ستاره های آبی و چراغ سبز برای خیابان میلپاس خیابان اد جورج توسعه

توسعه دهنده اد سنت جورج و شرکای خود را از چراغ سبز از سانتا باربارا شورای شهر در روز سه شنبه به ادامه با برنام

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

توسعه دهنده اد سنت جورج و شرکای خود را از چراغ سبز از سانتا باربارا شورای شهر در روز سه شنبه به ادامه با برنامه ریزی برای ساخت چهار طبقه مخلوط استفاده توسعه در خیابان Milpas است که بیش از شهر 45 -ارتفاع پا در ازای تعهد الزام آور -- 90 سال پایدار -- که 16 از ساختمان 82 واحد اجاره قیمت می شود مقرون به صرفه برای درآمد متوسط درآمد.

تحت شرایط معامله - از نظر فنی به عنوان توافق توسعه شناخته می شود -- که سنت جورج با مدیر شهر پل کیسی مذاکره ، طرح های تجدید نظر شده برای توسعه جدید در 711 خیابان میلپاس شمالی ، سایت سابق از سرمایه سخت افزار ، اجازه خواهد داشت تا به عنوان بالا به عنوان 52 فوت در نقاط خاص و 48 فوت در دیگران باشد. به علاوه کیسی و شورای شهر درخواست سنت جورج را برای اضافه کردن شش واحد اجاره ای بیشتر به توسعه پیشنهادی نسبت به طرح های مصوب شورا در سال گذشته تصویب کرده اند.

که تاریخ توسعه اخیر سایت با جنجال شدید بر سر اندازه آن، طراحی، و سازگاری محله، به ذکر نیست تاخیر مالی- عدم قطعیت، پر شده است. هنگامی که توسعه دهنده قبلی، آلن بلیکر، نتوانست بودجه ای را برای تأمین بودجه برای ساخت توسعه پیشنهادی تأمین کند، بلیکر در سنت جورج به عنوان شریکی برای دریافت پروژه از خط هدف آورده است. سنت جورج و بلیکر به این نتیجه رسیدند که پروژه به عنوان تصویب شده نمی تواند بودجه مورد نیاز را جمع کند، بنابراین سنت جورج این اتهام را به سمت تغییر طراحی و اندازه پروژه رهبری کرد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


به عنوان یک روزنامه رایگان هفتگی جامعه، ما باید تکامل و رشد به منظور ماندن مرتبط و رشد در فضای دیجیتال. اگر گزارش ما در مورد جامعه سانتا باربارا برای شما مهم است، ما امیدواریم که شما ما را در تامین آینده ای قوی برای روزنامه نگاری در منطقه ما با حمایت از مستقل از طریق اشتراک دیجیتال به ما ملحق Independent.com. اخبار فوری، محتوای انتقادی و چاپ ما همیشه آزاد خواهد ماند، اما حمایت شما به ما اجازه خواهد داد تا حتی سازگارتر، با کیفیت تر، روزنامه نگاری مستقل ایجاد کنیم.

پس لطفا

-لطفا نام یا عضویت در سیستم



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن