بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن را فشار جدید را به نفع خود رای دهندگان در میدان نبرد پنسیلوانیا

آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 7:20 PM EDT Jul 9, 2020پس COVID-19 ناشی از اول بسته شد

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

پس COVID-19 ناشی از اول بسته شدن در کشور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول داده است اقتصاد را "باز گشت مانند قبل از هرگز" زمانی که فروشگاه ها و رستوران ها و کسب و کارهای دیگر بازگشایی شد.

اما به عنوان کسانی که کسب و کار بازگشایی بیکاری موارد در ادامه به افزایش بیش از یک میلیون نفر در هر هفته و اکثر ایالات در ایالات متحده در حال دیدن یک تجدید حیات ساکنان تست مثبت برای coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا قائم مقام معاون رئیس جمهور مایک پنس در پنسیلوانیا شنبه گفتن رای دهندگان در لنکستر چستر و فیلادلفیا شهرستان که رئیس خود را بهترین رهبر برای اقتصاد و سزاوار چهار سال دیگر در کاخ سفید است.

معاون رئیس جمهور شد و مورد استقبال بسیاری از طرفداران که صف در خیابان به عنوان او سوار یک کمپین اتوبوس به جمع آوری کمک در دهان مزرعه که به دست آورده $1 میلیون دلار برای کمیته ملی حزب جمهوری خواه و سپس به یک میزگرد بحث و گفتگو در اقتصاد در Rajant Corp. بی سیم مش تولید کننده در شهرستان چستر. او در پایان روز خود را در یک برادرانه منظور از پلیس تسلیم در فیلادلفیا.

پنس گفت: رئیس جمهور می خواست او را در وزارت امور خارجه امروز به شنیدن از نزدیک در مورد پنسیلوانیا پیشرفت در کنترل ویروس, او گفت:.

ظهر پنج شنبه وجود دارد تقریبا 93,000 موارد مثبت و بیش از 6800 مرگ و میر در پنسیلوانیا است. از کسانی که آزمایش مثبت 77 درصد بهبود توجه دولت به بهداشت و درمان داده است.

Coronavirus به روز رسانی: Pa. مرگ و میر پیشی 6,800; مقامات اصرار ماسک-پوشیدن در

50 زندگی: این ساکنان نیوکاسل به اشتراک گذاری مشابه تراژدی از دست دادن زندگی خود را به COVID-19

او داستان: یک کارگر ضروری بیمارستان کارمند او قرارداد COVID در محل کار و درگذشت

در سراسر کشور بیش از 3 میلیون نفر باید قرارداد COVID-19 و بیش از 133,000 فوت کرده اند با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

"حتی در میان شیوع بیماری است که ما در حال دیدن در آفتاب کمربند متحده, ما در حال باز کردن آمریکا دوباره. در یک کلام ما در حال رفتن به امریکا بزرگ دوباره — دوباره" پنس گفت: این ادعا 2021 خواهد بود یکی از بهترین سال ها برای اقتصاد ایالات متحده است.

معاون رئیس جمهور گفت: حتی در یک بیماری همه گیر اقتصاد است که با بهره گیری از کمتر مالیات و مقررات و او ادعا کرد پنسیلوانیا مشاغل از دست رفته در طول اوباما-بایدن عصر.

در شمال شرقی پنسیلوانیا در نزدیکی زادگاه خود از اسکرانتون بایدن به حال یک پیام متفاوت است.

"به اندازه کافی به اندازه کافی است ،" presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری گفت. "از آن زمان به معکوس کردن اولویت ها در این کشور است. این زمان برای کمک به کسب و کارهای کوچک, طبقه متوسط, مردمی, مدیریت راه خود را از طریق این بیماری همه گیر."

در یک سخنرانی در مکگرگر صنایع فلزی مشغول به کار کارخانه در دونمر بایدن ارائه اولین نگاه اجمالی از او ساخت بهتر طرح که با سرمایه گذاری 700 میلیارد دلار به محصولات آمریکایی و پژوهش است.

"ما باید پاداش کار به همان اندازه به ما پاداش ثروت اما در حال حاضر ما فقط پاداش بیش از حد ثروت می شود." "اگر من به اندازه کافی خوش شانس برای انتخاب رئیس جمهور من خواهم بود لیزر متمرکز در کار از خانواده های طبقه متوسط خانواده من از اینجا آمد در اسکرانتون نه ثروتمند سرمایه گذار کلاس. آنها لازم نیست من اما کار به خانواده ها انجام دهد."

او همچنین هدف خود را جمهوری خواه حریف.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دوستان و بگیرید و یاد دهید آنها بوده است برندگان بزرگ می شود." "اتحادیه های کارگری ساخته شده است طبقه متوسط است. تنها راه پدر من می گویند شما در مقابله با قدرت با قدرت. آن زمان راه گذشته برای پایان دادن به سهامداران سرمایه داری."

هر دو کمپین بازدید پنسیلوانیا چندین بار در این سال تاکید بر اهمیت آن به عنوان یک میدان نبرد دولت است.

بایدن قبلی بازدید: بایدن در مورد مذاکرات مغلوب ساختن پیشی جستن 'دوقلو میراث' به عنوان حامیان داد 'Black Lives Matter' خارج

چرا لنکستر?: چرا جو بایدن در جمهوری دژ Lancaster County, Pa. صحبت کردن در مورد بهداشت و درمان?

پنسیلوانیا در نظر گرفته شده است یکی از مهم ترین چهار متحده در انتخابات ریاست جمهوری همراه با میشیگان و ویسکانسین و فلوریدا با توجه به تری مدونا, یک تحلیلگر سیاسی و ناظر انتخابات در فرانکلین & مارشال, دانشگاه, در, Lancaster.

آن چهار متحده تحویل داده مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 و با کمتر از 1 درصد در زنگ کمربند متحده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن شکست دموکرات نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون توسط 44,000 آرا در پنسیلوانیا است. در حدود نیمی از کسانی که از شمال شرقی گوشه ای از کشور که در آن بایدن بود که مبارزه امروز است.

معاون سابق رئیس جمهور انجام شد چه حزب دموکرات فکر کرد که او می تواند انجام دهد پس از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد — پیروزی طبقه کارگر رای دهندگان که انتخاب تهمت چهار سال پیش.

"آشکار است بایدن در جریان است و پس از آن حوزه" مدونا گفت.

در ضمن پنس بود مبارزات در دیگر مناطق کلیدی. در لان کاستر که در آن دموکرات ها ساخته شده اند تاخت و تاز در سال های اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن تیم در تلاش برای حفظ این شهرستان استوار قرمز است. در چستر شهرستان که خود را از دست داده جمهوریخواه رای گیری ثبت نام استفاده پنس بود برجسته پنسیلوانیا تولید کنندگان و تلاش برای برنده شدن به رای دهندگان اقتصادی پیام است. در فیلادلفیا او ارائه پشتیبانی به پلیس در میان یک تماس از مترقی دموکرات ها برای دفاع از پلیس.

بایدن ملحق شد در پنسیلوانیا توسط سناتور مارک کرک باب کیسی که همچنین یک دموکرات از اسکرانتون. اما جمعیت بود و در غیر این صورت محدود چون از محافظ سلامت عمومی اقدامات این کمپین تا به حال در محل برای ماه می باشد. اعلام بایدن قبل از سخنرانی خواسته هر کس به پوشیدن ماسک و آنها را انجام داد.

پنس ملحق شد در پنسیلوانیا متوقف می شود توسط وزیر بهداشت ، پت Toomey یک Lehigh Valley جمهوری خواه در کنگره لوید Smucker Lancaster County کمیسر ری d'agostino و آمریکا وکیل ویلیام McSwain. عمومی مقامات همه با پوشیدن ماسک و پنس استقبال آنها را با آرنج ضربه به جای از دست می لرزد.

اکثریت مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان مانند رئیس جمهور خود بودند با پوشیدن ماسک به آنها ایستاده بود و نزدیک به هم و تشویق به عنوان پنس وارد Lancaster.

بایدن به پایان رسید مبارزات انتخاباتی خود را متوقف در پنسیلوانیا با مراجعه به خانه دوران کودکی خود را در شمال خیابان واشنگتن در اسکرانتون.

پنس به پایان رسید خود را پنسیلوانیا بازدید در برادرانه منظور از مقر پلیس در شمال شرق فیلادلفیا.

به عنوان اتومبیل وارد, وجود دارد, هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان و معترضان با توجه به Philadelphia Inquirer. معترضان شعار میدادند: "پال خواستار قطع بودجه دولت PPD."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن