طبیعت در حال حمله به ما از طریق COVID-19 و تغییر آب و هوا; این گریه برای کمک. به جای کمک به با حفاظت از زیستگاه است که ما را نگه دارید به دور از حیوانات بیماری هایی مانند COVID و کاهش تولید گازهای گلخانه ای گازهای گلخانه ای دولت ما این است که اضافه کردن به طبیعت کاهش حمله ما اکوسیستم و آب شیرین از منابع.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن