تقویت پهنای باند زیرساخت

در تلاش برای حمایت از صنعت پزشکی و ترویج بیماری مزمن مراقبت در طول COVID-19 گیر فرماندار کالیفرنیا گاوین Newso

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

در تلاش برای حمایت از صنعت پزشکی و ترویج بیماری مزمن مراقبت در طول COVID-19 گیر فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom به تازگی آرام مقررات ممنوع است که ارائه دهندگان خدمات پزشکی با استفاده از فن آوری پزشکی از راه دور برای ارائه خدمات به بیماران است. این حرکت در تراز وسط قرار دارد با فدرال تلاش برای گسترش telehealth است محدود کالیفرنیا محدود پهنای باند در شبکه است که در سمت چپ وسیع swathes از دولت بدون اینترنت قابل اعتماد.

Telehealth که ارتباطات آنلاین بین بیماران و پزشکان آنها متکی مداوم اتصال پهنای باند به درستی کار کند. متاسفانه روستایی دسترسی پهن باند بوده است خار در کنار کمیسیون ارتباطات فدرال و ایالات متحده وزارت کشاورزی پس از آنها شروع به دنبال گسترش خدمات پزشکی از راه دور در سراسر کشور.

کالیفرنیا شده است سیستم ایمنی بدن به این موضوع است. در حالی که شهری شهرستانهای بزرگ مانند لس آنجلس و آالمدا لذت بردن از پهنای باند پوشش نرخ 99.7 درصد و 99.0 درصد در مناطق روستایی شهرستانهای استان مانند Mariposa پوشش نرخ به عنوان کم به عنوان 10.2 درصد است. Modoc شهرستان واقع در دور باد از شرق گوشه ای از کشور تنها 4.8 درصد پهنای باند پوشش.

توانایی دسترسی به پهنای باند است به خصوص برجسته موضوع برای روستایی کالیفرنیا که در حال حاضر با آن مواجه شایع بیمارستان خاموش شدن ناگهانی و پیش بینی کمبود پزشک از 18 درصد است.

با تقویت پهنای باند پوشش و پزشکی از راه دور فن آوری دولت می تواند به طور قابل توجهی فروکش کردن فشار بر وخامت روستایی بخش بهداشت و درمان منجر به بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی برای مناطق روستایی است. اگر اجرا با موفقیت به یک بیمار در Modoc شهرستان می تواند صحبت می کنند با یک دکتر 680 مایل دور در لس آنجلس بدون نیاز به ترک خانه خود را صرفه جویی در وقت و پول است.

روستایی پزشکان به طور مشابه می تواند از مزایای استفاده از پزشکی از راه دور فن آوری های مانند کنترل از راه دور مانیتورینگ بیمار که جمع آوری اطلاعات حیاتی در ضربان قلب و فشار خون و وزن و دیگر شاخص های بهداشتی و درمانی که به طور معمول نیاز به یک بیمار به مراجعه حضوری به درمانگاه. این به این معنی است که کارکنان بالینی نمی خواهد که برای دیدن به عنوان بسیاری از بیماران در هر روز به طور قابل توجهی کاهش فشار بر کارکنان و زمان انتظار برای بیماران. برای ساکنان پزشکی محروم جوامع این نوع از فن آوری می تواند به معنای تفاوت بین دسترسی به مراقبت از خانه خود و یا سفر سنگین راه دور به صورت منظم چک آپ. برای این کار نیاز به پهنای باند زیرساخت است که وجود ندارد در بسیاری از مناطق روستایی کالیفرنیا.

در حالی که وجود داشته است تلاش برای گسترش پهنای باند به مناطق روستایی آن نبوده است و نه مصلحت است که آن را به اندازه کافی بزرگ در محدوده. سال گذشته کمیسیون ارتباطات فدرال اختصاص داده شده 14 میلیون دلار برای گسترش پهن باند در سراسر underserviced بخش هایی از کالیفرنیا این طرح ها را بیش از 10 سال آینده و برآورد شده برای رسیدن به تنها 18,000 خانوار. نگه داشتن در ذهن است که برخی برآوردها نشان می دهد که به عنوان بسیاری از 12 میلیون کالیفرنیا ندارد و دسترسی به پهنای باند.

حتی قبل از COVID-19 گیر روستایی و بهداشت و درمان بود که استرس تست شده توسط عدم پزشکی زیرساخت های مرکب نامتناسب نرخ بالای چاقی و عدم فعالیت فیزیکی و ناامنی غذایی. پیری جمعیت که نیاز بیشتر به درمان های پیچیده سیستم های کمک نمی کند یا نه. به عنوان ما از COVID-19 همه گیر آن خواهد بود حیاتی به ترویج سیستم بهداشت و درمان است که کار را برای روستایی کالیفرنیا. هر گونه طرح نیاز به بودجه برای هر دو telehealth و پهنای باند زیرساخت ها است. همانطور که ما یاد گرفته ایم دولت دیجیتال تقسیم دیگر چیزی است که ما می توانیم چشم پوشی است.

فین Dobkin با این نسخهها کار در شهرداری و دولت که در آن تخصص او در شبکه امنیت اجتماعی, رفتاری, بهداشت و درمان و برنامه ریزی شهری, سیاست.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب