Brad Fiedel نسخه کامل دایره'

اعتماد ماکسیم در زمینه آهنگسازان فیلم متحده که یکی نباید قضاوت هنرمند با فیلم شناسی — و یا حداقل نه تنها توسط

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

اعتماد ماکسیم در زمینه آهنگسازان فیلم متحده که یکی نباید قضاوت هنرمند با فیلم شناسی — و یا حداقل نه تنها توسط آن اندازه گیری. بسیاری از معروف هالیوود-مرتبط آهنگسازان صرف زمان و انرژی برای کار در کنسرت موسیقی و سایر خلاق نه لزوما-پروژه های تجاری از جمله اواخر سال موسیقی فیلم افسانه المر برنشتاین که زندگی برای سال در سانتا باربارا.

یکی دیگر از سانتا Barbaran, Brad Fiedel که در اینجا نقل مکان کرد و با خانواده اش در سال 1996 تا به حال ستارگان اجرای موسیقی فیلم های جهان با مشخصات بالا فیلم مانند آرنولد شوارتزنگر عمل وسایل نقلیه ترمیناتور و درست نهفته است. اما این کل داستان دیگر — و یا مجموعه ای از داستان — وقتی که می آید به Fiedel بسیار شخصی جدید پروژه های بلند مدت زحمت کشیده-بیش از موسیقی به نام دایره کامل. آن را در نهایت به اکران خود را با استادانه درست شده نسخه صوتی منتشر شده در ساوندکلاود برای همه به شنیدن در ژوئن 24.

Fiedel داستان شامل جنبه های پدر خود زندگی است که هوشمندانه بافت احساس وحشت و نگرانی نوجوان یهودی, عرفان و apparitional خاطرات هولوکاست به یک پرده نقش دار از عفونی, آهنگ با منسجم چشمگیر موضوع. بازیگران شامل میا Burridge کن Ryals, ان Dusenberry (Fiedel و همسر) و دن گونتر. موسیقی, شعر و کتاب هستند Fiedel که به تازگی یافت متمرکز زمان برای تکمیل موسیقی خود را با تشکر به منظور پناهگاه در محل.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


آنچه شما را به سانتا باربارا? باید از راه دور فن آوری به شما اجازه کار خود را از 805 خانه ؟

ما نقل مکان کرد تا از L. A. تمام وقت در سال 1996. من حفظ studios در هر دو مکان در حالی که برای. در '90s زمانی که من در انجام بسیاری از پروژه های هالیوود از راه دور فن آوری بود که توسعه یافته است. من به یاد داشته باشید در حال اجرا در مرکز شهر به تازی ایستگاه را انتخاب کنید تا آخرین ویدئو فرستاده شده در اتوبوس از اتاق در حال ویرایش در Burbank. تکنولوژی شگفت انگیز است در حال حاضر. من شده است با تمرکز بر روی توسعه پروژه های خود من برای مدتی به طوری که آسان تر شده است.

دایره کامل جذاب است قطعه ای است که موفق به پوشش زمین های مختلف — از مشکل نوجوان خود منزوی در یک N. Y. C. آپارتمان (ترسناک prescient که لمسی) به داستان در عرفان یهود و هولوکاست. چه انگیزه اصلی برای داستان و چگونه آن را توسعه دهیم ؟

داشتن زندگی در نیویورک و لس آنجلس من همیشه خالی از سکنه شده توسط این واقعیت است که من اغلب به حال به نزدیک کردن قلب من فقط برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر. این مربوط است به خصوص در حال حاضر. وجود درد بسیار و بی عدالتی که وجود داشته برای مدت طولانی تا حدی تداوم اعتقاد من از آنجا که بسیاری از ما آموخته اند که به نوبه خود ما همدلی به "دریافت از طریق روز."

من می خواستم برای کشف آنچه در آن می مانند اگر ما ندارد کسانی فیلتر است. من به بررسی این طریق سارا قهرمان داستان; او بدون فیلتر برای جلوگیری از افکار دیگران و احساسات است. او همدلی تبدیل شده است آنقدر شدید است که او احساس می کند همه درد به شدت او نمی تواند بیرون رفتن ندارم. پدر بزرگ من فرار از شرق اروپا در سنین پایین و او نقش ویولن بنابراین عناصر زندگی خود بودند الهام اولیه برای بخشی از داستان است. چگونه تروما منتقل می شود از طریق نسل او نیز چیزی در ذهن من است. سارا جدا پدربزرگ وارد داستان آوردن با او رمز و راز از گذشته خود.

سارا و پدر بزرگ قادر به کمک به یکدیگر در مقابله با چالش های مربوطه به آنها در صورت تلاش خود را با هم. این همه برای تلفن های موبایل بسیار سنگین است, بنابراین من نمی خواهم به ذکر است که وجود دارد و همچنین تسکین خنده دار و عاشقانه.

همه گیر شده است ویرانگر برای نوازندگان که تکیه بر اجرای زنده در حالی که نویسندگان و آهنگسازان و نقاشان و دیگران که اغلب در تنهایی کار می کنند باید حداقل قادر به ادامه کار خود را. دارای یک حرکت صعودی این دوره بوده است شانس واقعا تمرکز بر روی چیزی است که شخصی مانند این که هنوز صحنه موسیقی?

کاملا. دایره کامل یک پروژه است که من بیش از 10 سال پیش است. [به دلیل] یک چیز و دیگر من تا به حال به پایان رسید است. در طول سال من تا به حال ثبت شده آهنگ های گفت و گو و روایت با بازیگران بزرگ و پیانو همراهی. زمانی که این بیماری همه گیر, ضربه, من تا به حال ایده ایجاد یک نسخه است که می تواند منتشر شده در صوتی, فرم برای مردم به تجربه در ایمنی از خانه های خود. با مقدار زیادی از زمان در دست من بود, من در نهایت قادر به تمرکز بر روی آنچه که لازم بود برای تکمیل این پروژه از جمله سازماندهی موسیقی و ویرایش و مخلوط کردن این نسخه نشان می دهد.

پس از ثروتمند خود را در زندگی به عنوان یک آهنگساز فیلم شما کشیده به تئاتر موسیقی و دیگر رسانه ها به دنبال شخصی خلاق حالت بیان?

در طول زندگی حرفه ای من به عنوان یک آهنگساز فیلم من چیزهای زیادی یاد گرفتم کار با نویسندگان و مدیران از آرتور میلر به جیمز کامرون. این یک فرصت فوق العاده را برای کمک به داستان آنها می خواست بگوید.

پس از بیش از 20 سال من آمد به زمانی که من می خواستم برای ایجاد داستان و ببینید چه چیزی بیرون آمد و از من به عنوان یک هنرمند بدون شخص دیگری تصاویر برای کار با. من همیشه دوست داشتم مرحله موزیکال و نوشتن کتاب و موسیقی و شعر به صورت دایره کامل شده و من فرصت را بسیار شخصی شیرجه رفتن به آن منطقه است.

دایره کامل می افتد در خط با آنچه اتفاق می افتد در تئاتر در حال حاضر با استفاده از زوم و استراتژی آنلاین به ماندن هنری فعال است. آیا شما می بینید که به عنوان اتفاقی مثبت برای رویکرد نوآورانه مانند نسخه های صوتی از موسیقی خود را?

آن را بسیار دشوار است برای به دست آوردن یک فیلم ساخته شده و یا آوردن یک موسیقی به روی صحنه است. وجود دارد بسیاری از مردم با استعداد وجود دارد ایجاد کار است که هرگز تجربه ، من فکر می کنم که این ممکن است زمان مناسب برای مردم را به آمد تا با راه های خلاقانه ای به خلاقیت خود را به مردم و این راه های جدید را می توانید در ادامه حتی زمانی که تئاتر را باز کردن.

این در واقع بسیار قدیمی مدرسه. آن harkens بازگشت به روز های رادیو تئاتر در زمانی که مردم جمع شده در اطراف رادیو و تلویزیون با استفاده از تصورات خود را برای تجربه کامل. این ممکن است یک چالش برای برخی از ما بیش از تحریک جهان, اما من فکر می کنم بسیاری از لذت بردن از این نوع ارائه.

شما پیش بینی یک ارکستر عملکرد خود را کلاسیک نابودگر نمره در رویال آلبرت هال در این بهار. این است که چیزی است که اتفاق می افتد در آینده ؟ آیا چنین رویدادهایی را که به عنوان پاداش برای شما ؟

نابودگر زنده است یک عملکرد نمره من به این عکس فوق العاده Avex گروه. آنها تا به حال چند بسیار موفق نشان می دهد در ژاپن درست قبل از همه چیز تعطیل. من مطمئن هستم که در نهایت آنها را دوباره در سالن های مختلف. آن است که ارزش به هیجان تولید شده توسط این نوع از رویداد.

همچنین آن را بسیار لذت بخش در این عصر رسانه های اجتماعی برای شنیدن به طور مستقیم از طرفداران چقدر موسیقی فیلم است به معنای آنها در زندگی خود را. رک و پوست کنده آن را یک سورپرایز شیرین و لذت بخش برای پیدا کردن چگونه بسیاری از مردم واقعا گوش دادن.

آنچه که در افق برای شما ؟ این لحظه ای که تصورات خود را محدود?

بله و گاهی اوقات تخیل من می تواند به من در عمیق تر از من متوجه است. در حال حاضر هدف من این است که برای به اشتراک گذاشتن دایره کامل با مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. سپس من را در خواب تا پروژه بعدی من. من امیدوار به پیدا کردن برخی از مردمی به همکاری با یک بعدی — حتی اگر آن را به توان در زوم.


411 | Brad Fiedel های صوتی نسخه از موسیقی خود را دایره کامل است که در حال حاضر در دسترس در ساوندکلاود. ببینید bradfiedel.net و facebook.com/bradfiedel.


به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن